Rozdział 1 - Nietykalni

Nietykalni.

Tak nas zwą. Zresztą, nie bez powodu. Nikt nie może dotknąć naszych ciał. Taka bariera nie do przebicia. To najgorsza z możliwych kar. Nie wiemy jednak, za co. Od narodzin towarzyszy nam ta "klątwa". Tacy już jesteśmy i nic z tym nie zrobimy. Jedni rodzą się bez rąk, czy nóg, a my bez czucia. Całe życie w niewiedzy. Przytulanie, przepychanki. Dla innych to codzienność. Dlaczego jesteśmy inni?

*****

 

Mijam ludzi. Bezdomne psy. Ptaki. Są mieszaniną różnych emocji. Jedni śmieją się, inni wyglądają na przygnębionych. Zwierzęta bawią się, czasem spuszczają łby i starają wtopić w otoczenie. Ptaki lecą. Czują opór wiatru. Pieści ich ciała, porusza piórami.

A ja idę. Widzę że wpadam na ludzi, potrącam ich, jednak moje ciało nigdy nie dowie się , jakie to uczucie.

Czuję na sobie ukradkowo spojrzenia. Jest nas niewielu, więc każdy nas rozpoznaje. Ci "normalni" boją się i traktują Nietykalnych jak wybryki natury. W sumie... mają rację. Nie jesteśmy zwykli. Jesteśmy jednak ludźmi. Prawie takimi jak oni. Nie wybraliśmy takiego życia, a przez nich jest ono jeszcze trudniejsze. Szepty na nasz temat potrafią zranić. Ale to nie nasza wina, nie nasz wybór.

Jesteśmy niewinni.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Marzycielka29 27.11.2015
    Dla mnie bomba 5. Czekam na kolejny rozdzial :)
  • Rasia 27.11.2015
    O, widzę, że nowa seria :D
    "Zresztą, nie bez powodu" - bez przecinka
    "bez rąk, czy nóg" - bez przecinka
    "spuszczają łby i starają wtopić w otoczenie" - starają się*, bo poprzednie "się" nie łączy się z tym czasownikiem
    "dowie się , jakie" - bez spacji przed przecinkiem ;)
    Ciekawe wprowadzenie, choć bardziej przypominało mi prolog. Zapowiada się ciekawie i widać, że od czasu napisania ostatnich opowiadań minęło trochę czasu i idzie Ci dużo lepiej. Będę czytać kolejne części :) Pozdrawiam i lecę do następnej części.
  • Madzikuś 27.11.2015
    Oba opowiadania pisane byly w tym samym czasie :)
  • Rasia 27.11.2015
    Naprawdę? A różnica jest ogromna ;o Może to kwestia tematu, sama nie wiem :)
  • comboometga 27.11.2015
    Bardzo fajne, tajemnicze. Podoba mi się, potrafi zaciekawić. Świetny pomysł - mam nadzieję, że dobrze go rozwiniesz ^^ Ode mnie 5
  • Katerina 27.11.2015
    Tajemniczo, ale trochę za krótko :) 4
  • Lucinda 27.11.2015
    Podoba mi się, fajne wprowadzenie, tylko szkoda, że tak krótko. Lekko się czytało. 5:)
  • Świetny pomysł, muszę nadrobić zaległości :) zostawiam 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania