1 ŻYCIE
W pewnej szkole w niewielkiej miejscowości żyła dziewczynka o imieniu Amanda. Amanda chodziła do szóstej klasy. Nie była zbytnio lubiana , wszyscy ją przezywali , śmiali się z tego że jest gruba , że jest inna niż wszystkie dzieci . Klasa w której była nie była zbyt przyjazna a zwłaszcza dziewczyny , wszystkie robiły sobie z niej żarty i nastawiały wszystkich przeciwko jej .
Po pewnym czasie miała tego dosyć i zaczeła ćwiczyć ... Na początku był taniec , nie odpowiadał jej , potem było pływanie , to też nie było to , dopiero potem jej brat zaproponował jej boks ... Już pierwszego dnia umiała wszystkie możliwe ciosy , stwierdziła że to jest jej życie ! Po połowie roku schudła 10 kilo w przeciągu kolejnych 2 miesięcy kolejne 10 kilo ale to już nie było przez treningi .
Wpadła w złe towarzystwo i chciała być tak szczupła jak inne dziewczyny z którymi wychodziła , najpierw zrobiła sobie głodówke ale po pewnym czasie stwierdziła że waży za mało i że musi z tym skączyć , zaczeła jeść , zaczeła również palić szlugi potem zioło a na koniec , najgorsze ... dopalacze . Można że powiedzieć że marihuana i papierosy to był pikuś , ale dopalacze były najgorsze . Wmawiała sobie że to nic złego że ma się aby dobrą fazę i odloty . Ale gdy siedząc pewnego razu na skateparku ze swoimi kumplami , wyciągnęła lufkę z kieszeni bluzy i powiedziała do swojego kolegi z pełnym odwagi głosem :
- Daj mi nowy towar .
- Ale Amanda ? To jest bardzo mocne , na pewno...
-Tak / .
Z niepewnością wyciągnął nowego mocarza i podał swojej koleżance . Położyła małe opakowanie z zawarością na jedną z ramp ,
ukucneła przed nią wyjeła papierosa z paczki , ukruszyła połowę tytoniu wymieszała na ręce kumpla tytoń z dopem i wepchneła do lufki. Usiadła na rampie i zapaliła. Na początku było okej ale potem nie mogła się ruszyć , coś sparaliżowało jej ciało , nic nie słyszła
prócz bicia swego serca ... Właśnie w tym momęcie zrozumiała że to ją wyniszcza i że jeśli będzie to dłużej brać umrze .
Komentarze (4)
Napisz komentarz
Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania