09-12-2022 wiadomość dnia

Francuzki prezydent Emmanuel Macron ogłosił, że kondomy będą dostępne za darmo w aptekach we Francji, dla ludzi między 18 a 25 rokiem życia.

Podjęto takie środki, aby zmniejszyć stopień niechcianych ciąży wśród młodych ludzi, jak i ograniczyć rozprzestrzenianie się chorób wenerycznych.

 

Interwencja samego prezydenta była bez wątpienia konieczna.

 

Takimi właśnie sprawami francuski prezydent jak i prezydent każdego innego kraju zjednoczonej Europy powinien się zajmować na codzień.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Szpilka ponad rok temu
    Kondom za darmola? Jestem za, w bajki, że najlepiej po ślubie młodzi już nie wierzą ?
  • Poncki ponad rok temu
    Też tak myślę, podejrzewam, że autor chciał zwrócić uwagę na coś innego ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Poncki

    Na co? Że nie przystoi prezydentowi kondomami się zajmować? Demografia to ważna sprawa, baaaaaaaaaa, wagi państwowej ?

    Zobacz, jak nasz Kartofel kombinuje, żeby tylko kobitki do macierzyństwa przymusić, nie tędy droga, siłą nic nie wskóra.
  • Poncki ponad rok temu
    Szpilka
    Żeby im tylko do głowy nie wpadło, w pogoni za opadającą demografią rozdawać za darmo muchę hiszpańską... ?
  • Poncki ponad rok temu
    Ja tu wietrzę niezły interes dla młodych przedsiębiorców ?
  • zsrrknight ponad rok temu
    Rozmnażania Arabów, Afrykańczyków i tym podobnych raczej to nie powstrzyma. Być może nawet pójdzie rykoszetem i będzie się rodzić coraz mniej białych Francuzów.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    W punkt. Kalifaty francuski, niemiecki, szwedzki jeszcze trochę i będą dla wolności większym zagrożeniem niż putin
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Czy są ustalone limity darmowych prezerwatywach? Czy powstanie rejestr kupujących, by przeciwdziałać nadużyciom? Czy należy przedłożyć dokument tożsamości, by załapać się na darmowe kondomy? Czy jak będą darmowe, to jakość będzie marna i zwiększy się dzietność? Kto będzie odpowiadał za wadliwy produkt?
    Dużo pytań, a niby prosta rzecz.
    pozdr
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Ja obstawiam, że ci co będą odbierać te "pojemniczki" trafią na listę adresową. Póżniej rząd wyśle im propozycję darmowej wazektomii. A jak się nie poddadzą operacji , to rząd Francji wyśle ich na przykład na front.
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Abbie Faria "sprofanowałem" twojego Obcego. Zerknij?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Józef Kemilk Oj tam, oj tam. Czytałem, nieźle kombinujesz, ale aż tak nie będzie zakręcone.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Józef Kemilk A nie, czytałem tylko komentarz, a Ty zrobiłeś piątkę. Przeczytam, dzięki.
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Abbie Faria ?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Powinno być "Prezydent Emmanuel Macron ogłosił Francuzkom".
    popraw błąd
  • Narrator ponad rok temu
    A co na to francuski kościół? ?? ?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Który francuski kościół? :) Wszystkie kościoły we Francji zostały znacjonalizowane w 1905 roku, więc pewnie będą wykorzystywane do dystrybucji lateksu.
    No chyba, że mówimy o francuskim Kościele.
  • Grain ponad rok temu
    I to jest powód do zmiany obywatelstwa - dla chuja i nawet pizdy,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania