Zasypianie

Zamknęła zmęczone oczy, ale nadal widziała. Ten ból wkradł się wszędzie, siedział w każdym nerwie i wchodził w żyły, a przecież chciała tylko kochać miłość...

 

Znowu się spóźniła na rozdanie, na szczęście on jeszcze tam był, jakby czekał na nią. Wtuliła się. Zimno objęło ramiona, później dłonie, na końcu zatrzymało krew, na tyle długo, by mogła zaczerpnąć powietrza.

Oddech rwany na strzępy wskazywał kierunek.

Światło, pomarańczowa poświata...

 

Nie było ludzi, nikt nie obudził dnia.

Następne częściZasypianie

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • yanko wojownik 18.04.2019
    betti - jeśli Cię można jakoś przeprosić, to Cię przepraszam - coś rozładowałem na Tobie, ale blisko tego miejsca, choć bez związku z Tobą.
  • Wrotycz 18.04.2019
    Smutny, gorzki przekaz.
    On jak dzień, któremu nie udzielono pomocy. Nagłe odejście. Chyba wypadek. Tunel, światło, śmierć. Ból ocalonej. I jej też ciągłe zasypianie w bólu.

    __--------- Doprawdy nie wiem, czemu ten utwór ma takie niskie noty.
    5 za coś wspólnego.
    Pozdrawiam.
  • betti 18.04.2019
    Dlaczego ''on'' jak dzień?
  • betti 18.04.2019
    PS. To nie utwór ma niskie oceny, to ocena osoby, w tym przypadku mojej i dziwię się, że ktoś może jeszcze tego nie wiedzieć. Są tutaj oczywiście normalni userzy, którzy mają coś do powiedzenia w tematyce, ale to wyjątki, większość się boi, że debile ich potraktują jedynkami... więc nawet debili chwalą.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    tak się składa, że to kretyństwo jak ja, ma więcej powodzenia w ciągu paru godzin, niż ty w całej dobie. Proszę bardzo, obniż mi ocenę.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    oczywiście ja tu oceny nie dałam, po co też? jak nie ma co oceniać.
  • betti 19.04.2019
    To się ciesz tym powodzeniem, Mia. Ja się już znudziłam powodzeniem... Milutkiej nocy życzę.

    Nie rozumiesz tekstu, dlaczego mnie to nie dziwi?
  • betti 19.04.2019
    Wiesz, Mia to jest tekst o samobójstwie, że to wybór... ostatnio mój kolega odszedł. Widzisz, proste.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    Po 1 nie mam na imię mija, lecz inaczej. Dwa to postać fikcyjna. Jeśli nie potrafisz, odróżnić rzeczywistość od fałszu. krzyżyk ci na drogę. a co mnie twój kolego obchodzi? znałam go? NIE. takim ludziom sie nie pomaga, ale NORTER DAME co można łatwo odbudować.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    A. Hope.S to był właśnie sarkazm z mojej strony.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    Wiesz betti… szkodza mi ciebie... Zdrowia nie kupisz, psychiki nie naprawisz, a tym bardziej obniżonego ego. Życzę ci aby ktoś, kiedyś otworzył fundację dla osób, którzy plują w twarz, ponieważ nie mogą dojść do celu, a ja mam cel. Pozbywać się takich natrętnych wrzodów.
  • betti 19.04.2019
    NORTER DAME - i wszystko jasne.

    Szczytny cel - podziwiam. I życzę wytrwałości, nie lubię słomianego ognia.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    Przyszło ci do głowy, że ja specjalnie tak, by ciebie pogrzać? Widocznie nie, bo skąd? Masz za mała inteligencję.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    na końcu 'cel' zapomniała o "u"
  • betti 19.04.2019
    Może ty stwórz taką fundację, bo jeżeli nie dojdziesz do celu, to chociaż będziesz miała gdzie się schować, a już na pewno ukryć te wszystkie błędy, nieuctwo i ograniczenie umysłowe. To dobry pomysł, Mia czy jak ci tam.

    Moja droga twoje intencje są tak przejrzyste i czytelne, że tylko idiota nie mógłby się ich dopatrzeć...
  • A. Hope.S 19.04.2019
    Przyznaj szczerze, nie umiesz się obsługiwać z krytyką. Ja twoją pod moim 23 rozdziałem wzięłam z wdzięcznością.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    szczerze powiedziawszy... jesteś taki samym nikim, jak ja. mądry ustępuję i wiem [przynajmniej od kogo będę miała obniżane oceny. Pozdro dla ciebie i smerfa.
  • betti 19.04.2019
    Obsługiwać się z krytyką? Na czym to polega?
  • betti 19.04.2019
    No tak... osądzajmy innych wg siebie. Tak się boisz tych ocen, że chyba zrobię wyjątek i zacznę stawiać ci gwiazdki- nie, bez przesady- jedną gwiazdkę. W dowód uznania grafomanii. Nie musisz mi dziękować, chociaż nie dla wszystkich to robię, więc może jednak - powinnaś podziękować.

    Dzięki za rozbawienie.
  • „kochać miłość” - dla mnie to brzmi jak maslić-masłem, ale całość bardzo spoko.
    Ps Wywaliłbym „miłość”
  • betti 19.04.2019
    Nie mogę, Maurycy tego wywalić, bo to istota problemu.

    Jednak dziękuję za komentarz, doceniam.
  • Klementyna 17.06.2019
    Masz rację - nie możesz wyrzucić stwierdzenia "kochać miłość"... tu jedno wzmacnia drugie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania