.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Niemampojecia96 22.04.2016
    Niebieska, na razie tylko krotki wyraz podziwu, a szerszy komentarz, gdy bede miec ponowny dostęp do komputera. Pierwsza strofa to takie "napisano cie juz zanim sie urodziles"? Uwielbiam Cie.
  • Niebieska 22.04.2016
    Będę czekać z niecierpliwością na Twój komentarz. Wiem. I dziękuję :)
  • Rasia 22.04.2016
    "zabierająca dusze, ciało,
    słowa." - duszę*, bo wnioskuję, że gdyby było tak, jak jest obecnie, to powinno być "ciała" itd.
    Ten wiersz podobał mi się odrobinę mniej, momentami coś mi w nim zgrzytało, ale jednak zaszczepiłaś w nim, jak w każdym ze swoich wierszy, taką nutę oryginalności. Zostawiam 4,5 czyli 5 :)
  • Niebieska 22.04.2016
    Ty to zawsze się doszukasz najmniejszego błędu. I bardzo dobrze, to motywacja dla mnie, aby na przyszły raz takie chochliki się nie pojawiały. Dziękuję :)
  • Niemampojecia96 24.04.2016
    Także: pierwsza strofa to dla mnie takie właśnie: napisano mnie już zanmi się urodziłem, pięknie ubrane w słowa.

    ''i błagałem, aby w(y)rzucono mi wspomnienia,'' - to dla mnie cudo, minimalistycznie ubrana w słowa szarpanina dwóch przeciwstawnych (i jakże mi znanych osobiście) pragnień.

    Cudo, cudo.

    Też dla mnie sprawnie, celowo użytym środkiem, który robi na mnie duże wrażenie jest zastosowanie:

    ''Szedłem
    I czołgałem
    I Stanąłem'' - w odpowiednich miejscach.


    ''Cierpiałem za wszystkim

    Cierpiałem za niczym'' - Oh, ja Cię uwielbiam, muszę jeszcze poszperać ''wyrocznię delficką''. bo tu mam braki, nie wiem, koniec otwartą zagadką póki co mi się jawi.
  • Niebieska 24.04.2016
    Cieszę się niezmiernie, że kolejny raz mogłaś wybrać fragmenty, które najbardziej przypadły Ci do gustu i napisać coś o nich. Dziękuję za każde dobre słowo :)
  • Niemampojecia96 24.04.2016
    Niebieska, mam nadzieję, że to nie drobna złośliwość w dobrym stylu, eleganckie powiedzenie ''a ta znowu nawypisywała fragmenty, które jej się podobały i jakieś swoje pierdoły'' xDDD.

    do kolejnego Twego Tworu będę przymierzać się jutro. Postaram się sformułować komentarz jakoś oryginalniej ;p
  • Niebieska 24.04.2016
    Niemampojecia, nie! Jak mogłaś tak pomyśleć? No... XD Twoje komentarze bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Lubię je czytać. Te "pierdoły" też.

    Dobrze. Nie ma co się spieszyć, nie uciekną. Ty już piszesz oryginalnie :)
  • KarolaKorman 26.04.2016
    Tyle było w tej drodze cierpienia i bólu, że aż mnie wzruszył moment ,,Przeklinałem siebie''. To trochę tak, jakby podmiot liryczny całe nieszczęścia tego świata wziął na swoje barki i obwiniał się za nie, pięknie :) Wstawiam zasłużone 5 :)
  • Niebieska 01.05.2016
    Miło mi, że wiersz wywołał jakieś emocje. Dziękuję :)
  • Shiroi Ōkami 24.07.2016
    "Przeklęta wyrocznia delficka odebrała mi udawane szczęście." ~ Nie wiem, co to jest wyrocznia delficka, będę musiała doczytać, ale to zdanie spodobało mi się, zresztą jak cały wiersz ;)
  • Niebieska 03.09.2016
    To, o czym nie wiemy, podoba się najbardziej, dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania