Poprzednie częściWe mgle Rozdział 2

We mgle Rozdział 3

Drugi dzień w okopie właśnie się zaczął godzina piąta czterdzieści Iwan wstał z ziemi, rozejżał się po przedpolu

i wyciągnął papierosa po czym zapalił. Wyjrzał jeszcze raz by obejrzeć teren przed sobą. Około sto metrów od okopu stał zniszczony u-az mia wiele dziur po kulach i nie miał opon. Na lewo od stanowiska strzeleckiego był mały świerkowy zagajnik ,a po prawej stronie widać było step do lini choryzątu. Do Iwana potrzedł inny żołnierz i powiedział.

-Witam nazywam się Sasza ,a ty? Iwan odpowiedział.

-Jestem Iwan. Czy jesteś z oddziału trzeciego?

-Tak mam być twoim taśmowym do RKM-u.

Iwan chwycił za RKM leżącyy na zmarzniętej ziemi i ułożył go na przedpiersiu okopu.

-Załaduj go. Powiedział po czym poszedł do porucznika.

Kilka minut puźniej młody żonierz doszedł do stanowiska porucznika po czym zameldował.

-Panie Poruczniku melduje ,że moje stanowisko jest gotowe. Porucznik spojżał na Iwana z pogardą po czym powiedział.

-Młody!! O czym ty do cholery mówisz?! Jakie stanowisko?

Zakłopotany Iwan odpowiedział podniesionym głosem.

-Stanowisko 9! Poruczniku.Starszy porucznik odprawił Iwana.

Gdy Iwan doszedł do stanowiska opowiedział to Saszy po czym kazał mu trzymać warte by położyć się spać do godziny ósmej.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Slugalegionu 31.08.2015
    https://www.languagetool.org/
  • Slugalegionu 31.08.2015
    -Stanowisko 9! - liczby słownie. Resztę powinna pokazać Ci tamta strona.
  • KarolaKorman 01.09.2015
    Przeczytałam wszystkie części. Każda z nich zawiera mnóstwo błędów, ale po mimo to ciekawi mnie co będzie dalej. Dla lepszego odbioru zastosuj się do wskazówek Sługi i kolejną część napisz unikając choćby połowy błędów, które wkradły się dzisiaj. Nie oceniam, ale zachęcam do dalszego pisania :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania