...

Samotność tak na prawdę jest gorsza, niż większość z Was sobie ją wyobraża.

Przed ludźmi można zawsze uciec.

Jednak nie ma takiej mocy, która pozwoliłaby uciec nam przed samym sobą.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Anonim 05.09.2015
    Spoko, akurat poznałem samotność.
    Poznałem też przyjaciół.

    Problem w tym, że większość ludzi wybiera samotność, jednocześnie nie chcąc być samotnym. Jeśli nie chcesz być samotnym - pogadaj z ludźmi, znajdź ludzie podobnych sobie.
    Jeśli chcesz być samotnym - nie użalaj się, że jesteś samotny.

    tekstu nie oceniam, bo to bardziej myśl niż jakiś wiersz czy proza.
  • KarolaKorman 05.09.2015
    Samotność jest niefajna :(
  • Anonim 05.09.2015
    samotność jest spoko, a ludzi sobie dawkuję jak gorzkie pigułki
    jak psychotropy :)
  • NIka 05.09.2015
    Ja na przykład jestem mizantropką ! Także z samotnością nie mam problemu. Jednak czasami człowiek potrzebuje zapomnieć o sobie i swoich problemach. A w tym samotność nie pomaga...
  • Rasia 05.07.2016
    Samotność czasami jest potrzebna, chyba każdy, kto pisze, ma takie odczucie, No bo jak tu coś tworzyć, kiedy 24 godziny na dobę ktoś trajkotałby Ci nad uchem? :) Nie można też jednak odciąć się tak zupełnie, w końcu człowiek jest istotą społeczną i drugiego człowieka potrzebuje, ale... w odpowiednich ilościach :) Tekstu nie oceniam, troszkę za krótki dla mnie, ale zmusza do fajnej refleksji, za to plus :)
  • NIka 08.07.2016
    Dziękuję ! Chciałam właśnie tutaj zwrócić uwagę na te trajkoczące 24 na dobę myśli. Przez nie nigdy nie będziemy mogli uciec do samotności :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania