W ogniu namiętności pożądających miłości - odcinek 2534871209

Pablo Etrusco wraz ze swoją nową wybranką serca, Marią Juanitą de la Scorbolora Fratullą, przechadzał się po parku w ciepły słoneczny dzień. Myśli Pabla błądziły jednak gdzieś daleko, zdawał się on nawet nie dostrzegać tych wszystkich kobiet w topless, przechodzących obok niego. Wspominał swoją byłą żonę i chwile, które przeżył razem z kochanką, o której Maria Juanita w ogóle nie wiedziała.

- Wiem o twojej kochance – powiedziała nagle luba Pabla.

- Niemożliwe, jeździłem tam tylko nocami, w dodatku podawałem ci tabletki nasenne.

- Udawałam, że śpię, śledziłam cię i podglądałam jak uprawialiście dziki seks. Nakręciłam nawet dwugodzinny film porno jako dowód.

- Proszę, tylko bez szczegółów.

- A co, teraz się brzydzisz?

- Nie, ale zaraz spodnie mi trzasną. Też muszę ci coś zdradzić. Jestem w ciąży.

- Co?

- Przepraszam, pomyliłem kwestie dialogowe. Chciałem powiedzieć, że zostałem obrzezany.

- Jesteś Żydem?

- Oczywiście, że nie, ale mój ojciec i matka byli Żydami.

- Też ci coś zdradzę przy okazji. To ja jestem z tobą w ciąży.

- Skąd o tym wiesz?

- Matka czuje takie rzeczy. W dodatku to już koniec ósmego miesiąca.

- Faktycznie, trochę przytyłaś.

- Och, Pablo. Pewnie dziwi cię to, że nie skaczę z radości jak pijana i naćpana nastolatka. – Maria Juanita wyciągnęła chusteczkę i wytarła nos. – Teściowa zdradziła mi straszną prawdę. Wiesz o tym, że sypiała z twoim ojcem i potem ty się urodziłeś?

- No raczej.

- Pewnej nocy na imprezie, gdy byłeś pijany ona cię wykorzystała. Potem urodziła córkę, którą oddała do przytułku dla nienormalnych sierot, dziecko spędziło tam osiemnaście lat, a potem uciekło.

- To patologia. Skąd ty o tym wiesz?

- Bo teściowa mi powiedziała. Do cholery, Paul, już o tym wspomniałam. Słuchaj, co do ciebie mówię, a nie rozglądaj się za dupami.

- A, no tak.

- Paul, ty pierdoło. To ja jestem tym dzieckiem, a tym samym twoją siostrą i córką.

- Przecież ja cię kocham. Nie pozwolę zniszczyć naszej miłości. Zabiorę cię do Arabii Saudyjskiej, tam można robić takie rzeczy, a nawet mieć siedem żon i dziesięć kóz.

- Naprawdę, zrobisz to dla mnie?

- Oczywiście. Chwileczkę… Jak możesz być ze mną w ciąży, skoro nawet jeszcze ze sobą nie spaliśmy?

- Pewnie nawet nie pamiętasz, ale wykorzystałam cię pewnej nocy na imprezie, gdy byłeś pijany.

- Mój ty misiaczku.

Opuścili park, złączeni dłońmi, gruchając do siebie jak dwa gołąbki na dachu.

 

W następnym odcinku: Alina i Balina porywają samolot i lecą do Meksyku, gdyż tylko tam mieszka lekarz, który może im pomóc – Pablo Etrusco. Balina cierpi na rozdwojenie jaźni i co jakiś czas zmienia się w faceta, Gregora. Na pchlim targu siostry spotykają Pabla, w którym zakochuje się Alina, za to on czuje miętę do Baliny.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 23.08.2017
    "Nie ale zaraz spodnie mi trzasną" - brak przecinka
    "ze" - że
    Przyznam, genialne. Nieźle się uśmiałem. Mam nadzieję, że będzie kolejny odcinek, bo zapowiada się ciekawie.
    Gratki i pozdro.
  • fanthomas 23.08.2017
    Tak myślę jeszcze z jeden odcinek napisać.
  • Pan Buczybór 23.08.2017
    fanthomas Ta. Jeden, a na kilku tysiakach się skończy :)
  • Szymon Skolarus 23.08.2017
    Powiedziałem już że kocham twoje opowiadania:) pobeczałem się
  • Canulas 23.08.2017
    Pięć gwiazdek za tekst + szósta za tytuł.
  • Nerd 23.08.2017
    Niezła parodia telenoweli 5
  • Walenta 23.08.2017
    Hahaha kontynuuj to :D nieźle się uśmiałam!
  • Nuncjusz 23.08.2017
    Widzę, że zapatrzyłeś sie w Margeritę. :)
  • fanthomas 23.08.2017
    Możliwe, że teksty Margerity stanowiły pewną inspirację. ;)
  • Joker 23.08.2017
    Genialne xD
  • KarolaKorman 23.08.2017
    GSA się szerzy :)
  • Prawie tak dobre jak Marg:) mam pytanie, które pewnie nurtuje wszystkich, tylko głupio im się zapytać. Gdzie poprzednie odcinki?! :) Pozdrawiam 5
  • fanthomas 23.08.2017
    Zagubiły się w czeluściach Internetu.
  • Margerita 24.08.2017
    pięć no nie źle nawet mi się podoba cieszę się że moje teksty choć kogoś zainspirowały

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania