Tajemnicza dziewczyna z Grenlandii i Literkowa zapraszają do Bitwy na słowa

Po długiej przerwie wzawiamy zabawę.

Już po raz XXV zapraszamy Szanownych Opowijczyków do kolejnej Bitwy. Tym razem inicjatorką fabuły jest kalaallisut zwyciężczyni poprzedniej edycji. I miłe zaskoczenie! Dwa zestawy i szeroki wachlarz do rozbudzenia wyobraźni.

 

Oto zestawy:

Temat główny: Nikt nie przychodzi na świat jako gotowy mistrz.

Temat dodatkowy: Pasja.

 

II zestaw to:

Temat główny: Diabeł tkwi w szczegółach.

Dodatkowy: Alchemia prawd i kłamstw.

 

Wybieramy jeden zestaw tematów, i zawieramy jeden lub oba. Pełna dowolność. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone... a więc rozpoczynamy Bitwę.

Zachęcamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i pięknej wyobraźni.

Do dzieła Opowijczycy!

 

Piszemy do 15 września / niedziela / północ. Ramy czasowe nic nie znaczą, wydłużymy jeśli zajdzie potrzeba... a więc do piór!

Kiedy napiszesz link wrzucasz tutaj:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Literkowa pozdrawia i życzy powodzenia.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • refluks 21.08.2019
    Cienkie to opko. Lufa.
    Za zmarnowany mój czas.

    Chyba tyn pirszy wezma.
  • refluks lufa jest super
  • Pan Buczybór 21.08.2019
    Its back!
  • yes it came back
  • No i pięknie!
    Nie wiem czy napisze coś ale się cieszę z powodu reaktywacji.
  • Pasja 21.08.2019
    Maurycy pisz! Może dołączysz do Literkowej aby pomóc?
  • pasja chętnie, ale jak pewnie zauważyłaś, jest mnie mniej niż kiedyś na opowi. Niestety dopadła mnie choroba dwudziestego pierwszego wieku, brak czasu.
    Ale będę zawsze wspierał literkową jeśli nie przez uczestnictwo jako autor, to przynajmniej jako jeden z komentujących i oceniających.
  • Pasja 21.08.2019
    Maurycy Lesniewski Cieszę się i nie dziwi mnie brak czasu.... młody żonkiś musi dbać o ogień i jadło. Jesteście uroczy.:) Podam ci namiary na fb jak się skontaktuję z dowódcą, bo nie pamiętam.

    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania