Text usunięty

Pozdrowienia dla szczęściarzy, którzy przeczytali

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Poncki 9 miesięcy temu
    Widzę, że coś nabroiłaś, że aż się z samokrytyką w jednym tekście nie mieścisz.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Nie narobiłam, do się nazywa "huśtawka nastrojów"
  • Poncki 9 miesięcy temu
    Sandra rozumiem. Zatem wygląda na to, że się nie huśta bo cały czas jest z jednej strony.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Poncki
    Hm, no cóż. Tego nie zmienię sama
  • Poncki 9 miesięcy temu
    Sandra mam Ci pomóc?
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Poncki
    Ha ha ha
  • Poncki 9 miesięcy temu
    Sandra
    Przychodzi do lekarza kobieta z żabą na głowie.
    Lekarz się pyta:
    - Co pani dolega?
    A żaba na to:
    - Coś mi się do dupy przykleiło.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Poncki
    A wiesz ile szczoteczek ma stomatolog?

    Sto ma to logiczne
  • Poncki 9 miesięcy temu
    Sandra 🤣👍
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Podoba mi się XD
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Hehe
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Nie wiem po co takie wysrywy publikować... 1
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Nie masz już 12 lat...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Ty też nie masz już, więc po co się ośmieszać?
  • Sandra 9 miesięcy temu
    MartynaM
    Kolejna runda? Lecimy od początku?
    To ja zacznę:
    Jesteś w błędzie i podaję swój prawdziwy wiek
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra MartynaM się nic nie nauczyła? Przecież rozmawiałyśmy o twoim wieku w utworze Wyjdź. Całe Opowi jej zapchałam argumentami!!! Litości... roncki opadajoł...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Dzidzie znowu się nudzą... jak mi przykro
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Jakie znowu dzidzie?! Nie no, to już jest przesada! I że niby ja dzidzia, gdym na drugim miejscu rankingu najpopularniejszych na Opowi.pl. Ciebie nawet na tym rankingu nie ma. Nawet Sandra na nim jest. Haha!
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Ech, Meg, na nią już nie ma co zwracać uwagi... Uwzięła się i tyle. Najlepszą bronią jest milczenie... :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra ... oto moje milczenie, MartynieM niech będą dzięki:) XD Hahaha...
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Megartist123
    hshshs
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra Ciało karmi się jedzeniem, dusze - słowem Bożym, więc mój mózg je słowa MartynyM na śniadanko, na obiad zjada twoje słowa, a na kolację przychodzi najedzony.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, a co ma piernik do wiatraka?

    Zobacz jaka bystra jesteś? Mój wpis tutaj był 8 godzin temu, a ile godzin temu rozmawiałyśmy pod innym utworem?

    Wy tam nie macie jakiegoś kina, kawiarni, biblioteki chociażby? Ja w waszym wieku w domu nie siedziałam. Co z wami nie tak???
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Nie wychodzę z domu, bo mi się nie chce, a poza tym przez całe dnie piszę z tobą o tym wieku Sandry i próbuję ci go wmówić. Poza tym co miałabym robić na dworze? No? Nic!!! NIC NIE MA DO ROBOTY! Więc piszę z wami.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, nie dziwię się nawet że koleżanek nie macie... z takim ''zamiłowaniem'' do prawdy, to faktycznie trudno o jakieś relacje...

    No nic, to nie przeszkadzam już w szerzeniu bajeczek... snujcie dziewczynki, tylko z sensem proszę... hahahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Poza tym nie mogę ciągle chodzić do kina! Już trzy razy byłam w tym miesiącu! Do kawiarni nie chodzę. Wolę sobie zjeść Macdonalda w domu i istotnie, dziś jadłam w domu Macdonalda. Biblioteka, serio? Nie lubię za bardzo czytać w bibliotece, ani iść wyporzyczać bo to potem trzeba wiedzieć i myśleć kiedy oddać ją. Wolę sobie poczytać własną książkę w domu niż pchać się przez tramwaje.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Tego już za wiele! Mam przyjaciółki w szkole! Mam ich na pewno więcej niż ty w pracy, czy gdzieś tam indziej! Nie oceniaj ty od razu, bo, używając tekstu Sandry "znasz moje imię, ale nie znasz mojej historii"! To tyle... też żegnam i wiesz, co?! Fajnie sobie było się pośmiać, ale ja już się nie śmieję! ...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania