,, 15 lat późnej "

Na ziemi minęły 15 lat odkąd Joana zabrała chłopca, Eryc wyrósł na przystojnego wysokiego chłopca chodzi do szkoły, jak zwykły dzieciak, Nie ma pojęcia kim jest.

 

Piętnaście lat później w Castellanie: Mroczna pani chciała opanować cały świat , ale Rada odcięła Castellan od innych światów. Księżniczka Christine obecnie ma 27 lat , Mroczna Księżniczka jest potężną i piękną młodą kobietą  , mieszkańcy boją się jej,  ponieważ Mroczna Pani zabiera im wszystko łącznie z energią życia. Christine Lubi mrok i gotycki wystrój, przekształciła swój rodzinny bajkowy zamek w mroczne zamczysko z gotyckim wystrojem .

 

Rada w końcu zdecydowała się  przywołać nowych młodszych  strażników, jedna Członkini rady wysyła wybrańcom listy że mają się spotkać w restauracji o 15. Szczęśliwa czwórka to najlepsi przyjaciele (Stefan , Wiliam , Cordelia , i Alison ) , a kiedy przychodzi ostatnia blond piękność Lilian , pojawia się Babcia Wiliama (wchłania się dokładnie z ognia) i mówi że -" Witajcie opowiem wam historię, która może mieć znaczenie dla całej waszej piątki,  wszechświat był kiedyś królestwem w którym rządziło dobro, ale zło zaczęło zapuszczać swoje korzenie. Stworzono sieć ,aby oddzielić złe królestwo Castellaniu od innych światów, bez tej sieci każdy świat w łącznie z ziemią byłby ogromnym niebezpieczeństwie. Castellan został opanowany przez potężną istotę o imieniu Christine , choć nie jest ona prawowitą władczynią. Podobno prawdziwi następca tronu znajduje się gdzieś na ziemi. W sieci zaczęły się otwierać portale , bramy przez które zło może przywyknąć do innych światów. Istnieją ludzie zwani Strażnikami , w których zadanie jest zamykanie tych przejść dzięki swoim mocą , ja zostałam strażniczką wieku 16 lat była rok starsza

od was , ale teraz wasza kolej "- kończy opowiadać Linda , babcia Williama.

-" super to ja już pójdę"-odpowiada Cordelia znudzona.

-" to nie koniec oto serce nieskończoności w ktorym znajdują się wszystkie siły natury, ostatnio przydarzyły się wam dziwne rzeczy mam rację?" - pyta Linda, babcia Williama , wszyscy w milczeniu  patrzą na nią zdziwi , ponieważ przydarzały im się w ostatnio dziwne rzeczy na przykład Cordelia zauważyła że dotykiem ręką w roślin one rosną i szybko zakwitają  , Stefan kiedy kichnoł zdemolował caly pokój. Linda przerywa ciszę i mówi im że-" cała wasza piątka zaczyna zauważać swoje zdolności , Wiliamie masz moc ognia, jak ja" William próbuje zapalić świeczkę i udaje mu się. Potem Babcia Wiliama wraca się do Alison - ty masz moc wody. Alison próbuje zgasić świecę. I również się jej udaje. Linda zwraca się do kolejnej - Cordelio masz moc ziemi, Cordelia stara się aby kwiat urósł. I tak się dzieje. Linda  zwraca się do Stefana - ty masz moc powietrza. On próbuje dmuchaniem napompować balon. Lilian której nic dziwnego się ostatnio nie  przydarzyło nie wie po co została zaproszona skoro nie posiada żadnej mocy wtrąca się  i pyta Lindy  -" przepraszam , ja pani nawet nie znam dopiero się tu przeprowadziłam Nazywam się.."

Linda przerywa Lilian i odpowiada że-" Lilian Clarysa De' Rosas tak wiem jak się nazywasz i ty także zostałaś wybrana , ponieważ jedna z pięciu łączy pozostałych  , jednoczy ich i wzywa zwiększając siły, czasem odkryjesz swoją moc". Lilian otrzymuje serce nieskończoności, dziewczyna jest przerażona i zdziwiona , dopiero co z ojcem  się tu przeprowadziła  , ma tylko 15 lat a już ma przeznaczenie.

-" babciu czemu mówisz nam to dopiero teraz?"- pyta wnuk Lindy

-" Castellanie wybuch bunt, lecz ich przywódczyni jest ogromnym niebezpieczeństwie nadchodzą mroczne i trudne czasy, wielu potrzebuje waszej pomocy, Lilian,  Alison, William , Cordelia i Stefan  zostaliście wybrani na strażników sieci" - odpowiada Babcia Williama przyglądając się wszystkim osobno

 

Mija kilka dni Lilian i reszta oswoili się z tym że są strażnikami,  dodatku zaprzyjaźnili się , okazuje się że razem chodzą do szkoły więc tym lepiej. Strażnicy co dzień ćwiczą swoje moce, a Lilian ich łaczy.

 

W Castellanie następnego dnia Przywódczyni rebeliantów razem z kolegami przyszli podsłuchać straży księżniczki i zabrać trochę broni, słyszą że zaginiony książę znajduje się na ziemi.

 

Potem jednej z straży widzi ich i rozpoczyna się bójka, Przywódczyni i jej ludzie wyskakują przez okno , strażnik ogłasza że:-" buntownicy zamku!".

 

I straże zbiegają się pojawia, się też ogromny wąż i ściga ich.

 

-" do nieskończonego miasta jeszcze godzina w drogi"- zauważa jeden z ludzi buntowniczki.

 

-" wracajcie, ja nie idę , Christine odkryła że prawowity następca tronu żyje na ziemi, muszę znaleźć portal, jeśli nie znajdziemy następcę pierwsi Castellan i ziemię czeka zagłada, powiedz naszym ludziom żeby byli silni, do zobaczenia wrócę panowie"- odpowiada Przywódczyni.

 

-" Esmeraldo bądź ostrożna" - dodaje jeden wojownik i żegnają się ,każdy biegnie z przeciwną stronę by zmylić straże Christine  , Esme po drodze napotyka ogromnego węża, i ucieka przed nim w stronę portalu.

 

Na ziemi następnego dnia strażnicy ćwiczą, latanie i swoje moce, aż tu otwiera się portal i wypada z niego tajemnicza Rudowlosa dziewczyna wojowniczym stróju  , o urodzie nie ziemskiej.

Dziewczyna widzi strażników i każe im zamknąć portal, ponieważ zaraz za nią pojawia się bestia , wielki wąż. Dziewczyna mówi im-"  zamknięcie go wreszcie ".

 

Strażnicy łączą moce by trafić bestię i ocalić rudowlosą , ale im to nie wychodzi , dziewczyna zostaje schwytana przez wąża i spowrotem wciągnięta do portalu.

Wszyscy  są przerażeni i każą zamknąć Lilian portal i ona go zamyka.

 

-" już po niej, A taka piękna była, to coś ją porwało!" - krzyczy przerażony Stefan.

 

Potem opowiadają o tym w zdarzeniu Babci Williama.

 

Wszyscy są już ludzkich postaciach i siedzą w restauracji Lindy w smutnych nastrojach, że im się nie udało  uratować tej tajemniczej dziewczyny.

 

-" to nie wasza wina, jak wyglądało to coś co ją zabrało?"- pociesza i pyta Linda.  Alison , która dobrze rysuje , narysowała węża i pokazuje go Lindzie.

 

-" a lord Lucjusz"- odpowiada Linda

 

-" lord? nie wiele tam trzeba by zostać szlachcicem?"- pyta Lilian

 

-" Lucjusz nie zawsze tak wygląda, przed wami przygoda moi drodzy w której będziecie  potrzebować wszystkich waszych mocy i zdolności by przetrwać "- odpowiada Linda.  

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • SwanSong 24.01.2022
    -" super to ja już pójdę"-odpowiada Cordelia znudzona.

    To idealnie podsumowuje moje wrażenia z tej lektury :-D
  • W punkt.
  • Akwadar 24.01.2022
    Następny żart?!
  • Jak większość tu.
  • Cicho_sza 24.01.2022
    błękitnypłomień no bez przesady, że większość ?
  • Cicho_sza No cóż mam Ci odpowiedzieć....
  • Cicho_sza 24.01.2022
    błękitnypłomień jeśli przez 'tu,' rozumiesz powyższy tekst, to owszem szału nie stwierdzono, a jeśli cały portal, to jednak mogłabym polemizować, że większość robi sobie jaja, haha. No może znaczna część ?
  • Cicho_sza Czytając odniosłam wrażenie, że większość tekstów tutaj, to jaja. Ale ja wychowana w innych klimatach, to może dlatego.
  • Cicho_sza 24.01.2022
    błękitnypłomień hmm, faktycznie ostatnio jest dziwny wysyp literackich "eksperymentów" ? Szkoda, bo w gąszczu tandety gubią się wartościowe teksty. No ale jak już zauważyłaś, tu każdy może wrzucić coś do gara, ino z efektem bywa różnie.
  • Cicho_sza Polubiam Twój komentarz :)
  • Twój talent literacki jest bardziej bezobjawowy niż kowidoza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania