We mgle Rozdział 2

Po pierwszych dniach wojska Iwan mia dosyć życia był zmęczony i strasznie ospały. Tamtego dnia 17grudnia dostali rozkaz wyjazdu na szkolenia gdzieś bliżej granicy z Ukrainą. Zaskoczyło go to bo rozumiał sytuacje polityczną i wiedział do czego może to prowadzić. Po śniadaniu mieli się spakować wtedy Iwan porozmawiał z innym rekrutem o imieniu Władimir. Wadimir również to rozumiał i pomysł mu się nie podobał sle cóż rozkaz to rozkaz trzeba go wypełnić jeeli nie to pod sąd wojenny i koniec. Oddział Iwana wyruszył o 10 rano i dotarli na miejsce dopiero drugiego dnia.

-Iwan ty parszywcu wstawaj. Wykrzyczał PorucznikTukin.

-Przepraszam. Odpar Iwan i wyszedł z ciężarówki na rozgrzewke. Po rozgrzewce zaczęli kopać okop, Iwan po 12 godzinnym śnie wypoczęty zabrał się do pracy i po 3 godzinach skończył ze swymi kompanami. Zajęli pozycję w okopie i zaczęli rozglądać się po przedpolu. Tak minął im cały dzień.

Następne częściWe mgle Rozdział 3

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (59)

  • Elena Lincoln 31.08.2015
    eee...Jak kolejny rozdział będzie mieć znowu tyle błędów to Cię znajdę i zabiję :*
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Ty już wiesz gdzie mieszkam
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    :-*
  • Elena Lincoln 31.08.2015
    ^•^
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Przeczytałem obie części. Powiem Ci jedno, tragedia. Nie wiem jakim cudem można dać tyle błędów w tak krótkim tekście. Oba zasługują na jeden. Zaraz Ci dam listę tych błędów.
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Wiele błędów to przez klawiature w telefonie
  • Anonim 31.08.2015
    Słabe wytłumaczenie. Są też słowniki internetowe.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    I co mnie to kurwa obchodzi? Trza było poprawić w domu na kompie, a nie publikować to coś.
  • Jezusie, ależ wulgarny prawiczek z tego Slugalegionu.
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Ok będe pamiętał na przyszłość
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Dzięki za dobrą rade
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Pewnie, że tak. Jeżeli ktoś wstawia coś takiego, to się wkurzam.
  • Nie martw się, jeszcze pobzykasz
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Twoją starą.
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    ok bez nerwów zapamitam i ogranicze błedy do minimum
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Przepraszam
  • Moja zajęta, ale jak tylko wyjmę nogę z Twojej, to poszalejesz. Mówi tylko, że będziesz musiał włożyć głowę, bo buty masz małe.
  • O cholera, SługaLegionu, zwymiotowałem na Twoją rodzicielkę. Sam rozumiesz, uśmiechnęła, się że przyjdziesz. Wytrzesz szmatą i będzie jak nowa. Tylko powiedz tacie, żeby się stary zbok nie przyglądał, bo mnie to akurat peszyło.
  • Cholera, wciągnęło mi trampka. Twój tata mówi, że za 2 zł zanurkuje, ale nie ma wydać z 5tki. Oddasz mi jutro? Nowiutkie Conversy cholera
  • Wisisz mi buta
  • Slugalegionu 31.08.2015
    1) We mgle Rozdział 2 - Analogicznie jak do punktu pierwszego w poprzedniej części.
    2) Po pierwszych dniach wojska Iwan mia dosyć życia był zmęczony i strasznie ospały. - Przecinek przed Iwan, był; miał.
    3) Tamtego dnia 17grudnia dostali rozkaz wyjazdu na szkolenia gdzieś bliżej granicy z Ukrainą. - Przecinek przed 17 i gdzieś; liczby słownie; spacja po siedemnastego.
    4) Zaskoczyło go to bo rozumiał sytuacje polityczną i wiedział do czego może to prowadzić. - Przecinek przed bo, do.
    5) Po śniadaniu mieli się spakować wtedy Iwan porozmawiał z innym rekrutem o imieniu Władimir. Wadimir również to rozumiał i pomysł mu się nie podobał - Powtórzenie. I to tak bezczelne, że świadomie użyłaś jednego słowa obok siebie dwa razy, mogąc tego bez problemu uniknąć; Władimir.
    6) Wadimir również to rozumiał i pomysł mu się nie podobał sle cóż rozkaz to rozkaz trzeba go wypełnić jeeli nie to pod sąd wojenny i koniec. - sle[*]-ale; przecinek przed sle[*], trzeba, jeeli[*]; jeeli-jeżeli.
    7) Oddział Iwana wyruszył o 10 rano i dotarli na miejsce dopiero drugiego dnia. - Liczby słownie.
    8) -Iwan ty parszywcu wstawaj. Wykrzyczał PorucznikTukin. - Oddzielaj narrację od wypowiedzi; przecinek przed "ty"; wykrzyczał z małej, bo czynność gębowa; bez pierwszej kropki, bo czynność gębowa; porucznik z małej, PorucznikTukin - porucznik Tokin; po myślniku spacja.
    9) -Przepraszam. Odpar Iwan i wyszedł z ciężarówki na rozgrzewke. -Spacja; odparł, bo gębowa, więc kropki też nie będzie; rozgrzewkę.
    10) Po rozgrzewce zaczęli kopać okop, Iwan po 12 godzinnym śnie wypoczęty zabrał się do pracy i po 3 godzinach skończył ze swymi kompanami. - liczby słownie; skończył kopać, bo teraz wychodzi na to, że ich pozabijał.
    11) Zajęli pozycję w okopie i zaczęli rozglądać się po przedpolu. - Powtórzenie słowa "zajęli"

    I teraz czas na fanfary! Jedno zdanie bez błędów!

    Tak minął im cały dzień.

    12) Znowu masa imienia Iwan.
    13) Takiej teleportacji oraz skoku czasowego jeszcze nie widziałem. Ta podróż czy kopanie okopu zasługują na opis. Co bohater czuł? Co myślał? Teraz to sprawozdanie, a nie opko.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Łał kawuniu... jaki wysoki poziom.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Po prostu nie wiem, co powiedzieć.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Polecam maść na ból pupy.
  • Sługolegionu, nie moja sprawa, że Twoja mama robi sobie z waginy sklep obuwniczy, ale uprzejmie proszę Was wszystkich o zwrot mojego trampka. Twój tata uniósł się właśnie honorem i mówi, że za to, że na nią zwymiotowałem, sznurowadła są Wasze. Ok, niech będzie, rozumiem honor rodziny. Ale oddaj jutro chociaż buta, miej chłopie przyzwoitość.
  • Gravedigger 31.08.2015
    Nie bądźmy drobiazgowi, nie bójmy się naszego języka! Polacy od zarania dziejów walą ordynarnością, więc bądź swój chłop i napisz to: dupa. Odważny krok ku lepszemu jutru.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Kawuniu, może to nie moja sprawa, ale na cokolwiek chorujesz bądź tak miła i zdechnij.
  • Ok, tylko oddajcie mi buta na litość boską. Dobry but był!
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Nie spinaj o niego dupy. I tak poruchasz. O ile zdążysz.
  • Anonim 31.08.2015
    Tymbark.
  • Wiem, że porucham, ale jak buta nie oddacie, to butem już nie. Przecież wiesz jak Twoja mam leci na Conversy.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    Kawa, bo to naprawdę poniżej wszelkiego poziomu. Weź walnij jakiś pożądny tekst, a nie ciągle to samo. No i powal po mnie, bo po czyjejś matce to można.
  • Anonim 31.08.2015
    Kiełbasa.
  • Slugalegionu 31.08.2015
    A dawaj ją, zrobię ognisko z okazji końca wakacji: ) Jak ty dobrze wiesz, co powiedzieć: )
  • Matkę palancie ma się jedną i o żadnej nie powinno się w ten sposób gadać. A że to Ty zacząłeś, to teraz wyjmuj z matuli Conversa, a sznurowadła wedle umowy możecie sobie zostawić. A potem możecie się na tych sznurowadłach bujnąć dewianci
  • Anonim 01.09.2015
    Mleko.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Wiesz, ja żem napomknął o Twojej dwa słowa, a ty zrobiłeś jak zwykle seans nienawiści.
  • Anonim 01.09.2015
    Mleko.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Więc idź, się swojej mamusi wypłacz jaki to ten świat zły, a ja w tym czasie będę się śmiał z tego, jak łatwo Cię wkurzyć.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    A spadaj z tym mlekiem. Takie osobniki trzeba tępić.
  • Anonim 01.09.2015
    MLEKO.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Zresztą dobra... głubszym się ustępuje.
  • Anonim 01.09.2015
    Cholera, oboje zachowujecie się jak dzieciaki z piaskownicy. Podobno dzięki temu się rośnie, więc oboje wychlejcie po litrze i się uspokójcie.
  • Anonim 01.09.2015
    Głubszym [*]
  • Teraz kurde przegiąłeś. Wciągneła mamusia Twa Conversa, oddajesz Najki, dwie sztuki
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Fajnie, ja żem zostawił tu koma, Kawa się uczepiła wietrząc okazję do burdy, potem jej coś odpyskowałem, więc obraza majestatu świętek królewny kurwy. Ta w płacz i rozpoczyna hejty pełną parą, święty nie jestem, ale do jasnej cholery nie zamierzam być! I mogę być dzieciakiem z piaskownicy, spoko, ale niech ona się w końcu odpierdoli.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Mówiłem właśnie o świętym majestacie. Na buty nie stać? Wypierdalaj z Opowi.
  • Anonim 01.09.2015
    Trzeba było olać.
  • Gravedigger 01.09.2015
    Jutro do szkoły, idźcie spać pobożne latorośle.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Dzisiaj, ale dobra. Ja spadam, bo ktoś musi.
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Olać? Jak ktoś mnie obraża, to nie olewam, tylko zniżam się do Jego poziomu.
  • Gravedigger 01.09.2015
    9 minut w tą czy tamtą. Jeden mały błąd na tysiąc innych.
  • Anonim 01.09.2015
    Trochę mi przykro, że akurat tu, pod opkiem debiutanta. Dr. Stilver, mam nadzieję, że nie skreślisz naszej strony przez ten incydent :C
  • Slugalegionu 01.09.2015
    Mi też jest przykro. Przepraszam bardzo wszystkich.
  • Anonim 01.09.2015
    Zastanowię się, może Ci wybaczę. Będę o tym myślała intensywnie za chwilę, podczas kolejnego odcinka Ekipy z Warszawy. Zobaczymy co oni tam dzisiaj wymyślą, jadą chyba do Sopotu poruchać
  • Anonim 01.09.2015
    ''Punkty na wyjeździe liczą sie podwójnie'' - powiedział Paweł. Więc jak ten drugi przeleciałby w Sopocie dwie dupy, to to by się liczyło jako cztery....? Hm
  • Anonim 01.09.2015
    Świeżak wywołał już pożar? Bo na tym skończyłem przygody z Warsaw Shore ;__;
  • Anonim 01.09.2015
    Nie wiem :c. Teraz leci Ex na Plaży, ale tego już nie rozumiem :c. Mają tam jakiś tablet grozy i dużo byłych, i byłych ich byłych, i byłych byłych i byłych, a ci wszyscy byli uprawiają seks z byłymi innych byłych i kłócą się kto kogo kocha :c tego już nie rozumiem. Jak przychodzi Wiadomość na Tablet Grozy, to idą na plaże. Z wody wyłania się Czyjś Były albo Czyjaś Była i zawsze potem robi się mega afera.
  • No to wyjaśnione. Pamiętaj SukoLegionu, że tą krótką wymianą zdań zakląłem duszę Twojej matki w trampka, a Ty nie potrafiłeś jej obronić. Pamiętaj jak będziesz jej buzi dawał w Wigilię, że gdzieś tam doprowadziłeś do tego, że została pohańbiona i żeś tego buziaka niegodzien. W tym buziaku, uścisku, czy rozmowie telefonicznej już zawsze będzie ten jeden samotny but, moje duchowe obuwie. Kara dla Ciebie, dla niej nagroda. Życzę dużo szczęścia w życiu. Hej!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania