1

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Neurotyk 09.01.2017
    Fuj:)
  • Nazareth 09.01.2017
    Tasiemiec nie żre wnętrzności, żywi się składnikami odżywczymi, które fizjologicznie powinny zasilać organizm nosiciela.Pasożytom nie zależy na zabiciu czy okaleczeniu żywiciela, bo wtedy marny będzie z niego gospodarz. Jest co prawda kilka wyjątków jak włosień kręty, ale on żre mięśnie nie flaki.
  • Neurotyk 09.01.2017
    Naz, zgadza się, lecz jeśli przyjmiemy metaforę, że nasze składniki odżywcze to część nas, to jak najbardziej można napisać, jak w wierszu powyżej.
  • Adelajda 09.01.2017
    Neurotyk uprzedził mnie z odpowiedzią (:
  • Nazareth 09.01.2017
    Neurotyk Ehh te metafory, wszystko można nimi tłumaczyć. Wy poeci jesteście doprawdy niepoprawni. Przyjmuję argument i wycofuję się nieśmiało ;)
  • Skoiastel 09.01.2017
    A ja nie kumam, jak można w jakikolwiek sposób kochać zwiędły liść. To jakaś oderwana hiperbola albo podmiot liryczny sam w sobie jest jakiś odklejony.
    No i co to za dziwna moda ostatnio na taki dekadentyzm? Ja wiem, że zima, no ale bez przesadyzmu... Urodziny Schopenhauera dopiero za miesiąc, a Nietzschego - w październiku.
  • Adelajda 09.01.2017
    19 stycznia będziemy świętować urodziny Poego
    nie pamiętam czy kiedykolwiek napisałam coś optymistycznego
    niemniej jednak dziękuje za odwiedziny
  • Nazareth 09.01.2017
    Co mają Schopenhauer i Nietzsche do dekadentów? Chyba, że chodzi o egzystencjalizm? I wpływ Friderica na poezję (głównie niemiecką) przełomu XIX i XXw?
  • Skoiastel 09.01.2017
    Nazareth,
    strach przed otaczającym światem i przeświadczenie o nadchodzącym upadku, bezwartość i marność człowieka?

    "Wszystkie wartości, w których ludzkość teraz swe najwyższe pożądania zebrała, są wartościami décadence".
  • Nazareth 09.01.2017
    Skoiastel ok, łapię. Niemrawy jakiś dzisiaj jestem ;)
  • Skoiastel 09.01.2017
    Adelajda, to może czas przestać pisać na jedno kopyto?
    Człowiek, stojąc w miejscu, cofa się, bo reszta dookoła się rozwija...
  • Neurotyk 09.01.2017
    Skoiastel, proponuję nie ingerować w kierunk twórczości autorów - to autonomia, która niech zostanie domeną autora. Mechanicznym jest zmienianie tego, co w duszy gra. Zamiany przyjdą naturalnie.
  • Skoiastel 09.01.2017
    Neurotyk,
    Prawda, główny nurt w człowieku, autonomia autorska jak najbardziej, popieram, szanuję przede wszystkim :)
    Ale wiesz, ja tak raczej z przymrużeniem oka, by się nie zamykać, by się chociaż przekonać, czy się umie. Zaskoczyć też czytelnika, co by pod nickiem znalazł coś, czego się nie spodziewał. To nie przymuszanie do odbicia, broń Borze Szumiący, bo nie o to mi chodzi.

    A, też gadam głupoty dzisiaj straszne. Zimno mi w ręce, ponuro i zimowo. Coś mnie dziś ugryzło, przepraszam :)
  • Neurotyk 09.01.2017
    Skoiastel, przejdzie Ci :)
  • korekta 09.01.2017
    Neurotyk, zaczyna dziwnie gadać... z jego wypowiedzi można wywnioskować, że wnętrze człowieka jest pozbawione duszy. Albo nawet, że ona i Bóg - mogą być metaforą albo pasożytem, bo dalej, to aż boję się myśleć - fuj!
  • Neurotyk 09.01.2017
    Korekta - bełkot.
  • Neurotyk 09.01.2017
    Soki trawienie to część ciala, albo witamina C po zjedzeniu ogórka - takie rozumienie można przyjąć w wierszu tym. Nie pisałem o duszy. Do zerówki, nauczyć się czytać!
  • motomrówka 09.01.2017
    Pasożyt najbliższy człowiekowi. Okrutne. Prawdziwe. Mocne. 5.
  • Adelajda 09.01.2017
    dziękuje za przeczytanie
  • Pan Buczybór 09.01.2017
    Obrzydliwie prawdziwe. 5
  • Alicja 09.01.2017
    5, takie prawdziwe. Pozdrawiam :)
  • Adelajda 09.01.2017
    dziękuję i również pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania