1800

W małej wiosce ukrytej w mrocznym lesie, gdzie czas zdawał się zatrzymać w roku 1800, mieszkańcy skrywali mroczne tajemnice. Pewnego dnia, tajemnicza epidemia ogarnęła wieś, pochłaniając jednego po drugim jej mieszkańców. Ludzie ginęli w straszliwy sposób, a w okolicy unosiła się atmosfera nieopisanej grozy.

 

Grupa śmiałków postanowiła zbadać przyczyny tej plagi. Wędrując przez zaniedbane uliczki, natrafili na opuszczony dom z charakterystyczną datą wmurowaną w drzwi – 1800. Drzwi otworzyły się skrzypiąco, ujawniając wnętrze pełne kurzu i pająków.

 

W pomieszczeniu głównym odkryli stary zegar kieszonkowy, który zdawał się bić nieregularnie, odtwarzając dźwięki starych dzwonów kościelnych. Wokół niego unosił się duszny zapach starości, a ściany były pokryte zakurzonymi fotografiami mieszkańców z minionych lat.

 

Gdy przekroczyli próg, zegar zaczął działać jeszcze bardziej niespokojnie. Wszystko wokół zaczęło nabierać życia, a duchy przeszłości materializowały się przed ich oczami. Mieszkańcy z fotografii wyłonili się spod kurzu, wydając dźwięki przerażających szeptów.

 

Rozpoczęła się podróż w mrok zapomnianych sekretów i przekleństw związanych z tą datą. Czy grupie uda się rozwikłać tajemnicę wiejskiego koszmaru, czy też stanie się kolejną ofiarą historii zapisanej w roku 1800? Odpowiedzi szukać będą w mrocznych zakamarkach czasu, gdzie przeplatają się strach, magia i zapomniane zbrodnie.

 

Ukłony

Piotr Tomasz Tabisz

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • SwanSong 4 miesiące temu
    Wygląda, jakby ai pisało.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania