Tom 1 Strażnik Gwiazdy:Przebudzenie Mocy

Seria:

Tom 1 Strażnik Gwiazdy:Przebudzenie Gwiazdy

Tom 2 Strażnik Gwiazdy:Starcie Przyszłości

Tom 3 Strażnik Gwiazdy:Nowy Świat

Tom 4 Strażnik Gwiazdy:Narodziny Nowej Gwiazdy

Tom 5 Strażnik Gwiazdy:Księżniczka 6 Elementów

Tom 6 Strażnik Gwiazdy:Ostateczne Starcie

Fabuła:

Pierwsza książka z serii ''Strażnik Gwiazdy''.Historia młodej dziewczyny o imieniu Cyan,która z oddziałem rebelianckim ''STRIKE'' walczy o sprawiedliwość w mieście Metraos. W mieście od wielu lat rządzi nieuczciwa grupa ''SIGMA''.Cyan ma oprócz tego celu jeszcze inną przyczynę walki:chce pomścić zmarłą matkę,musi także odnaleźć ojca,który zaginął 7 lat temu.Cel dziewczyny nie byłby nierealny do zrealizowania,gdyby nie jedna postać,którą poznając Cyan nie zdawała sobie sprawy na jakie niebezpieczeństwo się naraziła.Jest to chłopak,który posiada moc jaką on sam nie potrafi kontrolować.Cyan postanawia go chronić,zostając jego strażnikiem.Czy zemsta dziewczyny się spełni?Odnajdzie ojca?Pokona zło?Czy chłopak z jej pomocą opanuje swoją moc?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Pan Buczybór 27.08.2018
    eh, zajawka lekko zbędna, ale...

    - tak na przyszłość - po każdym znaku interpunkcyjnym stawiamy spację, ok? Chodzi o przejrzystość i przyjemność czytania.
    - na początku wymieniasz, że całość ma sześć tomów. Nie wiem, czy to plany, czy już to wszystko napisałaś, ale dobrze, że przynajmniej masz jakiś plan.
    - cyfry zapisujemy słownie. Tak, też tutaj chodzi o estetykę i przejrzystość.
    - o fabule nie ma sensu, póki co się wypowiadać, ale... jak się wymawia imię bohaterki? Cjan? Kjan?

    Tak czy siak, witam na stronie i być może zajrzę jak już wstawisz pierwszy rozdział.
    Pozdro
  • Cyan 27.08.2018
    Oki,dzięki. Perwszy raz piszę powieść więc to nowość u mnie. A co do imienia to Sjan się czyta.
  • Buziak 27.08.2018
    Będzie się działo, czekam na c.d. :)
  • Canulas 28.08.2018
    Odstępy, wielkie litery, inne rzeczy. Noo, po trailerze nie wiem czy skonsumuję pełny wymiar dzieła.
    Kto wie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania