* * *

Jesteś i znikasz,

o nic nie pytasz.

Zmęczone oczy wznosisz ku górze,

chcesz odetchnąć i pobyć w naturze.

Ze smutną duszą wędrujesz po zmroku,

nawet mała łezka pokręciła się tu z boku.

Oddychasz i słuchasz swego serca bicie,

czule skrywasz swe uczucia jak lustrzane odbicie.

W oczach maluje się przygnębienie,

w duszy odczuwasz roztargnienie.

Powiedz czy zawsze jesteś taki,

kiedy w iskrach nadziei nie malują się znaki...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

Szczerze...taki oklepany ten wiersz trochę...

nie widzę w nim żadnego przesłania.

No ale cóż.

Wybaczcie za moją aktywność ( przeprosiny kieruje do tych,którzy czekają

na ,,NIGDY NIE BĘDĘ TWOJA " i nie tylko) kolejna część będzie dopiero w niedzielę najpóźniej w poniedziałek.

Teraz na te dwa dni wyjeżdżam nad morze...więc

Udanych dalszych wakacji życzę ;*

Wykorzystajcie je jak najlepiej :)

Pozdrawiam <3

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Szalokapel 28.07.2016
    Ojoj, cudowny wiersz, naprawdę. Taki głęboki i piękny. Ten wiersz skojarzył mi się Ze spacerem w samotności. Jestem pod wrażeniem. 5
  • Szalokapel 28.07.2016
    O proszę, a ja się zastanawiam kiedy będzie CD. Haha. Czekam z niecierpliwością i oczywiście miłych wakacji! Mam nadzieję, że udadzą się. Pozdrawiam.
  • @Szalokapel też się zastanawiam,kiedy będzie kolejna część jakoś nie mogę się pozbierać,eh.Dziękuję za komentarze.
    Pozdrawiam :)
  • Coś się za mało wysłowiłam.Chciałabym jeszcze raz przeprosić tych którzy czekają na ,,Nigdy..." . Nie wiem kiedy pojawi się kolejna część,jestem ,,rozwalona" psychicznie...kiedy poczuje się lepiej wrócę do Was,obiecuje.
    Z całego serca dziękuje Wam,że tak ciepło tu mnie przyjęliście.Bardzo mi miło z tego powodu. :)
    Życzę Wam udanych (ostatniego już miesiąca ) wakacji.
    Pozdrawiam cieplutko! ;*
  • Szalokapel 31.07.2016
    Hmm, rozwalona psychicznie ;/ Nie wiem jak to odebrać. Kurcze, mam nadzieję, że to pozytywne stwierdzenie. Jeżeli nie, a chciałabyś komuś się pożalić, to na profilu mam adres mejlowy, w razie potrzeby pisz. Będę czekać na opowiadanie. OO, słodka wypowiedź. Oczywiście wzajemnie Anonimowa. Również pozdrawiam.
  • Szalokapel Rozwalona psychicznie w sensie,że ostatnio nie układa się najlepiej :( Na pewno skorzystam z Twojego adresu emailowego jeśli tylko będzie taka potrzeba...Dziękuję Ci kochana.
    Kolejna część nie wiem kiedy się pojawi :( Wybaczcie...
  • Alicja 01.08.2016
    Na mnie też możesz liczyć. Trzymaj się :)
  • Alicja Dziękuję kochana,pozdrawiam serdecznie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania