Poprzednie częściSzczepionka i spadochron
Pokaż listęUkryj listę

Szczepionka na nieśmiertelność - oto najnowszy wynalazek farmakologiczny

- Słuchajcie, słuchajcie i pomyślcie sami! Teraz trwają prace nad jeszcze jedną szczepionką. Właściwie to nie będzie szczepionka, tylko coś podobnego jak ten obecny preparat antycovidowy, będzie to środek z aktywnymi cząstkami genetycznymi.

 

Tym razem   to zaingeruje w ludzkie DNA i zmieni gen odpowiedzialny za starzenie się ludzi. W ten sposób staniemy się nieśmiertelni i oczywiście zapomnimy o Panu Bogu. 

Taką szczepionkę trzeba będzie przyjmować wiele razy, aż się ten gen wyprostuje i przestanie postarzać ludzi. A będzie to długo, długo trwało...

Z pomocą przyjdą banki i dadzą dobre kredyty na pokrycie kosztów szczepienia, bo one będą drogie.

Wszelkie religie zbankrutują, bo nieśmiertelność stanie się możliwa. Tym razem będzie to dzięki korporacjom farmakologicznym. Istnieje tylko jeden warunek: trzeba wziąć kredyt na pobieranie tej szczepionki, ale tylko w wyznaczonych bankach. 

 

Tak, teraz się będziecie śmiać do rozpuku. Znamy takie reakcje. Jak ktoś kiedyś opowiadał o lotach kosmicznych, to go chcieli zamknąć w domu wariatów - to nie wymyślone na poczekaniu moje słowa, lecz to, co wczoraj usłyszałem na targowisku warzywnym, bo tam przekupki czasami mądrze mówią w myśl zasady: "chłop potęgą jest i basta".

Nawet ktoś się zapytał, ile będzie kosztować taka szczepionka na nieśmiertelność, biedak chciałaby żyć wiecznie! Widocznie dobrze się mu powodzi, albo to może jakiś polityk lub europoseł?

 

Postscriptum

Nie piszecie w komentarzach, że to głupi tekst, bo on jest głupi - to oczywiste, bo to satyra lub pseudo satyra.

Jedno chcę podkreślić, że to słowa usłyszane na targowisku warzywnym, a tam wiele się dzieje mądrego.

Nie reaguję na chamskie komentarze. Źli ludzie sami się wykończą - oto dialektyka świata!

...

Mój kanał na YouTube, pt. "Matt Custor opowiada", to tematy straszne, śmieszne, satyryczne,

ale zawsze dziwne, link: https://www.youtube.com/channel/UCrUDLPbF0bWeA1NJIbSwdBQ

Zapraszam!

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • poco 07.07.2021
    ja się skuszę
    bo żyć muszę
    i zaszczepić
    się mogę
    wygram hulajnogę!
  • SwanSong 07.07.2021
    Satyrę trzeba umieć pisać. Ten bełkot to nie satyra, tylko właśnie... bełkot. Na dodatek z błędami.
  • poco 07.07.2021
    baletnica niczym szpica
    szpilę wbija
    nie omija
    słów okrutnych
    trochę smutnych
    dla Autora
    to ci zmora!
    miej choć trochę
    zrozumienia
    tyś ofiara wyszczepienia?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania