Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

A jeśli wymusisz pierwszeństwo...

Na pewnym wzgórzu, na krzyżowym szczycie, wśród zombi skażonych przez tamtejsze strumyki leżał nieboszczyk. W tej trumnie wyglądał jak w łóżku. Owinięty pościelą w biodra. Oprócz błogiego stanu był również ślad po elektronicznym mordercy – facebooku… Gdzieś w tle szedł sobie gówniany żuk i toczył największą w swym życiu kuleczkę, w którą były uwikłane martwe biedronki. Był przed nim śliczny kawałek świata. Podróż w obłędnie wirującą rzeczywistość. Goni własne priorytety, przez co jest jeszcze bardziej łasy na pokazanie wszystkim swej wielkości. Miejmy tylko nadzieję, że jego kulka nie potoczy się inaczej niż chciał. Bo jeśli spadnie, to wtedy doświadczy strasznego uczucia. Dowie się, jak poprzez nadmierną ambicję można stracić wszystko.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Neurotyk 03.07.2016
    Dla mnie filozoficzna powiastka taka, dobrze znowu odebrałem :) 5
  • tribia 03.07.2016
    Kolejna piątka! :) Jeszcze tylko zachowanie i będzie pasek :).
  • Lotta Ledger 03.07.2016
    Oh, te żuczki! Ich kulki zbyt często zbaczają z wyznaczonej drogi!
    Właśnie zdałam sobie sprawę, jak bardzo lubię metafory. :D
    Świetny tekst, 5.
  • tribia 03.07.2016
    Dzìękuję :). Życie to metafora, więc jesteś pewnie szczęśliwym człowiekiem :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania