Suberbohater Xiuel cz. 1

Miasto Astar jest dosyć dużą metropolią. Co ja gadam, bardzo dużą. Z tego też powodu tutaj ciągle się coś dzieje. Koncerty, wydarzenia sportowe, ważne konferencje, po prostu wszystko. Niestety oznacza to, że jest tu również dużo złych zdarzeń. Bandyci, złodzieje, mafie to część naszego życia w tym mieście. Na całe szczęście nie mają oni tak łatwo. Wszystko dlatego, że nad bezpieczeństwem mieszkańców Astaru czuwa Xiuel. Zastanawiacie się pewne, kim on jest? Otóż Xiuel to po prostu nasz bohater. Nikt nie zna jego tożsamości. Zawsze jest ubrany w niebieski strój, przypominający zbroję, a na głowie ma niebieską maskę ze sterczącymi uszami. Dolna część jego twarzy jest jednak odkryta. Bardzo chciałabym go poznać. To niesamowite, żeby tak się poświęcać dla dobra mieszkańców. Ja po prostu uwielbiam obserwować akcje Xiuela. Zawsze walczy przy użyciu dysków lub specjalnych wybuchowych piłeczek. Ma niesamowitą celność oraz siłę w rękach. Cieszę sie, że ktoś taki jest w naszym mieście. Muszę z nim kiedyś porozmawiać. Chociaż w sumie, taka okazja nadarzy się już jutro w centrum miasta. Trzymam przed sobą tę ulotkę o spotkaniu z Xiuelem, ale jeszcze nie wiem, czy tam pójdę. Marzę, aby się z nim spotkać tylko, że tam będzie tyle ludzi... on pewnie nawet mnie nie zauważy. Wiem, wyjdę na spacer i pomyślę o tym na świeżym powietrzu.

 

 

Dzisiaj jest taka ładna pogoda. Dobrze, że wyszłam na ten spacer.

- Stój, dziewczyno! Przeraziłam się. Trójka zamaskowanych mężczyzn wycelowała we mnie pistoletami. Co powinnam zrobić? Zabiją mnie... to chyba mafia...

- Chodź z nami. Tylko nic nie gadaj. - Kiwnęłam głową, a oni związali mi ręce i założyli opaskę na oczy. Po kilku chwilach zdjęli mi ją. Okazało się, że zabrali mnie na dach najwyższego wieżowca w mieście. Widok jest piękny, a zarazem przerażający. Boję się, co oni chcą mi zrobić. Zrzucić stąd czy zastrzelić?

- No dobra, dziewczyno. Wolimy zabić cię tutaj. Przynajmniej nikt nie zauważy. Przygotuj się. - Wycelowali we mnie pistoletami. Czyli wybrali jednak tę opcję... Szybko zaczęli odliczanie...

- Raz... dwa... I... trzy! Usłyszałam huki. Jednak... nic mi się nie stało. Za to trójka mężczyzn leżała zakrwawiona. Chyba nie żyją...

- Wszystko w porządku? - Zdezorientowana odwrociłam się i nie mogłam uwierzyć w to wszystko.

- Xiuel? - Chciałam go o coś zapytać, ale nie starczyło czasu. W tym samym momencie, kiedy to powiedziałam, potknęłam się i zaczęłam spadać w kierunku ulicy...

Następne częściSuberbohater Xiuel cz. 2

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Emi Ayo 04.03.2017
    Taki krótki jakby wstep :) czekam na opinie
  • Stern 04.03.2017
    Cóż... jako tako nie ma to większego sensu... jacyś losowi goście chcą zastrzelić losową dziewczynę... i pojawia się tacała Xiuel? To dopiero wstęp, także czekam na kolejną część. Daję piątkę na start.
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Xiuel to facet jeśli czytałes uważnie ;) po prostu to miasto jest niebezpieczne i są tam różne mafie które po prostu zabijaja dla zabawy ;) ale w następnych czesciach będzie bardziej wyjasnione. ;) cóż Xiuel sie pojawił bo jest bohaterem miasta i raczej powinien pomagać ;) dziękuję za 5. :)
  • Mrocznaa 04.03.2017
    Hmm na początek piąteczka :) oczywiście czekam na dalszą część.
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Dziękuję: ) cieszy mnie twoja ocena :)
  • Oia 04.03.2017
    Zaczyna się od akcji... 5 i czekam na kontynuację.
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Dziękuję: ) nie planowalam akcji na tę cześć , ale stwierdziłam ze byłoby zbyt nudno więc jednak jakąś dalam ;)
  • Alex Aragon 04.03.2017
    Jak to na poczatek piateczka? Na poczatek powinna byc trója. Bo sie Emi w piorka ubierze i co? Ale tak na prawde, mialem takiego nauczyciela co mowil: Bog zasluguje na piatke, nauczyciel na czworke, a uczen najwyzej na trojke.Och! To zart. Zobaczymy co dalej co z tym Xiuel :) Dawid nic sie nie martw.Chodze z Marta do klasy, ale nie siedze z nia w jednej lawce.
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Troszkę nie zrozumialam o co ci chodzi z tym dawidem i Martą ale cóż dziękuję za komentarz ;)
  • Alex Aragon 04.03.2017
    D4wid napisal wiersz. A Marta go chciala na sile nawrocic.To byl pierwszy dzien jak znalazlem ta strone
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Ok coś tam rozumiem ;) i Czytalam ten wiersz :)
  • Tanaris 04.03.2017
    Chyba brakowało jednego myślnika w "Stój, dziewczyno! - Przeraziłam się." Z początku przypomniał mi się film o Zorro. Także o chłopcu, w tym przypadku jest to dziewczyna, marząca aby bohater zobaczył ją w tłumie. Pewne wydarzenia sprawiają, że jest zaatakowana i tu dochodzi do spotkania. Ciekawe, jak to się rozwinie dalej. Dam 5. Pozdrawiam :)
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Oj tak chyba przez przypadek go nie dalam ;) wiesz co ja nawet tego Zorro nie widzialam ,ale chyba zobacze bo mnie zachecilas ;) dziękuję za ocenę: )
  • Alex Aragon 04.03.2017
    Emi Ayo: Beautyful blessing Peace Love.Tak?
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Nie wiem ;)
  • Pan Buczybór 04.03.2017
    Mieszanka Batka i SupraLalusia. Ogólnie dobrze, jednakże warto robić dłuższe opisy i nie lecieć tak z akcją. Oj, jeden błąd: - Stój, dziewczyno! Przeraziłam się - powinien być myślnik po "dziewczyno". Pozdro (czy coś tam). 5
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Tak wiem, że powinien byc, ale pisałam z telefonu, bo aktualnie noe mam komputera więc nie mogę też poprawić:( dziękuję za ocenę :)
  • alex 04.03.2017
    Hi Emi Ayo. Też nie wiem na 100%. Po japońsku znam tylko ,, kocham cię" i ,,dziękuję". Przeczytam to długie opowiadanie to ci powiem co myślę. :)
  • Emi Ayo 04.03.2017
    Które? Hehe ja japonskiego prawie wcale nie znam ;)
  • alex 05.03.2017
    Wszystkie. Szybko czytam. Ja będę czytał, a ty sobie spij i niech ci się przyśni coś miłego.
  • alex 05.03.2017
    Uwinąłem się w 70 min. Zaciekawiłem się i co ! Masz pomysł na dalej? Fajnie piszesz. Moge sie dużo domysleć jaką jesteś osoba I ile masz lat. Ale tym bardziej należy ci się 5-. A co myślałaś, że dostaniesz i ode mnie piątkę?. Nie chcę, żeby się z tobą stało co z tymi krasnalami. Starali się, pomagali. To im pani z wdzięczności poszyła ubranka. To jak już mieli ubranka to się zabrali i po nich. Czekam na dalsze losy Xieuel :))
  • alex 05.03.2017
    I coś jeszcze. Twój smok jest niebieski. Twój avatar jest niebieski. Nie chodzi o kolor. Nie tylko. Napisałem o niebieskim, bo to mój ulubiony kolor. Nawet nie wiedziałem. Zanim coś mi zostało objawione miałem 17 samochodów. Tylko dwa nie były niebieskie. A ja nawet tego nie zauważyłem. Ciekawe,prawda?
  • Emi Ayo 05.03.2017
    Cóż lubię niebieski pewnie dlatego podswiadmie wszystko jest niebieskie ;)
  • Freya 05.03.2017
    Ja to zawsze zepsuję każdą zabawę, która odzwierciedla się w postaci znanych fabuł. Niektóre filmy z jego udziałem były na mizernym poziomie, ale wydarzyły się także fajne wątki - czasem. Pomysł jest teges; masz duże pole do walenia w ciekawe tematy społecznościowe - mam nadzieję, że wiesz o co kaman... Goth, a nawet cham jest zawsze actually. Ben Affleck nawet znośny, ale... Pozdro:)
  • Yonadellarose 03.04.2017
    Genialne, nie mam się do czego przyczepić. Lubię takie historie także 5 :D
  • Emi Ayo 03.04.2017
    Dziękuję bardzo <3
  • Alesta 05.07.2017
    zalatuje Marvelem choć pewnie nie będzie z nim nic wspólnego. Lecę dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania