Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Rodzinka.pl - Ludwik Wszechmogący

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Uwaga! Aby zrozumieć poniższy tekst musisz obejrzeć film *Bruce Wszechmogący*.

 

Ludwik zatrudnił się jako prezenter wiadomości w stacji TVM - SAT (to fikcyjna stacja która pojawiła się też w filmie Smoleńsk).

 

Minęła osiemnasta

 

Pietrucha: Witam państwa bardzo serdecznie w wieczornym wydaniu TVM - SAT. Oficer Pietrucha z Dobermana.

 

Ludwik: I Ludwik Boski z Rodzinki.pl.

 

Ludwik: Zaczniemy od szczytu G20, na którym Władimir Władimirowicz Putin spotkał się z Donaldem doladadiafa. Dopadiada dopadaczym.

 

Pietrucha: Kolega chyba potrzebuje opierdolić szklankę wody.

 

Ludwik: Hiehiehie, dokładnie.

 

Ludwik napił się wody.

 

Ludwik: Dobrze, przepraszam za tamto. Przechodzimy do kolejnych wiadomości. Komitet Wyborczy Szczęść Boże wygrał wybory parlamentarne, a ja tańczę czaczę. Tańczę czaczę. Kurwa, mamy pewne problemy techniczne. Kolejne wiadomości.

 

Ludwik się zjebał.

 

Ludwik: Przepraszam. Ekhem..... khy-khy...khekhem..... Dbladybladblyolbladydado. Blablyblodabdlydlodla. Blablyblo iwino bakuku. Yblablyblo bla a PI DI młaaaa. Eblybleblabylbleblyeblyeblye ble ble nlhye blee.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Tomek Bordo 06.07.2019
    To moja 50-ta publikacja!
  • Canulas 07.07.2019
    Przygłupia jak pozostałych 49
  • fanthomas 14.07.2019
    canulas coś w tym jest skoro tyle osób czyta i komentuje ;)
  • Tomek, oto Twój zestaw:
    Dziecko trzymające niebieski balonik
    Człowiek z maszynką

    Gatunek (do wyboru): horror lub list
    Pod kątem antologii możliwe też pochodne horroru

    Piszemy do niedzieli 21. lipca, godz.19.00.

    Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania