Wyzwanie od Pana Buczybora - Pożar

Wyzwanie: Napisz tekst, który będzie miał 24 zdania, a każde kolejne zdanie ma się zaczynać na kolejną literę alfabetu.

Przykład: Ala ma kota. Bartek też ma kota.

*´¯`*.¸¸.*´¯`* *´¯`*.¸¸.*´¯`* *´¯`*.¸¸.*´¯`* *´¯`*.¸¸.*´¯`* *´¯`*.¸¸.*´¯`* *´¯`*.¸¸.*´¯`* *´¯`*.¸¸.*´¯`*

Anastazja spojrzała za okno. Bardzo się przestraszyła. Całe miasto stało w płomieniach. Dachy domów waliły się ludziom na głowy. Ekstremalne temperatury roztapiały metalowe karoserie samochodów. Flota uzbrojonych w sikawki strażaków powoli wycofywała się z gmachu fabryki tuż za rogiem. Gdzie ich odwaga? Hymn syren i krzyków rozchodził się między murami. Iglica kościoła nagle spadła na pakę ciężarówki. Jednak Bóg ich wszystkich opuścił. Ktokolwiek jeszcze przebywał wewnątrz budynków, mógł być pewien, że zaraz odejdzie na łono Abrahama. Leniwe chmury sunęły po niebie. Mijały metropolię ciężkie od deszczu. Niewzruszone nie uroniły ani jednej łzy. Okazywanie uczuć najwyraźniej nie leżało w ich naturze.

Potężny huk rozdarł gorące powietrze. Ryk silników zlał się z odgłosami samolotów ratowniczych. Strumienie wody pofrunęły ku zgliszczom. Tragiczny widok, przecież to i tak nic im nie da. U stóp najbliższego bloku stała grupka ludzi, spoglądających z nadzieją ku niebu. Właśnie zabrakło wody, a pożar wciąż szalał.

Zamknęła oczy, czekając na nieunikniony koniec...

Następne częściWyzwanie od Beznadziei - Fobia

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Joker 09.11.2016
    Spodobało mi się. Fajne wyzwanie :D
  • Jeszcze trwa, więc spróbuj też je wykonać ;)
  • Joker 09.11.2016
    To znaczy? W tej zabawie ktoś nominuje kogoś i ten nominowany piszę wyzwanie wymyślone przez tego pierwszego, jeśli podoła wyzwaniu, to on wymyśla wyzwanie komuś innemu xD żem wytłumaczył
  • Joker 09.11.2016
    Czyli, Ty powinnaś teraz wymyślić komuś wyzwanie
  • Joker O Bosz, na to się nie pisałam xD
  • Ewoile 09.11.2016
    "Ktokolwiek jeszcze przebywał wewnątrz budynków" - Ktokolwiek, uciekaj, szybko! X'DD
    A tak serio - naprawdę świetnie Ci to wyszło. Wbrew pozorom narzucone pierwsze litery utrudniają zadanie i jestem pod wrażeniem logiki tekstu. Ode mnie 5 ;)
  • Dzięki, nawet gładko poszło.
    Biedna Ktokolwiek, nie pomyślałam! Obiecuję przyjść na opowijski pogrzeb! xD
  • Pan Buczybór 09.11.2016
    Nie spodziewałem się, że ktoś wykona to wyzwanie. Brawo. 5
  • Dziękuję, mam nadzieję, że zaskoczyłam Cię jedynie pozytywnie :)
  • Pan Buczybór 09.11.2016
    Diamentowa Róża bardzo pozytywnie
  • Pan Buczybór To się cieszę :)
  • Szczur 09.11.2016
    Love it.
  • Dziękuję :)
  • O-Ren Ishii 10.11.2016
    U stup - u stóp
    Poradziłaś sobie :)
  • Chyba moje polonistki miały rację - pora wybrać się na badania dyslektyczne...
    Dzięki :)
  • KarolaKorman 10.11.2016
    Diamentowa, świetna robota, brawo :) Tekst jest logiczny, spójny, malowniczy i robi realne wrażenie. Do głowy by mi nie przyszło, że można to tak świetnie zrobić, chylę czoła. Piąteczka :)
  • Dziękuję, czasem się uda coś dobrze zrobić nawet mnie ;)
  • Alicja 11.11.2016
    Gratulacje, świetna robota :) Robi wrażenie, ja zostawiam zasłużoną 5 :)
  • Dziękuję bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania