Rzeźnik

Izydor Żuczek to znany od lat rzeźnik z niewielkiej mieściny pod Zambrowem. Który każdej nocy miewał okropne sny, a w swoim odbiciu lustrzanym widział zawsze czarną plamę z której po prostu się kopciło. I nie ważne czy posilał się kawałkiem jakiegoś tułowia lub nerki, jego priorytetem było nażreć się do syta. Mówili na niego człowiek bestia, tak naprawdę to była krwiożercza istota. Malował obrazy, chociaż prymitywnie wykonywał swoją robotę, nigdy się nie zniechęcał, na płótnach można było zobaczyć stado wilków, lub plagę szerszeni, widoki wypełniała groza i strach. Ludzie po prostu się go bali, był strasznie krępy, i mocno pyzaty. Kiedy pod Zambrowem , nadchodziła kolejna nocka, ludność zaszywała się w domach, bo szczytował w mieście on,, Król Zła''. Nigdy się to nie kończyło on władał, krwią, mięsem i jego rządy były najważniejsze.

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • TheRebelliousOne 05.01.2020
    Niezłe, ale stanowczo za krótkie. Widzę w tym opowiadaniu potencjał, który można dobrze wykorzystać. Daję 4 i pozdrawiam :)
  • Rebellious czytałeś World War?
  • TheRebelliousOne 05.01.2020
    Serio? Reklamowanie się pod czyimś opowiadaniem?
  • TheRebelliousOne nie odpowiada się pytaniem na pytanie
  • Pan Buczybór 05.01.2020
    Bordo, kartofelku, tu można się atencjonować:
    http://www.opowi.pl/forum/reklamowanie-blogow-profilow-opowiadan-w756/
  • TheRebelliousOne 05.01.2020
    Ok, widzę gdzie ta rozmowa zmierza. Masz jakiś problem ewidentnie. Idź gnębić kogoś innego i nie reklamuj się u innych. I jeśli to Ty dałeś jedynkę przy nowym rozdziale mojego opowiadania, dzięki. To też mnie motywuje do pisania :) (Przepraszam za ten spam, Sisi…)
  • TheRebelliousOne żadnej jedynki ci nie dałem. Za to ja dostałem 8 jedynek pod najnowszym tekstem od trolli. Chciałem tylko, żebyś przeczytał i ocenił bo żaden użytkownik wcześniej tak naprawdę żadnego merytorycznego komentarza tam nie zamieścił
  • Sisi26 05.01.2020
    tutaj poniewiera się każdego
  • niewielkiej – razem
    naprawdę – razem

    "...na płótnach można było zobaczyć stado wilków, lub stado szerszeni..." jeśli szerszenie to rój, albo ewentualnie chmara czy jakoś tak, ale nie stado, to pewne.

    Ogólnie to bardzo słabo. Nie ma chyba ani jednego dobrze skleconego zdania, a ja nie należę do osób, które czepiają się jakichś tam pierdół jak interpunkcja, czy inne takie.

    Fajnie, że próbujesz pisać ale jeszcze daleka droga przed Tobą.
    Nie stawiam oceny.
    Pozdrawiam
  • Widzę, że korzystasz ze wskazówek, to może jeszcze:

    Izydor Żuczek był znanym rzeźnikiem w niewielkiej mieścinie pod Zambrowem. Każdej nocy miewał okropne sny.

    Dalej nie doradzę bo zwyczajnie nie wiem o co chodzi. Ale jakbyś tak zmieniła to przynajmniej początek byłby w miarę ok.
  • Klaudunia 05.01.2020
    Bardzo fajne, ale powiedz mi, czy ten rzeźnik jadł mięsl zwierzęce czy ludzkie? Bo takie to według mnie niejednoznaczne. Ale podoba mi się :)
  • TheRebelliousOne 05.01.2020
    Sądząc po kategorii "Horror", myślę, że można się domyślić... :D
  • Pan Buczybór 05.01.2020
    suabe i krótkie.
    Poza tym Sisi26 to troll, więc proszę jej nie prowokować, zostawiając komentarze.
  • Sisi26 05.01.2020
    Żaden troll proszę nie słuchać tych bredni zazdrosc i tyle.
  • Sisi26 05.01.2020
    złośliwość i uszczypliwość w tym kraju to normalka
  • Buczybór zostaw Sisi w spokoju
  • Puchacz 05.01.2020
    Klęska pod każdym względem.
  • IgaIga 05.01.2020
    Hi.
  • iNick 05.01.2020
    Mnie się podobuje - ciekawy ten bohater, może on mieć więcej przygodów.
  • Sisi26 10.02.2020
    Bo się uczepili tutaj mnie i stale po mnie jeźdżą wszystko im się nie podoba zazdrosne cholernie i tyle
  • fanthomas 06.01.2020
    Szczytował tu jakoś nie pasuje. Ogólnie jakiś klimat to ma nawet
  • Ruda007 06.02.2020
    ja prdl............porazka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania