.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Niemampojecia96 21.04.2016
    Niebieska, Ty wiesz, że ja twe Pisanie ubóstwiam, że się w nim kocham, że bezwarunkowo. Nazwałabym Cię tutaj mą absolutną ulubienicą.

    ''Na biało-czarnych kwadratach egzystencji
    spoczywają szczęście i tragedia; odgrywają
    partię, której żadne z nich nie może wygrać.'' - zawsze się zakochuje w tym, co piszesz. Piękne.

    Ależ się wpasowałaś, albo ja w Ciebie. Bo edytowałam i poprawiałam wczoraj swój tekst ''Kiedy patrzę przez różowe okulary'', a tu:

    ''aby spojrzeć na Jej "świat",
    trzeba zniszczyć różowe okulary.''

    I mogę juz tylko przez pryzmat siebie. Jak zawsze zresztą, nie oszukujmy się.

    Będziesz się śmiała, jedna rzecz mi tylko uniosła brwi. Pieski.

    Tam aż się prosi o ''piersi''.

    ''Pomiędzy strunami niewinności
    i bezdennym oceanem upadków –
    stoi Ona; ''jej piersi delikatności
    liżą ciepłe strumienie brutalności


    Śmiej się. Ale te pieski mnie wybiły z rytmu. Poza tym: podziwiam. Podziwiam jak piszesz. Powtarzam to od sztormów morskich opowieści, wciąż pamiętam twoje ''zony układające się w wystudiowane pozy''. Podziwiam Cię strasznie.

    No i pięć, bo te gwiazdki, oceny, pierdoły...
  • Niebieska 21.04.2016
    Niemampojecia, brakowało mi Twoich komentarzy; tego rozpisywania się nad mymi nieskładnymi literami, wybierania cytatów i tych dopowiedzeń do nich, ach...
    Bardzo Ci dziękuję za wszystkie Twoje komentarze :) Czasem nie wierzę, że to do mnie, nie oszukujmy się wybitnie pisać to ja nie potrafię, a jednak me oczy dostrzegają światło w tym szarym świecie.
    Twoja wersja bardzo mi się podoba, ale jest Twoja, nie moja i pozostawie te hasające pieski
  • Niemampojecia96 21.04.2016
    Niebieska, pewnie. Ja sama teraz (właśnie teraz) zastanawiam się, czy nie uciąć wiersza pod czyjąś sugestią. Bo też mi się podoba ta sugestia.

    Ale: co nasze, to nasze.

    Wybitnie pisać potrafisz, a przynajmniej wybitnie głaszczesz mój gust każdym słowem. Uwielbiam Cię pisarsko.
  • Niebieska 21.04.2016
    Niemampojecia, no widzisz, dzisiaj to chyba jakieś przeznaczenie. Wersy, wiersze, problemy, uciąć czy nie uciąć...

    To, co w duszy gra, to i oczy dostrzegą, chyba...

    Nie mam pojęcia, jak Ci mogę podziękować za Twe słowa, albo
    kolejnymi słowami to uczynię :)
  • Niemampojecia96 21.04.2016
    Niebieska, ja nie ucinam. Ty nie ucinaj. Z czasem utniemy, jeśli trzeba będzie.

    Winno rosnąć, to co przyszło na świat.

    Umrzeć zdążymy zawsze. Gustownie i z gracją. I jestem pewna, że napiszemy niezłe listy samobójcze, jeśli trzeba będzie. Wybacz mi czarny humor ; ).
  • Niebieska 21.04.2016
    Niemampojecia, spokojnie, ucinać niczego nie będziemy, palców też, broń Boże, bo kwiecistość nam uschnie.

    Dokładnie.

    Nie mam czego wybaczać, czarny czy biały zawsze to humor, a życie też jest zaplątane w tych barwach.
  • Rasia 22.04.2016
    "Zostaniesz jej ofiarą, czy wyciągniesz pomocną dłoń?" - tutaj bez przecinka, bo mamy wybór "to czy to". "Czy" w tym wypadku pełni rolę "lub".
    Bardzo klimatyczny tekst. Powiedziałabym nawet, że udało Ci się wessać mnie tym wierszem do całkiem innej krainy. Bardzo ciekawy temat, niektóre wersy są po prostu świetne. Zwłaszcza ten mi się spodobał "Panna zła. Pan dobry. A Rzeczywistość – inna." Zostawiam 5 i idę do następnego wiersza :)
  • Niebieska 22.04.2016
    Ten przecinek jest postawiony z pełną świadomością, że nie powinno go tu być, jako łamacza zasad, ale jest. Postawiony celowo. Zdanie oznajmujące w pytaniu. Pytanie w stwierdzeniu - tak to widzę.
    Dziękuję bardzo za komentarz, opinię i cieszę się, że temat przypadł do gustu. Inspirowałam się czymś przy pisaniu tego, ale nie zdradzę czym; może ktoś, kiedyś, doszuka się "prawdy" :)
  • Niebieska 22.04.2016
    Ech... nie wierzę, własne wiersze pomyliłam. Ta inspiracja miała się odnosić do #2; przelotnie spojrzałam na Twój drugi komentarz i tak wyszło XD
  • KarolaKorman 26.04.2016
    Twoje porównania i metafory są tak wyszukane, że nie wiem skąd Ty je bierzesz :) Czasem muszę się długo zastanowić, by złapać sens, ale pieski mnie akurat urzekły :) Nie oceniam ;)
  • Niebieska 01.05.2016
    Ja też nie wiem, skąd je biorę :) Dziękuję, Karolo, za wszystkie Twoje komentarze
  • Neurotyk 26.04.2016
    Nie wiem, co powiedzieć, odkrywam Cię, 5. Jutro zdobede się na bardziej wyrafinowany komentarz. Dziś - jestem pod wrażeniem wiersza...
  • Niebieska 01.05.2016
    To chyba dobrze, że nie wiesz? :) Dziękuję
  • NataliaO 12.05.2016
    Piękne; 5:)
  • Niebieska 03.09.2016
    Dziękuję, Nat :)
  • Shiroi Ōkami 24.07.2016
    Jak powszechnie wiadomo - wierszy nie umiem oceniać, więc z reguły pokazuję autorom swój ulubiony fragment, jednak w tym przypadku musiałabym skopiować cały tekst. po prostu cudo *-*
  • Niebieska 03.09.2016
    Przesadzasz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania