,,3''

Prologue

Venice's Perspective:

 

I'm sleepy again, but can't go to sleep now. Why? We are at a charity event.

Collection goal: Fighting SMA.

 

1

Don's Perspective:

 

"Baby, do you want to go home?", I asked.

 

"Yes, but what about the party?", He replied.

 

-We've been here for two hours. Nothing will happen if we leave early.

 

In the apartment:

 

He fell asleep quickly. He looked cute. I started working.

 

2

Next day:

 

Venice's Perspective:

 

I did a pregnancy test. Result: + The beloved was happy.

 

Epilogue

Don's Perspective:

 

Angef is adorable.

The End

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • joannitaplos2 dwa lata temu
    to zawsze to samo
  • Zuzanna4567 dwa lata temu
    A o czym niby mam pisać?
  • SwanSong dwa lata temu
    Zuzanna4567
    Dobry tekst. To znaczy, że nie potrafisz wymyślić nic innego? W takim razie coś poczytaj, bo słabo u ciebie z wyobraźnią.
  • Zuzanna4567 dwa lata temu
    SwanSong Sporo czytam i nic innego nie wymyślę.
  • SwanSong dwa lata temu
    Zuzanna4567
    Pytanie, co czytasz. Tylko homoromanse? Chociaż zapis po polsku stosuj prawidłowy, bo od tych skrótów i źle zapisanych liczebników aż oczy bolą.
  • Zuzanna4567 dwa lata temu
    SwanSong Czytam też o związkach hetero. Skróty stosuję, by szybciej skończyć historię.
    Gdzie niby źle napisałam liczebniki?
  • SwanSong dwa lata temu
    A dlaczego szybciej kończysz historię? To nawet nie historie, to trzy zdania rozbite na dialog. Nie ma żadnych emocji, żadnych uczuć, ponieważ w tak krótkim tekście nie wzbudzisz nic u czytelnika. Masz źle zapisane liczebniki, ponieważ piszesz je cyferkami, zamiast słownie, jak należy w prozie.
    Te teksty nie wzbudzają żadnych reakcji. Zamiast czterystu tekstów w tym stylu, napisz jedną dłuższą historię, opowiadanie, o tych samych bohaterach. Nie wiesz, jak? Weź pierwsze lepszy zbiór opowiadań z biblioteki, jakąś antologie i poczytaj.
  • Zuzanna4567 dwa lata temu
    Nie umiem tak pisać. Nie lubię opisywać miejsc i dni szczegółowo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania