Za późno

Podał jej rękę, chwycił ją z całych sił.

Jednak było już za późno. Jej usta były sine, dłonie zimne, a oczy zamknięte.

Ironia losu targała ich włosami. Chciał ją chronić, utrzymywać przy sobie, uskrzydlać. Chciał mieć w niej przyjaciółkę, podporę. Miał nadzieję, że ona będzie w nim widzieć to samo.

Skąd mógł wiedzieć, że złamie jej serce?

On był silny, wydostał się z dołka. Ale miał czas...

Ona tkwiła w studni, którą powoli wypełniała woda. Łańcuchy przykute do jej myśli ściągały ją w dół. Tamtego wieczora zerwał wiele z nich. Stworzył też nowy, grubszy i cięższy niż poprzednie. Przykuł go do jej serca. Nie dostrzegał tego. A woda już zalewała studnię w jej wnętrzu. Czara goryczy się przelała. Jedyną oznaką tego były łzy w jej oczach i białe kreski na ciele - szramy po paznokciach na ścianach studni po próbach wydostania się.

Jaka szkoda, że zorientował się dopiero, gdy nastąpiła powódź.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • katharina182 19.10.2016
    Ciekawa tresc. Nie wypowiem sie co do poprawnosci, bo sama dopiero zaczynam i robie bledy, ale sam tekst bardzo mi sie podoba.
  • Dzięki :)
    Życzę wielu sukcesów w pisaniu!
  • Pan Buczybór 19.10.2016
    Świetny tekst. Bardzo dobre opisy. 5 P.S. Zapraszam do mnie.
  • Na pewno zajrzę :)
  • TeodorMaj 19.10.2016
    Bardzo dobry tekst. Podoba mi się Twój styl :) Teksty są niebanalne i z ogromną przyjemnością się je czyta. Niebawem zabieram się za nadrobienie Twoich pozostałych tekstów. Tutaj z przyjemnością zostawiam 5 :)
  • Dziękuję, w końcu znalazłam swój sposób na pisanie :)
  • qvx10 19.10.2016
    Chyba rozumiem o co w tym chodzi. I to bardzo dobrze. Ode mnie 5 :)
  • Dziękuje, tu raczej jest niewiele do domyślania się ;)
  • Julka2001 19.10.2016
    super, tak, tylko tak mogę to ocenić. Uwielbiam przeczytać coś krótkiego, co zawiera dużo treści. nie może być inaczej, 5 :)
  • Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobało :)
  • Tina12 19.10.2016
    Bardzo ciekawy tekst. 5
  • Dziękuję :)
  • NocnaŁowczyniXD 31.10.2016
    Ślicznie <3 Idealne <3
  • Dziękuję :)
  • Arisu 06.01.2017
    Jakoś tak wzruszył mnie ten tekst. Pięknie to wszystko opisałaś. Po prostu piękne. Zostawiam 5.
  • Bardzo dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania