Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Tajemnice Przeszłość : Tajemniczy las 1

Zakazany las

Cz1

 

Prolog

 

Data : Środa 23 Pazdziernika 2340

Miejsce : Gdzieś w zachodnim Imperium Terdon

Pora dnia : 00:00

 

Generał Leonard Atrestin wysłał o to ten raport :

"Raport 3456 dzień : nieznany.

Sytuacja jest coraz gorsza. Doktor James powiedział że za 3 dni generator może wybuchnąć a to chyba ostatnia żecz jaka może się wydażyć w tym wariaykowie. Prosze was pozwulcie nam wrócić.

Rok 1709"

Następnego dnia przyszedł nowy raport :

"Raport 3457 dzień : nieznany

Do jasnej ciasnej czy wy macie rozum. Zgineło już 230 osób żeby utrzymać to cholerstwo wyłączone za godzine może to wszystko wybuchnąć. Cały las spłonie a ludzie w wschodniej stacji nawet nie zdążą uciec przed tą katastrofą trzeba to skończyć. O mój Boże !

Rok 1709"

Te raporty były bardzo dziwne. Dlaczego ? Bo zostały napisane w 1709 roku. Ostatni jednak jest inny :

"Raport 3458 dzień : nieznany

Wszystko wpoządku. Generator działa znowu dobrze. Doktor James niestety nie umarł na zawał serca tydzień temu. Prosimy o dostawe świeżego prowiantu.

Rok 2498"

Ta data pochodzi z końca przyszłego wieku. To jest niemożliwe. Albo ktoś się pomylił albo to naprawde ludzie z bazy KJCF0926. Musze to zgłosić do mojej przełożonej natychmiast.

I tak nasz bohater doktor William Dark ruszył do biura pani doktor Eleny Guardwolf. Dotarł tam koło 3:30 w nocy. Zapukał.

-Kto tam ?

-To ja pani doktor.

-Jaki ja ?

-Doktor William Dark.

-Wejdz. A teraz mów o co chodzi.

-Czy pani profesor pamięta generator ΩΨ12 ?

-Nie słyszałam nigdy o takim.

-Bo generował nieznane nawet teraz formy energij w 1709 roku w miejscowość Katril.

-To dziwne przesz to przed wynalezieniem prądu.

-Na to co wygląda wcale nie , widocznie w Terdon prąd został wynaleziony wcześniej. Więc kiedy przeglądałem stare raporty znalazłem jeden bardzo dziwny. Nagle generator działał normalnie a doktor James Roslen był martwy...

-DOKTOR JAMES ROSLEN !!!!!! Ten człowiek zaginął w 1690 roku. Był najwspanialszym doktorem naszych tajnych służb tamtych czasów. Zniknął bez śladu bo wysłaniu do placuwki KFCJ12. Ktura została zniszczona przez wybuch w trakcie Drugiej Wojny Światowej.

-No i o to chodzi data ostatniego raportu to 2430 rok. I w dodatku generał pisze że generator działa normalnie. To może wypadek przy wpisywaniu aktualnej daty co oznacza że tam dzieje się coś złego. Trzeba to sprawdzić.

-Jak ktoś ma ryzykować swoje życie pojebie to ty i twuj pierdolony zespuł. Czy zrozumiano Dark ?

-Tak pani doktor.

Tego się obawiałem że wyśle tam mnie i pozostałych żeby potem zebrać całą chwałe dla siebie. To sie zle skończy.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • katharina182 22.03.2017
    Dużo błędów. Literówki i interpunkcja.
    Liczby zapisuje się słownie. przykład: Nie "3 dni" tylko "trzy dni"
    Nie oceniam. Poczekam na rozwój akcji.
    Powodzenia w dalszym pisaniu:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania