***

To tylko robota, wiem, nie powinnam się była rozgościć.

Zbieram na nowy tatuaż, mniej zmywalny od makijażu.

Mam zielone w twarzy, Zenek oszalał, nie mogłabym z nim, tamtych jest za wiele wokół, szaleją za nim.

 

Wyjechałam, od wtedy ciągle na walizkach, bo klient, gdy tęskni, to trochę jak zakochany. Przy powrotach dostaję większe napiwki.

Kiedy większość widzi za oknem ciemność, dla mnie tli się światło latarni, tu wiadomo, o co chodzi.

 

Noc za cztery tysie, godzę się na hotel, ale tylko, jak mu świeci przynajmniej trzy gwiazdy.

Pretty Woman - to story mnie nie ominie, wiem. Ta historia jest o mnie, jeszcze tylko mi się nie zdążyła przydarzyć.

 

Marzy mi się... - ukradłabym wiersze Bukowskiemu, taki niczego więcej nie opłacze.

Poety nigdy nie miałam, oni nie śmierdzą forsą, śmierdzą najwyżej konsekwencją jej wydania w dusznych barach.

 

Już idę, nie było poezji, rutyna. Słońce wstaje i rani mi oczy, do wieczora będę wyspana.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Szpilka 2 miesiące temu
    Bardzo dobreeee, kojarzy mi się z 'ćmą barową', historia z filmu o puszczającym się Kopciuszku zazwyczaj się nie zdarza ◉‿◉
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Dziękuję, nie wiedziałem, że aż tak może się kojarzyć. Oparłem tekst o zdarzenia i treści lokalne, które zadziałały się w ramach portalu, interpretując na własne, szewskie, kopyto przekazy między wersami.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    wikindzy

    Aha ◉‿◉
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Szpilka, Samo życie portalu.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    wikindzy

    Ano, czasem burzliwe jakby (•̀ᴗ•́ )و
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Szpilka, A gdzie tam, melancholijne raczej, choć... - no może niekiedy, bardzo rzadko.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    wikindzy

    Nostaligiczne, było i się nie wróci (•̀ᴗ•́ )و
  • Adin dwa tri 2 miesiące temu
    To o naszej ZielonoMi xD
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Między innymi, bo również o jej serdecznej koleżance grafomance, jakoś tak dopełniały mi się na kartce.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    wikindzy, co za zbieg okoliczności, że znowu grafomanka w myślach... i na kartce. Można się wzruszyć...
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Grafomanka, Czy ja wiem? Pod tekst jakiś mnie dyskusja ożywiona powiodła i jakiś przypadek tchnął weną.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    wikindzy, tu dużo różnych osobników rozmawia, weź ich, chociaż raz, na tapetę... byłoby miło...
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Grafomanka, Ale biorę, biorę, taki S. dajmy na to (tu kropka nie jest tylko znakiem interpunkcyjnym za inicjałem), człowiek okazał się mieć specyficzne upodobania, obsesję na punkcie wizerunków Michaela Jacksona... - przecież od kilku dni społecznie próbuje tu grono osób, pomóc mu przejść etap ujawnienia.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    To o mnie? La pod latarnią nie stoję, mnie odbiera BMW, koleś!
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Nie tak dosłownie przecież, a dzielić trzeba na pół z koleżanką grafomanką, byłyście mi swobodną inspiracją, nie oparłem się o fakty, choć kto wie, co tam kombinujecie poza naszym zasięgiem wglądu.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Nie twoje, nie stać Cię. Ps. Nie lubię BMW, lubię golf 1,6
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Mnie nie stać, dla mnie zaułki ciemne, knajpy tanie, a motoryzacyjnie to marzę o trabancie.
  • Margerita 2 miesiące temu
    Pięć podoba mi się
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Fajnie, że podoba, dziękuję za pięć, choć wolałbym jeden.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    wikindzy
    Marzy mi się... - ukradłabym wiersze Bukowskiemu, taki niczego więcej nie opłacze.
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Bettina, Wierzę, że właśnie Ty byś mogła przede wszystkim, a może nie, bo szacun?

    Dzięki, że znalazłaś chwilę i wpadłaś.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    wikindzy
    Ci?
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Bettina, Oni też, i tamci.
  • Bettina 2 tygodnie temu
    wikindzy
    Odpierdol siẹ.
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Bettina, Przywalam się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania