brak

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Bajkopisarz 21.03.2021
    „Gdy umarł twój ojciec i powiedział, co powiedział, zaczęły krążyć plotki.”
    Brzmi jakby trup przemówił ?
    „już niespełna dwa lata minęły,”
    Jeśli już to prawie, jeśli niespełna to bez już. Jest drobna różnica między prawie a niespełna.

    — No właśnie, cudem — przerwała mu. — Jakimś cudem udało im się cię spłodzić, co twoja matka przypłaciła życiem. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy tobie i Isabel też się to uda, a naprawdę nie chciałabym, żebyś po śmierci pozostawił mnie w obliczu wojny domowej. Osłabione państwo to dobry cel dla najeźdźców. W zamian za twoją przychylność jestem w stanie obiecać, nie tylko więcej dziedziców, ale również pewność, że któregoś dnia każdy z nich zasiądzie na jakimś tronie.

    Mam wrażenie, ze każde kolejne zdanie przeczy poprzedniemu. Cudem narodził się Bernard, Raaris nie wie, czy uda się mu mieć potomka, ale chce go namówić, żeby z nią go miał, a wtedy to już będzie miał ich masę. To się jakby kupy nie trzyma.

    Zobaczymy gdzie będzie teraz przeskok do początku rozdziału pierwszego, to się wypowiem czy taki prolog ma faktycznie sens, czy raczej to jest jak rozdział. No, ale może być ok., bo wszystko jakby się zamyka w treści, chociaż ten przeskok o dwa lata w prologu to trochę nietypowo. To jednak sprawa dość drugorzędna. Jakieś tam ramy zostały zarysowane, wiadomo o co chodzi i mniej więcej w co będą grać bohaterowie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania