-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Dekaos Dondi 20.06.2018
    Pierwsze skojarzenie to... "Zaniedbana'' ''Ławka''→człowiek. Można by metaforycznie do tego podejść, w sensie sformułowań
    Chociażby→''jesieni siedzisko'' ''zimnego puchu warstwa'' ''w ziemię wbite stabilnie'' itp. Pozdrawiam→5
  • Szudracz 22.06.2018
    Dekaos Można interpretować i na ten sposób, nie ma ograniczeń. :)
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Justyska 20.06.2018
    Jestem bardzo na tak. Tylko czemuna konkurs nie wrzucasz? Ode mnie 5. Podoba mi sie, ze słowo "para" wprowadza dwuznacznosc. Opary z farby czy para zakochanych.Tak to widzę.
    Pozdrawiam
  • Szudracz 22.06.2018
    Justyska Ciekawe spostrzeżenie z tą parą. :)
    Na Bitwę nie idę, jest to tylko eksperyment.
    Dzięki za wszystko. :)
    Pozdrawiam.
  • Pasja 20.06.2018
    Witam
    Takie zaniedbane i opuszczone ławeczki są najpiękniejsze. To pomniki przeszłości.
    Dawaj na Bitwę.
    Pozdrawiam
  • Szudracz 22.06.2018
    Pasja Ławki są niedocenione. Zwłaszcza te w ustronnych miejscach.
    Dzięki i pozdrawiam serdecznie. :)
  • Canulas 20.06.2018
    Nie jestem pewien czy końcowy wyraz wyjaśniający nie zubaża tekstu. Znaczy tak... dla tępęgo ludka (jakem ja) to gratka, ale dla person, co się lubuję we analizach i rozdrapywań tekstowych. Co wywlekają poetycki bebechy... no, oni mogę narzekać.

    Lubię Twe obrazy.

    Jesteś makabrycznie-pozytywna.
  • Szudracz 22.06.2018
    Can Celowy jest zabieg z zakończeniem. :)
    Interesowało mnie to co pomiędzy początkiem i końcem, czy oddaje ten obraz w pełni.
    Dzięki za tą makabrę. :)'
  • Komes 20.06.2018
    Uwielbiam jesien.Jesienne spacery drozkami parku. Skojarzylo mi sie.
    Na poezji zupelnie sie nie znam. Taka mgla tepoty we mnie, niczym oddech kibola, lakierowany lzawiacym gazem.
  • Canulas 20.06.2018
    haha, dobry koment. Prychłem dwuotworowo :)
  • Szudracz 22.06.2018
    Komes Miło, że coś Ci się wyłoniło z tej foremki.
    Porównanie z tym kibolem po prostu mistrzowskie zagranie. :)
    Dzięki i pozdro. :)
  • Adam T 21.06.2018
    Witaj, Szu. Po pierwsze – dlaczego to nie bierze udziału w Bitwie śmiertelnej, śląc dwa nagie miecze? Po drugie – ostatnie słowo niszczy tekst. No, niszczy go bezpowrotnie. Że się ryzykownie powołam na Tę, Której Imienia Nie Wolno Wymawiać, nie jesteśmy debilami, potrafimy wyobrażać sobie i myśleć. Przypomniał mi się głupi żart-zagadka, który kiedyś opowiadała mi babka: "Zgadnijcie, kumie, jak mojej Jadźce na imię?". Zastanowiłbym się też nad "stała" – jest w tym jakaś bezradność, która odziera ten tekst z tajemniczości.
    Poza tym ok.
    Pozdrawiaki ;)
  • Szudracz 22.06.2018
    Adam Nie idzie na Bitwę, tak jak wyżej wspomniałam Justysce, bo to forma testowa.
    I tu Cię mam, co do debilizmu interpretacyjnego. Nie miałam zamiaru nikogo zniżać do tego poziomu. Poza tym byłam ciekawa, czy mogę sobie na to pozwolić, żeby zamknąć w taki sposób tekst, tym bardziej, że podobnie go zaczynam.
    Wyrzucę słowo ,,stała''.
    Dzięki za wszelkie uwagi.
    Pozdrawiam. :)
  • Adam T 22.06.2018
    Szu, teraz do mnie to dotarło. Zaniedbana ....... ławka. O to chodziło. A ja tak sugerując się tematem zarzuciłem Ci ułatwianie czytelności wiersz na siłę. W sumie oczy mi otworzył komentarz Agnieszki, te "guzik i dziurka", "zaniedbana i ławka".
    Mój błąd i ślepota.
    Nie noś urazy ;)
  • Szudracz 22.06.2018
    Adam Wszystko jest ok. :)
  • Agnieszka Gu 21.06.2018
    Witam,
    Ładny wiersz, choć nie tak przesycony "kwiecistościami" jak wcześniejsze, jednak lubię cię też i taką "subtelną"...
    Wg mojego skromnego zdania laika i żółtodzioba, z Szanownym Kolegą Adamem T pozwolę się jednak nie zgodzić. Początek i koniec współgra klarowni, jak, nie przymierzając "guzik i dziurka" ;)
    Ładnie to skomponowałaś, według mego wyczucia ;)
    Proszę o wrzucenie do Bitwy :)) Plis ;)
    Pozdrowionka :))
  • Szudracz 22.06.2018
    Agnieszka Dobrze, że się rozumiemy w kwestii tego początku i końca. :)
    Przykro mi, ale nie wezmę udziału w Bitwie.
    Dzięki bardzo. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania