*** /Spektakl całonocny/

Spektakl całonocny: oto burza

z nawałnic najcudowniejszych;

wicher z nią pląsa wokół biczy

wodnych ciasno okręcony. Serce

mi stanęło; teraz się telepie

 

Wiersz został wybrany przez moderatora Portalu "eMultipoetry" i wyświetlony na murach dnia 28.08.2022 w Krakowie przy ul. Brackiej 1

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (70)

  • MartynaM dwa lata temu
    Powinni jeszcze komentarze z opowi tam umieścić, szczególnie te w których porownalas kobietę do mućki, która chce byka... jak pokazać kulturę, to całą, niech Kraków i okolice pękają z dumy...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Nic nie szkodzi, abyś to zaproponowała Panu Moderatorowi ;-) Będzie więcej niż ciekawie :p Ja z kolei przywołam m.in. twoje wpisy pod moimi haiku pt. "Koty i marzec", gdzie wulgarnie zakwestionowałaś przyjaźń z moją Przyjaciółką a także daleką Kuzynką Panią Ewą W., Betti rozpajedzona :-D :-D :-D
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, jaką Ewą W.? O czym ty pleciesz?
    Dobrze się czujesz?
  • MartynaM dwa lata temu
    A gdzie owe haiku kwrstionowalam wulgarnie?

    Ciebie chyba diabeł opętal i egzorcyzmy by się przydały... na gwałt!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM https://www.opowi.pl/koty-i-marzec-albo-na-planecie-kota-a58511/ gdzie rzeczona późniejsza "LaUra" występowała tam jako "betti".
    A tak na marginesie i równocześnie ostatecznie: "Pani Elżbieto, ostap mnie, awanturnico opowijsko multinickowa".
    W razie czego, to jeszcze przywołam pani prywatny, do mnie bezpośrednio zaadresowany mail, ponieważ ja - (nie)miła pani - zajmuję się stalkingem zawodowo. W związku z czym, w przypadku paninym może być różnie ;-)
  • Akwadar dwa lata temu
    o kurteczka! groźnie się robi i terrorystycznie....
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar Niekoniecznie. Trochę znam się na pacyfikacji mątwy-mąciwody. Jeszcze chwilka, jeszcze chwilki, aż odpadną macki "elki" ;-)))
  • Akwadar dwa lata temu
    befana_di_campi boję się, boję się... jak to będzie bez Elki?!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar Elka jak Lenin, wiecznie żywa. Będzie, będzie, tylko nie u mnie ;-) Gdzie indziej to niech sobie będzie ;-) Ja nie kwiopijcza :-D
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, no i gdzie w tym linku jakieś wulgarnosci z mojej strony albo kwestinowanie przyjaźni? Napisalam tylko, znając twórczość Ewy W. ze nie wierzę by mogły jej się podobać twoje haiku. Ona wybitnie pisała, teraz nie wiem, bo nie śledzę.

    W pw przeprosiłam cię, że byłam niemiła wobec twoich przeżyć. Chcesz to upublicznij, mnię to lotto. Ani razu nie użyłam w stosunku do ciebie takich określeń, jakich ty używasz wobec mnie. Nie będę przytaczac, bo wstyd.

    Straszyć to sobie możesz wróble w Wieliczce...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Hucpie dość. I nie życzę sobie tykania, femino smętna a przebrzydła opowijska zmoro. Zgiń, przepadnij [spod moich tekstów] maro przebrzydła. A te stawiane przez panią pały to sobie włóżta do osobistego fistingu.
  • MartynaM dwa lata temu
    Swoją drogą, jaka to zacietrzewiona kobieta. Przeprosiłam ją, a ona "od potopu" będzie przytaczac jakieś głodne kawalki, gdzie wulgarnosci zadnej nie ma, a szum w szklance wody... nieładnie!

    Komentarz ma prawo napisać każdy, przestrzeń pod publikacją należy do czytelników. Bronić, zabraniac, to możesz sobie wstępu do chałupy. Portalowe prawa znasz... jeszcze ci jedynki nie postawiłam, ale biegnę nadrobić błąd!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Aha, właśnie się rejestruję jako nówka-pacyna. Mam akurat podgląd ;-)
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM No "przestrzeń"; "przestrzeń" powiada, a tu taki ryk o bezosobową Mućkę???
  • Akwadar dwa lata temu
    befana_di_campi a gdzie masz podgląd?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar Uchylam pytanie, mówiąc prawniczą nowomową ;-)
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Gotowa złamać sobie kulaska, a NFZ z moich podatków będzie kobiecie bulić leczenie :-)
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, mozesz się rejestrować nawet jako "jasnowidzaca", co nie znaczy, że od tego cokolwiek zobaczysz... zaślepieni niczego nie widzą poza tym, co sobe ubzduraja.

    Jedynki dostajesz za ten wulgarny język do wszystkich. Tak mi się wydaje, na ile znam opowi.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Szczególnie siebie. Gratuluję samokrytycyzmu :-)))
  • Akwadar dwa lata temu
    befana_di_campi myślalem, że nie żartujesz...
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, to straszne że reprezentujesz taki poziom.
    Chyba nikt ze znajomych by nie uwierzył...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Ciekawe których "znajomych"? I czy w ogóle Martyna, ex LaUra czy inna "Betti" posiada jakichkolwiek znajomych? Chyba wyłącznie do siebie podobnych, których trudno nazwać znajomymi?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar A może jednak "żartuję"? Kto mnie wie?
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, chyba faktycznie przestanę ciebie czytać, bo jak pomyślę, że te słowa pisze "gorliwa" katoliczka, to od takich ludzi chciałabym być jak najdalej... nikt tak naszej wierze nie szkodzi, jak tacy ludzie jak ty i Bogumil.
    Zacietrzewienie godne piekła!
  • Akwadar dwa lata temu
    befana_di_campi teraz wiem :)
  • MartynaM dwa lata temu
    I zobacz, jaka jesteś pusta... ja mam tylko jeden nick, a ty za te wszystkie pały mnie obarczasz, jakbyś ich wcześniej nie miała, kiedy piątki ci stawialam... i żeby jeszcze te pały miały jakieś znaczenie, żebyś order za nie miała dostać... puste i śmieszne!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar Ja dopiero :-)))
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Zgiń, przepadnij maro przebrzydła. A kysz, a kysz, a kysz!
  • MartynaM dwa lata temu
    Prawda boli, co? Niech boli!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM "Wszystkich", czyli MartynyM. Qźva, ale kobiecina miniasta :-)))
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Kogo i co boli? Mnie akurat w tej chwili nic nie boli :p
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Blekotu z kulczybą się nawstrząchała i teraz bredzi ;-)))
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, no ale komentarzy masz trochę... zawsze to jakieś pocieszenie i możesz sobie wyobrażać żeś popularna... ?
  • Akwadar dwa lata temu
    oj dziewczyny, dziewczyny...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Jestem "popularna", ponieważ w przeciwieństwie do m.in. pewnych "Elżbiet z Lublyna", nie chowam się (prawie) nigdy za anonimowość. Sobą jestem;-)
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar Aha! :-)))
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, mam inne zdanie na ten temat, zresztą widać, choćby po tej wściekliźnie, że z tą popularnością cieniutko i musisz walczyć, nawet idąc po trupach, o tę chwilę uwagi... ale ja już nie pomagam!
    Narka!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Coś się naprawdę kobiecinie awanturniczej popierdzieliło? Niby komu ta rozpajedzona żeńskopłciowa pomaga i w jaki ona czyni to sposób? Trzeba będzie jej zmierzyć temperaturę termometrem rtęciowym, bo gotowa jeszcze złapać coś złowieszczego? Oby tylko nie pogryzła - nieważne jakimi zębami - opowijskiego otoczenia, gdyż wtedy jak nic jeno dlań... szczepionka... W brzuch... Brrr!!!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Ja dopiero. Szczególnie od "MartynM".
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, e czemu tak delikatnie? Nie stać cię na więcej? Dawaj jeszcze, i jeszcze... przecież pokazałaś przy Bożence, że potrafisz... ???
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Nie rozumiem "dawaj" jak również nie znam bliżej żadnej "Bożenki".
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, no coś ty... tak "pięknie ją "Mućką" nazwałas i jeszcze o byku nie zapomniałaś... troskliwa kobieto!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Serio? Po pełnym imieniu i nazwisku? W którym miejscu???
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi

    "yanko wojownik 997 3 dni temu
    Wszystko cudo, aż do tych paznokci, bo pamiętam z pitolenia, że jakoś podrasowane. Bożena uruchomiła trend i jak to Bożena, poszła po żarcie, nie po jedzenie.

    befana_di_campi 3 dni temu
    Albo ryknęła jak Mućka, że chce, aby ją zaprowadzić do byka :p"

    Masz, skopiowalam ci tę pokazowke i możliwości...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Ale która "Bożena"? Czy jedna ma na imię "Bożena" i udaje się tam, gdzie woła ją jej "potrzeba"? Moja śp. Znajoma też miała na imię Bożena, nie mówiąc o innych mi (nie)znajomych???
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi, ojojoj jakaś ty dzisiaj skromna...???
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Weź jednak jakiś Paracetamol na zbicie swojej gorączki, i luli ;-)))
  • MartynaM dwa lata temu
    befana_di_campi chcesz jeszcze takich "pięknych" komentarzy? Jest więcej, z taką "kklasą"

    To twoje, befana, już zapomniałaś? ?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    MartynaM Cała głupia ta opowijska kłapacka. Dość tego, spadaj na poręcz a potem się uczep jakiegoś zdezelowanego rzęcha środka komunikacji lubelskiej. I wynoś mi się wreszcie stąd, opresyjno-obsesyjna postaci!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Krwiopijcza - literówka
  • Noico1 dwa lata temu
    Ciekawa akcja. Przy Brackiej, o ile się nie mylę, miał chyba pracownię przez pewien czas młody Matejko na dorobku.
  • Grain dwa lata temu
    Gore, mi gore.
    Nie powiedział Wernyhora, ani zatynkowany Golem.
  • Grain dwa lata temu
    po biczy - przecinek by się przydał.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Grain "bicze wodne": vs. sanatoryjne zabiegi :) Przenośnia :)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, Lepiej ten przecinek po wodnych.
  • Grain dwa lata temu
    yanko wojownik 997 o tym myslałem
  • Grain dwa lata temu
    Z moderatorem daliście ciała z tym przecinkiem. A idżże, idźże - po krakowsku.
  • MartynaM dwa lata temu
    Gdzie po biczy przecinek, kiedy dalej jest wodnych?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Idze, idze... dokladnie i prawidłowo ???
  • befana_di_campi dwa lata temu
    W "namurkach" (WALLSACH) nie ma interpunkcji, od tego trzeba zacząć ;-)
  • Grain dwa lata temu
    wicher z nią pląsa wokół biczy

    wodnych,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ciasno okręcony
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Grain! Tam obowiązuje dyscyplina zapisu: 5 wersów po 30 znaków na jedną linijkę. Inaczej nie przyjmie szablon. Wejdź na stronę Portalu i się zapoznaj ;-)
  • Grain dwa lata temu
    szkoda mi czasu, interpunkcja, ma własne zasady.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Grain W tekstach urzędowych i prawodawstwie.
  • Grain dwa lata temu
    Może koniec, albo jakaś przerwa dla nabrania sił do nowego przedstawienia, bo spektakl, z powodu ważnych argumentów, stał się mało porywający.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Podpisuję się obiema łapkami i jeszcze dużym palcem u prawej nogi :-D
  • Grain dwa lata temu
    Ochotnicza Straż Pożarna - zwija się. Nie przegrzejcie się zbytnio.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Nie odpowiadam za przepalone styki mojej prześladowczyni :-)))
  • Charlotte41 dwa lata temu
    Szczerze mówiąc niewiele z tego rozumiem, ale mi się jednak podoba. Lubię wolne, białe wiersze. Moja ocena to 5 :)
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania