06.08.15 - do A. D.

Szanowny Panie Prezydencie Andrzeju Dudo,

 

Zwracam się do Pana jako były Premier Rzeczypospolitej Polskiej i obecny Przewodniczący Rady Europejskiej. Chciałbym złożyć Panu serdeczne życzenia z okazji objęcia przez Pana urzędu Prezydenta RP.

 

Jako Polak cieszę się z tego, że mamy nowego Prezydenta, który został wybrany w demokratycznych wyborach i ma mandat do sprawowania władzy. Wierzę, że Pan jako Prezydent, będzie działał w interesie wszystkich obywateli i będzie słuchał głosu całego społeczeństwa.

 

Wiem, że nasze poglądy polityczne różnią się, ale jestem przekonany, że jako Polacy mamy wiele wspólnych celów i marzeń. Wierzę, że będziemy w stanie pracować razem, by osiągnąć lepsze jutro dla naszego kraju.

 

Życzę Panu wszystkiego najlepszego w tej ważnej i trudnej roli, a także zdrowia, siły i wytrwałości w działaniu. Jestem gotowy współpracować z Panem i służyć pomocą w każdej sprawie, w której mogę być potrzebny.

 

Z poważaniem,

Donald Tusk

Przewodniczący Rady Europejskiej

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Noico1 ponad rok temu
    Chytry ten Tusk, niczym Kozacy zaporoscy, jakby powiedział książę Jeremi Wiśniowiecki. Słodkie liściki dla uśpienia czujności, a po cichu kombinuje jakby tu nóż w plecy wbić w najdogodniejszym momencie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania