Poprzednie częściZiemia, dar Boży

Ziemia jak magnes

myśli nad chmurami

ułożone kaskadami

płyną jak jachty

pod pełnymi żaglami

 

nieskończoność

prowadzi w nieznane

 

stopy nie dają się

oderwać od ziemi

trudno się wznieść

 

popłynąć ponad

 

spotkać marzenia sny

odmienić rzeczywistość

 

4.2024 andrew

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • ireneo 2 tygodnie temu
    Upodobałeś sobie opowiadać nam dyrdymały😀.
    Wiem, wiem, że przede wszystkim Jezusowi, ale wiedz, że w poczekalni do niego są liczni, którzy nie tylko podnóżkowo trwają, jak to ująłeś, bierni, niesieni prądem do utopii, ale i tacy, którzy interesują się tym i owym.
    Ziemia nie jest jak magnes, mogę na boga jedynego przysiąc, że ona jest olbrzymim magnesem, o niebo nawet większym niż ten Antkowy smoleński. No, chyba, ze wciąż trzymasz się słowa bożego o tym, iż Ziemię musiał zrobić płaską jak naleśnik gdyż z kuli wierni skulaliby się w otchłań.

    Kolejna dyrdymała to ta nieskończoność. Ona nie jest procesem a bytem, stanem więc nie może prowadzić, nawet na pokuszenie, choć sama pokusą być może, jak zakazany owoc.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Nie wiem, czy wiesz, ale takimi gadkami tylko zachęcasz ludzi do wiary; no ale przecież z kim byś walczył, sens życia stracony...
    A text bardzo fajny, marzenie o jachcie materjalnym, a tu jacht niebieski...
  • ireneo 2 tygodnie temu
    Jezus Hitler
    Zatem wiedz, że nie obchodzi mnie twoje dumanie o moich zamiarach. Wcześniej musiałbyś podtuczyć uszy.
  • ireneo 2 tygodnie temu
    Jezus Hitler
    Chryste panie, jak tyś się uchował z tak zdeektowanym intelektem? Toż ty nic nie kumasz z pisanego. Czytanie to mało ukladać linijki literek w szereg.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    ireneo, tyle że ja nie mówiłem o Twoich zamiarach, ale dobrze, że znam niebezpieczeństwo odzywania się do Ciebie, dzięki.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    ireneo, nie mów kiedy mówisz do mnie w ten sposób, bardzo proszę nalegam.
  • ireneo 2 tygodnie temu
    Jezus Hitler
    Nie nalegaj, wystarczy nabrać kindersztuby lub tak ją dopracować aby braku argumentów nie rekompensować wycieczkami personalnymi. Chcesz by szanowali twoją gębę, nie dorabiaj innym na swoją modłe.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    ireneo, zaryzykuję, to ty nabierz najpierw, albo nie pisz komentarzy pod wierszami które przypadkiem czytam, choć rzadko które. Ostatniego zdania Twojego nie rozumiem wcale, więc nie odniosę się.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    ireneo, po prostu, nie będę biernie czytał, kiedy ktoś kogoś bez powodu obraża słowem "dyrdymaly", niezależnie od tego co pisze, na ten temat się nie wypowiadam. Nie reagując byłbym wspólnikiem, do siebie też już nie pozwalam, więc jak mogę przyzwalać wobec innych?
  • ireneo 2 tygodnie temu
    Jezus Hitler
    bez powodu?! a no to niech ten ktoś odniesie do uzasadnienia. Moze dowiedzie przy pomocy ducha swiętego że bezpodstawnie nazwałem te brednie dyrdymalami. Miał sporo czasu by zagłębić się w materię, którą mu wskazałem.
    Na tym kończę , bo kopać się z koniem ochoty nie mam, a jak kto bełkocze, że czarne jest białe, notorycznie publicznie to podobna reakcja jest oczywistą oczywistością. Jesli on nie trybi, może ty dasz radę. Zawsze to wasz problem, nie mój.
    I tak wam dopomósz buk.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    ireneo, tylko który, bo ja mam wielu, a o tym Andrzeja ani mówię, ani myślę, ani słyszę :D
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Ło Jezu nieistniejący...
  • andrew24 2 tygodnie temu
    Dziękuję bardzo za komentarze.

    Pozdrawiam serdecznie
    Miłego dnia
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Normalnie odpowiadam na pozdrowienia, ale tu się uchylę. Miłego dnia owszem.
  • Odyn 2 tygodnie temu
    Mnie się ten wiersz podoba. Każdy interpretuje go na swój sposób. Związane jest to z doświadczeniem, nastawieniem do życia i jego problemów. A wiersz nie jest związany z wiarą. Nasze myśli też gdzieś tam szybują, Swoimi myślami próbuje się wpływać na postawę innych. Ten portal jest tego zwierciadłem. Daję 5.
  • Odyn 2 tygodnie temu
    Dla mnie wiersz nie jest związany z wiarą, przynajmniej ja to tak widzę.
  • ireneo 2 tygodnie temu
    Nie jest a kto napisał że jest? Literki zapewne poskladaleś ale co mówią ro już bez wiary sam nie rozwikłasz. A może dla ckebie też Ziemia jest jak magnes i nie żachnąłbyś się gdyby jaki paciorek naPISał że jesteś jak człowiek. Jest w tym odniesieniu coś o wierze? No chyba to iż sama wiara z tępą wiedzą jsst glupotą. Drugie bałwanienie odnosi się do potraktowania bytu (takim jest nieskończość ,)jako materii aktywizującej, prowadzącej gdziekolwiek, w dodatku w jakieś nieznane. Czy we wskazaniu aby wcześniej poznać znaczenie poslugiwanymi się terminami jest coś o wierze? Chyba to wam wszystko kojarzy się z wiarą a szczególnie luki w obowiązkowej edukacji.
    I nie tylko bo nawet w mitach religijnych. Są wymienieni z nazwiska lewitujący zakonnicy i zakonnice co przeczy "odkrywczemu," o niemożniści oderwaniu nóg od ziemi. Przeciwnie, jedna z lewitujących służek chodziła z kamieniami przywiązanymi do stóp aby uniknąć niekontrolowsnego unoszenia się, co skutkowalo zadzieraniem łbów tych co wtedy znajdowi się pod niebiańskim widokiem (majty nie byly wtedy używane).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania