***

umrzemy jak nic

nie ma szans na inny stan

wyjdą z nas duchy

obsiądą truchła muchy

będziemy trupy

z wydzieliną z dupy

zostanie z nas przejściowy syf

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • laura123 31.10.2020
    Janku, a co Ty optymistycznie?
  • A taki jakiś wstąpił we mnie duch i wszytko zacząłem widzieć w bardzo żywej barwie i aż napisałem, dzieląc się z innymi tym co we mnie aż takie pogodne.

    Dzięki za odczyt, cieszę że podoba.
  • Anonim 31.10.2020
    Ta wydzielina z dupy mnie rozbroiła ;)
    Punks not dead!

    Pozdro!
  • No future itd, aż do usranej śmierci, je je je.

    Dzięx za wizyt.
  • Dawno ci nie było Yanko. Dobry wiersz. 5
  • Pałętam się tu i ówdzie, w rzeczy bywam rzadko gdzieś, czasem gdzieś indziej też rzadko, w sumie wszędzie będąc trochę, zawalam wszystko. Właśnie zawaliłem termin odesłania i umowy i tak uniknąłem publikacji paru wierszy - bynajmniej nie nie chciałem, tylko zbyt długo zwlekałem, mam taki okres w egzystencjo, że zwlekam, akuray wypadł teraz - no może rozpocząłem sie rok temu?

    Dzięki za pochylenie - tekst wprost z klawiatury, wszedłem i napisałem po zalogowaniu - ot ot tak :)
  • Pan Buczybór 31.10.2020
    niezłe
  • Dziękuję, Panie B. Możliwe - nie wiem, nie wnikałem za głęboko, po prostu machnąłem w try mig.
  • Szpilka 01.11.2020
    I dobrze, że umrzemy, co by to było, gdyby Stalin nie umarł? Aczkolwiek przyjdzie czas, że życie ludzkie się znacznie wydłuży albo i nie zgaśnie, ale tylko bezczelnie bogatym ?
  • Kiedy zaczną wgrywać ludzkie umysły do komputerów (lata czterdzieste XXI wieku - tak kombinują - pewnie chodzi o to by bogacze zakładali że mogą dożyć i nie skąpili grosza dla badań), jakby one wówczas nie wyglądały, to niektórym wydłuży się znacznie, ale my przeciętni, raczej umrzemy. Chciałoby się chociaż w świeckim państwie, nie trzeba by iść do piekła za bycie ateistą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania