Szkolna miłość-Prolog

Rozpoczął się kolejny rok szkolny. Julia miała co do niego złe przeczucia.,,Będzie tak samo beznadziejny jak poprzednie'' myślała z

uporem. Ci sami ludzie,ci sami nauczyciele,ta sama klasa,te same sale.

Podążała ciemnym korytarzem.,,No jasne nie ma to jak oszczędzać na prądzie''. Dotarła do drzwi nr 3. Ostrożnie pociągnęła za klamkę,przekraczają próg,automatycznie jej spojrzenie pomknęło ku pierwszej ławce z rzędu. Z początku pomyślała że pomyliła klasy.

Otóż zobaczyła ciemnowłosego chłopaka. Gdy przyjrzała mu się z bliska doznała szoku. To był Grzegorz.Przez wakacje wyprzystojniał. Lekka opalenizna dodawała mu uroku. Cały efekt prysnął jednak gdy ten rzucił w jej stronę jakąś ,,śmieszną'' uwagę na jej temat. To wciąż ten sam kretyn,pomyślała. Tak. Była na niego skazana od podstawówki.

Przeszła koło niego nie zaszczycając go nawet spojrzeniem.Usiadła w ostatniej ławce obok Klaudii uważającej się za niezłego śmieszka klasowego.Lubiła ją jednak. W końcu się przyjazniły.

* * *

Pani zanudzała ich tym,czym zwykle nauczyciele na rozpoczęciu roku. System oceniania. Ble,ble,ble.

Julia z trudem powstrzymywała się od przeniesieniu wzroku z powrotem ku przodzie klasy. Powoli uświadamiała sobie jedną rzecz.Podobał jej się Grzegorz Kubek.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • klacyb 11.02.2017
    Czekam na kontynuację.
    pozdrawiam
  • Pan Buczybór 11.02.2017
    Grzegorz Kubek bez Winiarskiego i Nudla przy okazji. Smutno.
  • Emi Ayo 11.02.2017
    Może nie jest to jakieś super i temat niezbyt oryginalny, ale ciekawi mnie jak się akcja rozwinie. Może coś mnie zaskoczy. Na razie nie oceniam. Powodzenia w dalszym pisaniu: )
  • SisterofBlood 12.02.2017
    Błędy i kiepsko się czyta. Po kropkach trzeba stawiać pauzę. Ogólnie sam pomysł jest trochę oklepany :) 3
  • Julka2001 12.02.2017
    Nie powiem, że złe. W sumie jest to nawet okej, i główna bohaterka moją imienniczką - cudownie! Czekam na więcej, powodzenia :) Narazie zostawiam 5.
  • NataliaO 13.02.2017
    temat pospolity, ale zawsze można różnie go pokazać, przekazać historię - Lubię szkolne miłości ;
    ale niestety nie dało się tego czytać, kiepsko opisane, takie strzępki, napisane jakby w pośpiechu; dam 2 :/ Powodzenia
  • Lunatix5 13.02.2017
    Dziękuję za szczerość, zaczęłam tu pisać aby poznawać opinię innych by się czegoś nauczyć :)
  • Prześladowca 13.02.2017
    Przeczytam kontynuację, ale szczerze wątpie w tą serię. Początek oceniam ma stanilne 4, bo technicznie bądź fabularnie wygląda to mocno średnio, mi się wydaję że ta seria skończy się przed 10 rozdziałem. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania