.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Celtic1705 22.01.2016
    Cudowne. Jak poemat, pouczający, skłaniający do przemyśleń. Jak będę przeżywać kryzys, obiecuję, że tu zajrzę. **
  • Karo 22.01.2016
    Celtic1705 Wiem, że często się zapomina, ale proszę Cię byś jednak dawała ocenę w gwiazdkach. Komentarze również są bardzo ważne, ale jednak dzięki tym prostym gwiazdkom można konkretnie ocenić tekst, a nie rozpisywać się o jednym i tym samym ;) Nie chce tu nikogo zmuszać, ale jednak uważam, że po coś zostały te gwiazdki umieszczone na tej stronie i trzeba z ich korzystać. Osobiście po twoim komentarzu nie wiem czy tekst zasługuje na pięć, czy na cztery :D Niektórzy wpierw patrzą na gwiazdki, gdyż nie chcą marnować czasu na nudny tekst. ;)
  • Vasto Lorde 22.01.2016
    To miłe :) To właśnie w takowym celu zostało stworzone. Na wypadek gdyby pojawił sie jakiś kryzys :)
  • Karo 22.01.2016
    Świetne! Tak gładko się to czyta. Mam wrażenie, że właśnie w tego typu tekstach się odnajdujesz, takie właśnie piszesz genialnie.
  • Karo 22.01.2016
    5 oczywiście
  • ausek 23.01.2016
    Piszesz jakbyś przeżył co najmniej pół życia.;) Tekst daje do myślenia, a słowa:
    ''Jeśli pomyślałaś o tym i poświęciłaś mnóstwo czasu na to, co kochasz.

    Jeśli podniosłaś się po porażce.

    Jeśli dalej wmawiasz sobie, żeby się nie poddawać.

    Jeśli po tym wszystkim dalej się starasz.'' są dla mnie idealne. :) 5
  • Neko 23.01.2016
    Nawet jeśli cały świat jest przeciwko tobie, nawet jeśli nikt nie wierzy w twoje słowa, nawet jeśli są ludzie, którzy uśmiechają się chodząc po twoich plecach, nawet jeśli marzenia i cele zostają poddane próbie, nigdy nie warto przestać wierzyć, nigdy nie warto choć na chwilę zrezygnować ze swoich marzeń, nawet jeśli byłyby nierealne. Nigdy nie warto się poddawac, zawsze przeciwko na przód. Ludzie chcą byś się poddawał, ludzie starają się być ponad tobą, dopóki nie zaczniesz wierzyć w siebie. Jeśli uwierzysz w siebie, postawisz krok naprzód, oni pójdą za tobą. Powoli będą składali się za twoimi plecami i mówili: dlaczego? Szkatułka nie musi zawierać w sobie żywej, realnej istoty. Szkatułka może być kwintesencją marzeń, które przybiorą ludzką formę. Dla innych, może być to osoba, która już dawno zniknęła z tego świata. Jednak mimo wszystko, masz rację, warto wierzyć, marzyć i iść naprzód. Ludzie, którzy są wstanie przyznać się przed sobą do błędów i swoich prawdziwych emocji, idą naprzód, nowe rezygnują z marzeń. Też mam marzenie i choćby świat się walił, a ludzie znowu deptaku mnie po plecach jak od początku narodzin - nie poddał się. Człowiek będący kiedys na dnie, wie i zdaje sobie sprawę, że nic tak nie boli, jak smak prawdziwej samotności i odosobnienia, świadomość, że wszystkie mosty zostały spalone, a on został sam, bez celów, marzeń, wiary, uczuć. I choć tacy ludzie, którzy wyszli z ciemności teraz się uśmiechają, będą cicho przestrzegać i cicho ochraniać osoby, które się do nich zbliżyły, by nie widzieć wyrazu ich oczu, by nie widzieć stanu w jakim sami byli. Dlatego mam jedno marzenie, z którego wynika więcej "nie pozwolic ludziom płakać i być samotnym". Dziękuje ci za ten tekst, jaak również pozdrawiam.
  • Vasto Lorde 23.01.2016
    To ja dziękuje za poświęconą chwilę na czytanie moich myśli :)
  • Rasia 30.10.2016
    "Wejdź przez klatkę, choć wydaje się to zgubne. Prześlizgnij się przez żebra, choć wydaje się to trudne." - wydaje się x2
    "Nie chcemy byś ominęła coś" - przecinek po "chcemy"
    "Nie wiesz pewnie czego szukać" - przecinek po "pewnie"
    "Na dnie serca, leży poważna oferta" - bez przecinka
    "Otwórz proszę i zobacz" - "proszę" ubieramy we wtrącenie
    "Sumienie, za to, bez czego żyć biada" - to zdanie nie ma za bardzo sensu :)
    "że ty jako maszyna" - przecinek po "ty", wtrącenie
    "było żadnych efektów, a sumą tego wszystkiego była" - być x2
    "co można obwinić, za to" - bez przecinka
    "Co, jeśli ta jedna porażka" - tu też
    "Nie chcę, wiedzieć kim jesteś." - ten wędruje za "wiedzieć"
    "pracownikiem Tesco, lub politykiem" - bez przecinka
    "Tak tylko dwa" - przecinek po "tak"
    "żeby powiedzieć ci, że nie osiągną oni, ani ty sukcesu." - błędny szyk zdania, chyba sam widzisz :)
    "Więc, co zrobisz ze swoimi marzeniami?" - bez przecinka
    "powiedz na głos, bądź w myślach" - bez przecinka, bo tutaj bądź = lub
    "tych o to przeszkód" - oto*
    "Nie wiem tylko czy zauważyłaś" - przecinek po "wiem"
    "Ta jedna osoba, będzie cię zawsze wspierać." - bez przecinka
    "Jednak jeśli do tego dojdzie." - urwane zdanie
    Trochę błędów było, ale też tekst wydaje się całkiem długi. Dosyć pokrzepiające czytadełko, ciekawi mnie zwłaszcza zwrot do grupy żeńskiej. Czyżbyś sugerował, że mamy mniej wiary w siebie? ;) Uwagi w sumie mam podobne jak w poprzednich częściach "poradnika", więc już ich nie powtarzam. W każdym razie podobało mi się te parę części, jakie wstawiłeś, widać, że to takie robione z myślą o innych, doceniam takie rzeczy. Czasem tylko niepotrzebnie starałeś się usilnie zachować rymy, skoro i tak nie ma ich zdanie po zdaniu. Dam 4-, niech będzie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania