Pokaż listęUkryj listę

Wzór pracownika. Z miłości do... (fraszki)

(wreszcie luźniejsze dni nastały, od pracy można się oderwać. Nie przeszkadza, aby coś o pracy wstawić ;) )

 

WZÓR PRACOWNIKA

W pracy zawzięcie wciąż bronił zdania swego.

Zwłaszcza zgodnego ze zdaniem szefa jego.

 

Z MIŁOŚCI DO...

Wyszła z chciwości za dorobkiewicza.

Do dzisiaj z jego długów się rozlicza.

Następne częściWzór cnoty

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • riggs 30.06.2017
    Bardzo dobre i prawdziwe. Piątunia. Polot to Ty masz, aż się morda cieszy czytając. Gratuluję
  • Zdzisław B. 30.06.2017
    Morda więcej się cieszy, kiedy ciało może grzeszyć ;)
  • riggs 30.06.2017
    Zdzisław B. Gdybyś wydał zbiór fraszek, pierwszy bym go kupił
  • Zdzisław B. 03.07.2017
    riggs Już wydałem "Fraszki, limeryki i inne żarciki" w 2016r.. Były dostępne w księgarni "Libra" w Grudziądzu. Czy są jeszcze dostępne egzemplarze, nie wiem. Pzdr.
  • riggs 03.07.2017
    Zdzisław B. W Grudziądzu będę w środę - poszukam. W mojej ignorancji nie doczytałem na dole Twoich osiągnięć. Tym niżej się kłaniam i gratuluję. Cieszę się, że tu jesteś i tym bardziej będę przykładał uwagę do Twoich sugestii o błędach jeżeli zechcesz przeczytać czasem coś mojego. Pozdrawiam i powodzenia. Super sprawa. Podpowiesz mi ulicę księgarni? Co tydzień kręcę się na Chełmińskiej, Włodka i Kalinkowej, ale całego Grudziądza nie znam.
  • Zdzisław B. 03.07.2017
    riggs teraz mało siedzę w necie, więcej jestem w okresie jesienno-zimowym. Do tego zajęty jestem pracą z trzecią książką beletrystyczną, która ukaże się za kilka miesięcy. Ale od czasu do czasu zaglądnę :)
    Księgarnia jest w centrum, na Placu Niepodległości (od Al. 23 Stycznia ulicą Groblową; na początku Placu). Jeżeli już nie będzie egzemplarzy, gdzieś zostawię do odbioru jeden z moich.
    Pzdr.
  • riggs 03.07.2017
    Zdzisław B. Super, zajadę w środę. Z największą przyjemnością zasilę Twój budżet.
  • riggs 03.07.2017
    Zdzisław B. chyba, że wysyłasz, to podam adres. nie chciałbym się tu obnażać, ale mieliśmy taką zabawę literacką i założyłem maila kontodlaopowi@wp.pl. Tam możesz mi napisać co i jak. Kasę mogę wysłać z góry blikiem
  • Zdzisław B. 03.07.2017
    riggs Wpierw zobacz w księgarni. Akurat fraszek zostało mi tylko kilka egzemplarzy i trzymam je dla chętnych daleko mieszkających (bardzo podniesiono stawki za pocztę). Jeżeli w księgarni nie będzie, podaj miejsce w mieście i tam zostawię do odbioru z dedykacją dla Ciebie, jeżeli chcesz. Jeżeli nie masz miejsca, sam znajdę i na maila podam adres (naprzeciw wylotu ul.Włodka,a byś nie szukał).
  • Pan Buczybór 30.06.2017
    Przychylność szefa ponad wszystko. A na Casanovę lepiej się zbyt pochopnie nie porywać. Fajny dwupak pełen humoru. 5
  • Zdzisław B. 30.06.2017
    To chyba "Casanowa forsy", a nie walorów zerwnętrznych. ;)
  • maga 30.06.2017
    Dwie sceny ı dwóch głównych bohaterów. Obie postacie są podobne do siebie 5)
  • Zdzisław B. 30.06.2017
    Tyle że pierwszy to tzw. "pracownik ambitny". Ma perspektywy na szybki awans. Niedaleko szukając... wystarczy obserwować.
  • Pasja 30.06.2017
    Szanuj zdanie szefa swego, jeśli nie możesz mieć swojego.

    Biedna źle uczucia ulokowała i chciwość ją zrujnowała.

    Obydwa przypadki chodzą po ludziach. Pozdrawiam 5
  • Zdzisław B. 30.06.2017
    Pasjo, to pierwsze powiedzenie brzmi: Szanuj szefa swego, bo możesz mieć gorszego. ;)
  • riggs 30.06.2017
    Zdzisław B. Drugie Szef ma zawsze rację. Trzecie- jeżeli Szef nie ma racji patrz punkt drugi
  • Pasja 30.06.2017
    Zdzisław B. To na podstawie pierwszego powstało to drugie. :-)
  • Zdzisław B. 03.07.2017
    riggs i pasja - obserwacja życia jest kopalnią pomysłów na fraszki... i przysłowia ;)
  • Karawan 01.07.2017
    od parcy - żeś się Pan faktycznie deczko zap... w robocie skoro dysgrafia dopadła. Na pohybel trollowi Pańskiemu - jak zwykle5 ;)
  • Zdzisław B. 03.07.2017
    Jak widać, deczko żem się zap... :) Dzięki za zauważenie literówki, poprawiam.
    Trolle traktuję tak, jak zasługują. Znaczy w ogóle nie zauważam.
  • Uwielbiam takie fraszki :D 5 z całego serca
  • Zdzisław B. 03.07.2017
    Dzięki :) Pzdr.
  • riggs 05.07.2017
    Zdzisław B. Mam :)))
  • Zdzisław B. 05.07.2017
    riggs No i fajnie :) Dobrze wiedzieć, że fraszki (bo chyba tę książeczkę kupiłeś) jeszcze w księgarni są.
    PS.Z tyłu tomiku powinna być wklejona errata.
  • riggs 06.07.2017
    Zdzisław B. Jest dziwna korekta innego autora przy Adamie i Ewie kolejności fraszek bezpośrednio przy utworze. Ostatni egzemplarz chyba.
  • riggs 06.07.2017
    Zdzisław B. A erraty nie ma
  • Zdzisław B. 06.07.2017
    riggs O Adamie i Ewie?! Bez erraty?
    Obawiam się, że w księgarni nie dostałeś mojego autorskiego tomiku ("Fraszki, limeryki i inne żarciki"wyd.2016 r.) tylko antologię z roku 2015, gdzie jestem wśród innych autorów. Jest podobna w tytule: "Fraszki i słowne igraszki".
    Jeżeli już mojego tomiku nie dostaniesz, to, jak wcześniej wspomniałem, podam, gdzie będziesz mógł odebrać mój tomik (prawdopodobnie naprzeciwko ulicy Włodka).
  • riggs 06.07.2017
    Zdzisław B. Tak, dostałem tylko zbiór. To jedyne Twoje co mieli. Dlatego pytałem czy to na pewno jest to, bo zwróciłem uwagę na 2015, a nie 2016, ale Pani nic innego nie znalazła. Możesz mi wysłać za pobraniem, jeśli chcesz.
  • riggs 06.07.2017
    Zdzisław B. A na jesień poezji się wybierasz?
  • Zdzisław B. 06.07.2017
    riggs Ok, napiszę na podany przez Ciebie adres mailowy. Podasz odwrotnie dane na mój mail, wtedy prześlę tomik :)
  • Zdzisław B. 06.07.2017
    riggs Na razie nie mam w planie jesieni poezji poza G-dzem. Takich spotkań w Polsce jest pełno. Wystarczają mi na razie (oprócz spotkań autorskich, związanych z beletrystyką), poetyckie i inne w G-dzu, w kawiarni "Astoria", obok pomnika Kopernika. Odbywają się przeważnie raz na miesiąc. Jeżeli masz chęć uczestniczyć (czasem ze swoją twórczością), będę powiadamiał.
  • riggs 06.07.2017
    Zdzisław B. chętnie- tylko zależy w jakie dni. A o Grudziądzkiej akcji we wrześniu dowiedziałem się z radia i mam zamiar być. Pozdrawiam
  • Celtic1705 06.07.2017
    Mnie też się fraszka bardzo podobała. Pięć po mojemu. *****
  • Zdzisław B. 06.07.2017
    Która fraszka? Wstawiłem dwie ;)
  • Celtic1705 06.07.2017
    A, to obie. Przepraszam, teraz dopiero się zorientowałam, że są dwie. :)
  • Zdzisław B. 06.07.2017
    Przyjmijmy, że po fraszce na oko ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania