Poprzednie częściŻycie w kolorach

Życie to podróż

Życie to podróż pełna niespodzianek, wyzwań i marzeń. Każdy z nas ma swoją własną historię, którą tworzy na co dzień. Niektórzy żyją w zgodzie ze sobą i światem, inni szukają swojego miejsca i sensu. Nie ma jednej poprawnej odpowiedzi na pytanie, co to jest życie. Każdy musi znaleźć swoją własną definicję i sposób na szczęście.

 

Jednym z bohaterów mojego opowiadania jest Adam, młody informatyk, który pracuje w dużej korporacji. Adam jest ambitny i zdolny, ale też znudzony i sfrustrowany swoją pracą. Codziennie wykonuje te same zadania, nie ma żadnej kreatywności ani pasji. Marzy o tym, by stworzyć coś własnego, coś, co zmieni świat. Pewnego dnia postanawia rzucić swoją pracę i założyć własną firmę. Ma pomysł na rewolucyjną aplikację, która pozwoli ludziom lepiej komunikować się ze sobą i zrozumieć siebie nawzajem.

 

Drugim bohaterem mojego opowiadania jest Anna, młoda lekarka, która pracuje w szpitalu. Anna jest pełna empatii i poświęcenia, ale też zmęczona i przytłoczona swoją pracą. Codziennie musi stawiać czoła cierpieniu, chorobie i śmierci. Nie ma czasu na siebie ani na swoje hobby. Marzy o tym, by podróżować po świecie, poznać inne kultury i ludzi. Pewnego dnia postanawia rzucić swoją pracę i dołączyć do organizacji humanitarnej. Ma pomysł na to, jak pomóc ludziom w potrzebie, którzy nie mają dostępu do opieki medycznej.

 

Adam i Anna nie znają się osobiście, ale los sprawia, że spotykają się w samolocie lecącym do Afryki. Adam jedzie tam, by zaprezentować swoją aplikację na międzynarodowej konferencji technologicznej. Anna jedzie tam, by rozpocząć swoją misję w obozie dla uchodźców. Podczas lotu rozmawiają ze sobą i odkrywają, że mają wiele wspólnego. Oboje są odważni i zdecydowani, oboje chcą zmieniać świat na lepsze, oboje szukają sensu życia.

 

Czy to początek pięknej przyjaźni czy może czegoś więcej? Czy Adam i Anna będą szczęśliwi w swoich nowych życiach? Czy ich marzenia się spełnią? Czy życie da im to, czego pragną? Tego dowiesz się, czytając moje opowiadanie o życiu.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Poncki 9 miesięcy temu
    Odcinek 13453
    Czytała Krystyna Czubówna

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania