Poprzednie częściTriolet niedokończony

Triolet podróżniczy

Kiedy jedziesz w obce kraje,

niech cię dom twój nie przyzywa.

Kto tak nie chce - niech zostaje.

Kiedy jedziesz w obce kraje,

niech ci się, żeś w domu, zdaje.

Wtedy podróż jest prawdziwa.

Kiedy jedziesz w obce kraje,

niech cię dom twój nie przyzywa.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Peryskop 12.11.2019
    Trochę karkołomne momentem (niech ci się, żeś w domu, zdaje), ale poza tym całkiem fajne.
  • O-Ren Ishii 12.11.2019
    Na moje oko wierszyk do podręcznika dla 4 klasy szkoły podstawowej. Poza tym mało treści. Choć napisane zgrabnie. 3
  • Wrotycz 12.11.2019
    A taki apel o czucie się mieszkańcem świata.
    Świat = nasz Dom. Wszędzie jesteśmy u siebie. Ale kiedy czujemy się źle, obco na nie swoich ziemiach... nie podróżujmy, nie będzie nam domu brakować.
    Człecze... masz wybór! :)

    _______
    Wracając do dysputy pod trioletem językowym... użyłam symbolu. Wieża Babel - jeśli spojrzeć na budowę nie od strony przekazu biblijnego - to zadziwiająca umiejętność współpracy. Oto mi chodziło. Czy (pomijając cel) wspóldziałanie oznacza pychę?
    Jeśli tak, to mamy w Sejmie, Senacie i całej polityce - skromność nad skromnościami ;)

    Jeśli zaufać wynikom badań mitochondrialnych wszyscy wywodzimy się od jednej pramatki "Ewy" z południowego cypla Afryki ( żyła ok. 200 tys. lat temu).
    Czyli język kiedyś był jeden, później wraz z migracjami wypuścił konary, gałęzie, listki...
    Język uniwersalny to powrót do stanu przed wędrówką. Zasiedliliśmy niemal wszystkie miejsca.
    Może wędrując dalej, poza Ziemię, będziemy mieli jeden uniwersalny język?
    Rozgadałam się, ale triolet w końcu o podróżach... :)

    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania