Szpital Dziecięcy.

Szpital dziecięcy, miejsce gdzie przebywają dzieci chore na nowo powstałego wirusa Hifebola. Nowy wirus dotarł do Europy z Afryki, na początku myślano, że to zwykła choroba, niestety umarło już tysiące dzieci, w całym kraju zbudowano kilka takich szpital-ów, by chronić ludzi. To tego szpitala na ulicy. Valeriańskiej trafił nowy pacjent. Chłopczyk Alex Taylor ma jedenaście lat i blond włosy. Objawy Hifebola pojawiły się dwa dni temu, chłopczyka przywieziono w stanie gorączki i nadmiernej potliwości, podano mu lekarstwa i przydzielono do pokoju numer pięć.

- Słyszeliście?- zapytał Jack.- Będziemy mieli nowego towarzysza w pokoju.

- Super!- zakrzyczała Mariana.

- Nikt nowy nie jest tam potrzebny.- odpowiedział Thomas.

- A tam! Thomas przyda się ktoś nowy.- odrzekła Marta.

- Nie ważne czy się przyda, czy nie, musimy go przywitać.- rzekł Jack.

 

Cała czwórka przyjaźniła się odkąd znaleźli się tutaj, w szpitalu dziecięcym. Przydzielono ich do wspólnego pokoju i tak zaczęła się ich przygoda. Najstarszy był Jack, miał czternaście lat i zachorował miesiąc temu, najmłodsza w pokoju była Mariana, miała siedem lat i przybyła tu trzy tygodnie temu. Thomas i Marta mieli po dwanaście lat, byli rodzeństwem...

Następne częściSzpital Dziecięcy cz.2

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Krystian244 17.01.2017
    Chciałbym odetchnąć trochę i stworzyłem coś takiego, oczywiście będzie cdn jeżeli się spodoba.
    PS: Nie wiem czy kategoria Fantasy pasuje, jeżeli jest źle to napiszcie.
  • Amy 17.01.2017
    Nie dość, że fleksja szwankuje, są powtórzenia, błędy w interpunkcji (tak mi się wydaje), to jeszcze tekst jest tak krótki. Niczego nie wnosi, raczej nie zaciekawia, a przede wszystkim dlatego, że jest taki krótki. Postaraj się go bardziej rozbudować. Na razie oceniam na 2
  • Krystian244 17.01.2017
    To coś w rodzaju prologu.
  • Amy 17.01.2017
    Krystian244, prologi nie powinny chyba tak wyglądać
  • detektyw prawdy 19.01.2017
    Amy Dokladnie, prologi skladaja sie z krotkiego,dluzszego, "tajemniczego" wstepu, zeby bylo mniej wiecej "kaman" w sytuacji ale to jest przesada, autor zamiast prologu zrobil pierwsza czesc.
  • Violet 17.01.2017
    Trochę to przypomina przygodę na kolonii, a nie poważną, jak mniemam ma być w założeniu, ciężką chorobę. To wszystko nie jest spójne i przy tak króciutkim tekście, ciężko określić kategorię, którą zresztą powinien znać autor. Na razie nie oceniam.
    Pozdrawiam.
  • Krystian244 17.01.2017
    Choroba poważna ale u dzieci, starają się odreagować to na swój sposób.
  • Emi Ayo 17.01.2017
    Myślę ze temat raczej ciekawy. Czekam na następna część chce zobaczyć jak się rozwinie
  • Krystian244 17.01.2017
    Dzięki.
  • Qba 17.01.2017
    szpital-ów? chyba szpitali!
  • Krystian244 17.01.2017
    Tak to jest jak dajesz tekst do auto korekty.
  • Pan Buczybór 17.01.2017
    No słabo. Pracuj, pracuj. Jeszcze długa droga.
  • Krystian244 17.01.2017
    Wiem, cały czas pracuje.
  • Pan Buczybór 17.01.2017
    Krystian244 I dobrze!
  • Eminem 17.01.2017
    Nie, fantastyka to zupelnie niz innego, jak ktos wczesniej zauwazyl pieprzona "Kolonia". Jesli tak szukam jakiegos przekazu w tym gównie, niestety go nie znajduję. Chociaz pomysl jest,narazie bez oceny.
  • Krystian244 17.01.2017
    Dziękuję.
  • Ashley 17.01.2017
    Czekam na kontynuację, zobaczymy jak sobie dzieciaki poradzą :) 5 leci!
  • Krystian244 17.01.2017
    Dziękuję.
  • Adam T 18.01.2017
    Dla mnie fantasy to Władca pierścieni, Conan, czy Wiedźmin. To, ca napisałeś to zwykła fantastyka, względnie thriller sf. Zgadzam się poza tym z Violą. Jeśli to prolog, mogłeś przybliżyć przebieg choroby. Czytając, że umarło już tysiące dzieci, widzę, jak te dzieci padają martwe jedno, podrugim, a tu proszę, od miesiąca w jednym pokoju, piknik i sielanka. Nie oceniam.
  • Krystian244 18.01.2017
    Niektóre dzieci umierają po dniu a inne po miesiącu, zależy od organizmu.
  • detektyw prawdy 19.01.2017
    Krystian244 No to napisz to w tekscie, bo jak widzisz nic nie piszac czytelnik moze to odebrac jako blad w tekscie.
  • Krystian244 19.01.2017
    detektyw prawdy Następna część powinna być lepsza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania