A ty?

Tytuły doniesień

 

"Wyrzuciła kotka z czwartego piętra"

"Mateuszek nie żyje. Konkubent matki go nie lubił. Udusili go"

"Potrącony pies leżał na poboczu. Nikt się nie zatrzymał"

"Gwałcił swoją córkę. Matka nagrywała filmy"

 

Komentarze

 

"Żeby zdechła! Zajebać kurwę!"

"Jak tak można!"

"Dajcie mi ją i wykonam sprawiedliwość!"

"Pokażcie ich mordy!"

"Gdybym tam był, to bym zrobił porządek"

 

A ty?

 

Zatrzymałeś się przy potrąconym zwierzaku?

Zainteresowałeś się dokąd zmierza karmiąca kotkasuczka? Czy ma dom czy śpi z dziećmi pod blachą?

Zareagowałeś gdy słyszałeś podniesione głosy i płacz dziecka?

Obroniłeś przed przemocą?

Wezwałeś karetkę pogotowia?

 

Czy pomogłeś?

 

Czy tylko napinasz się w necie?

 

*tytuły i komentarze mojego autorstwa, choć niewykluczone, że się pojawiły spoza mej klawiatury.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (79)

  • laura123 29.09.2021
    Dużo takich tekstów w necie. Dużo reportaży o naszej obojętności. Bo faktem jest, ze wolimy nie słyszeć, nie widzieć.
    Najbardziej boli, kiedy dzieci cierpią. Małe, bezbronne.

    Dobrze, że pojawiają się takie teksty. Chociaż można było mocniej to wszystko wyrazić, mniej ogolnikowo, żeby trzepnęło czytelnika. Czasami trzeba.
  • Garść 29.09.2021
    Widzisz NN, jest tak. Wymienisz swoją pomoc i traci ona na wartości, bo robiona dla poklasku. Niech nie wie lewica, co czyni prawica.
    A winni jesteśmy wszyscy, my, Polacy, bo malutkie irańskie dzieciaczki, w ramach polsko-białoruskiego ping ponga: kto szybciej i sprawniej wypchnie uchodźców na teren wroga, nocują teraz w lesie z rodzicami, cofnięci z Michałowic..
    UNICEF, PCK, Akcja Humanitarna, zwykli ludzie ("Granica"), normalni, wrażliwi Polacy nie mogą pomóc.
    Stan wyjątkowy.
    Była wojna, Sybiracy z małymi dziećmi (z kilkorgiem udało mi się porozmawiać) zostali bardzo życzliwie przyjęci w Iranie.
    Nawet w RPA, bo spora gromada polskich rodzin dopłynęła do Mombasy.

    A my, teraz, tutaj... zgroza.
    Plama na człowieczeństwie, honorze, polskości.
  • laura123 29.09.2021
    Na granicy koczuja terroryści ściągnięci i szkoleni przez Rosję. Są na terenie Bialorusi, więc skoro ich ściągnęli, to niech teraz pomagają, a nie nam wpychaja.
    Czemu Białoruś ma nie pomóc? Tacy przecież dobrzy.

    Kiedys już chcieli ściągać jak Merkelowa tych uchodźców. Juz teraz Niemcy nie chcą, ciekawe dlaczego? A nasze lewactwo nadal chce, bo brakuje ataków terrorystycznych, gwałtów, morderstw. To nam chcą ściągnąć.
  • Garść 29.09.2021
    Taa... dzieci z maczetą skaczą na Laurę. W bagna ich.
    Przerażasz.
  • laura123 29.09.2021
    Garść, a kto ich tam ściągnął? My, ze teraz mamy być odpowiedzialni? Tu myśl trochę!
    Lukaszenka specjalnie ich ściąga, a ten swiruje.

    Wrażliwy wielce. Nie patrzy na nasze bezpieczenstwo, tylko terrorystów chce tu przyjmować. A jak nasze dzueci będą gwałcic, to wtedy komu będziesz wspolczul?
  • Garść 29.09.2021
    Ty udajesz, czy nie potrafisz ogarnąć dwóch zdań.
    O DZIECI się upominam.
    Matko Polko.
  • laura123 29.09.2021
    Garść a nasze dzieci? Nie mają prawa do bezpiecznego życia, trzeba to zakłócić przez wymysły Lukaszenki?

    Na Bialorusi wojny nie ma, to pierwszy bezpieczny kraj i są na jego terenie i on ma obowiazek udzielić pomocy.

    Komu chcesz bajki wcisnąć?
  • laura123 29.09.2021
    Specjalnie im linie lotnicze utworzył, zeby ściągać, a teraz my mamy ponosić odpowiedzialność? To dopiero lewacka logika.
  • Garść 29.09.2021
    Tobie wcisną wszystko. Usprawiedliwisz to, co robili naziole i komuchy z polskimi dziećmi, gnając ich za Ural lub do obozów?
    Tak, władza jest odpowiedzialna, my też, bo wybraliśmy legalnie.

    Pognałabyś, będąc przy granicy te irańskie dzieci z kobietami w las, wiedząc że mogą się potopić, że żrą ich komary, że jest 5 stopniu?

    I nie oświecaj mnie.
  • laura123 29.09.2021
    Garść czy ty jestes hlupi czy udajesz takiego?

    Lukaszenka specjalnie ich ściąga, specjalnie wpycha na nasz teren, a ty mi banialuki piszesz i porównujesz dobrowolne przemieszczanie do zeslan na Syberię. Tego kitu nikt zdrowy na umyśle nie kupi.
  • Garść 29.09.2021
    laura123, a czym te przeganiane od wielu dni irańskie dzieci różnią się od naszych, kur...
  • laura123 29.09.2021
    Irańczycy dla których otworzył linie lotnicze... no ludzie, jak można być takim glupim?
    Nasi zesłańcy gonieni pieszo kilometrami on porownuje fo tych, którzy samolotami sobie przylecieli na zaproszenie Lukaszenki... niech im teraz pomaga.
  • Garść 29.09.2021
    Powiem Ci tak, w tej kwestii, losu dzieci uchodźców, wolę być dennie głupim wg Ciebie.
    Tym bardziej, że Konwencja Praw Dziecka, podpisana przez Polskę, a nawet współtworzona, nakazuje pod rygorem prawnym pomagać wszystkim dzieciom, które pomocy potrzebują, bo one nie dogadywały się z Putinem i Łukaszenką.
    Nie chce mi się z Tobą gadać.
  • Garść 29.09.2021
    Funkcjonariuszko reżimu.
  • laura123 29.09.2021
    Garść ja też nie mam o czym z tobą gadać, kiedy do ciebie nie dociera, ze ci migranci są na terenie Bialorusi i zaproszeni przez tę Białoruś.
    Co ma Polska do ludzi sciaganych przez Lukaszenke? Skoro ich ściąga, to nich ponosi tego konsekwencje. Nawet rząd Iranu wyslal jakaś notę dyplomatyczną do Lukaszenki, zeby przestał ściągać ludzi i zachęcać do wyjazdu. Rosja ich szkoli. Duża część to wyszkoleni do ataków terrorystycznych bandziory. I my mamy ich przyjmować?
    Z jakiej racji?
    Wyobraża sobie ktoś przekroczenie granic bez zadnego dokumentu? To już powinno dawać do myślenia. Ale nasze lewactwo, to jak wyszkoleni idioci i żadna forma zdrowego rozsądku jest im obca. Taki gatunek ludzki.

    Nie patrzyliby na nic tylko brali jak leci. A to ze mogą doprowadzac do ataków terrorystycznych, ze mogą gwalcic i mordować nasze dzieci, to dla nich niewazne. Tak im sowiectwo pasuje i tak starają się pomagać Lukaszence.
    No wstyd, hańba i zdrada!
  • Garść 30.09.2021
    https://oko.press/galerie/dzieci-nie-sa-w-stanie-isc-umra-po-drodze-blagali-uchodzcy-zostali-wypchnieci-na-granice/
  • laura123 30.09.2021
    Garść, A gdzie Łukaszenka? Czemu nie pomaga, przecież to na jego terenie?
    Pod ambasadę bialoruska idźcie i domagajcie się, zeby pomógł tym dzieciom!
  • pansowa 30.09.2021
    Garść to podobno Łukaszenka jest zły, a my to miłosierni chrześcijanie.
  • Garść 30.09.2021
    Laura, właśnie polską wieś Szymki i polski posterunek w Michałowie "odstąpiłaś" Łukaszence.
    Albo nie raczyłaś (nie umiesz?) skopiować linku i wbić w przeglądarkę.
  • Garść 30.09.2021
    Wiesz, Pansowa, niechby nasi hipokryci wpuścili tam media, w tym zagraniczne, które pokazałyby co tam się dzieje, co robią dzieciom. Może to odstraszyłoby kolejnych potencjalnych uchodźców do migracji. Ale nie, wolą przedłużać ten ponury dramat ludzi umierających po polskiej i białoruskiej stronie.
  • laura123 30.09.2021
    Kto tych ludzi przywiózł na granicę? Kyo tych ludzi ściągnął na Białoruś?

    Winą za politykę Łukaszenki nas chcesz obarczyc? Z jakiego powodu?

    A kiedy ich przyjmiemy i zaczną się ataki terrorystyczne, gwałty, to kogo będziesz za to obarczal?
    Specjalnie chcecie ich ściągać, zeby pozniej wykazać, ze rząd nieudolny, nie radzi sobie z migrantami.

    Nawet z Lukaszenka będziecie współpracować popierać jego wariacje, zeby w rząd uderzyć.
    Wam nie chodzi o żadne dobro dzieci, inaczej już byście apelowali do Lukaszenki, zeby ich nie ściągnął na Białoruś. Wam to pasuje.
  • Garść 30.09.2021
    Ludzie, Polacy, okoliczni mieszkańcy, którzy przez ogrodzenie przeciskają jedzenie głosowali m.in. za pisem, ale nie mają serc twardych jak kamień.
    My? Wy? Teorie spiskowe... a te rodziny z małymi dziećmi cofnięte w białoruski las co teraz z nimi? Obojętne Ci to?
    I wśród nich sami terroryści, pedofile, zoofile - chora? Nie, cwana pisowska propaganda.

    Was, jeśli już stosować określenie dzielące Polaków, wykończy co innego. Fiasko prowadzenia polityki i gospodarki.
  • laura123 30.09.2021
    Garść przy takim lewactwie, glupim, bezmyslnym, pracujacym dla innych, a nie dla Polski, to faktycznie nic nas dobrego nie czeka.
  • Narrator 29.09.2021
    Problem w tym, że o uczciwych ludziach nikt filmów nie robi, artykułów nie pisze, bo to nieciekawe.

    Płacę podatki, pomagam kolegom w pracy, żebrakom rzucam do czapki, wspomagam biedne dzieci w Ugandzie, domagam się uwolnienia Juliana Assange, w alkoholizm nie wpadłem, żony nie biję, córek nie gwałcę, tak, to ja. Słuchając wiadomości można by pomyśleć, że świat jest na drodze do katastrofy, lecz świat nigdzie nie zmierza. Po prostu pączkuje, wchłania, trawi, wydala. Ani zły, ani dobry, zwyczajnie nijaki, ale jest.

    Autor musi mieć zwichnięte życie, skoro widzi samo zło.
  • Sygnatura 29.09.2021
    @Narrator "Autor musi mieć zwichnięte życie, skoro widzi samo zło." - czytaj ze ze zrozumieniem, bo ten wniosek jest nadużyciem w świetle powyższego tekstu i informacji, które napływają każdego dnia w Polsce i na całym świecie. Nikt o zdrowych zmysłach nie godzi się na zło, tylko dlatego, że tak musi być, bo taki jest świat.
  • Patriota 30.09.2021
    Dziećmi to sobie lewackie endy ordy wyvierają, a faktycznie to by je abortowali i mordowali jeszcze żywe.
  • laura123 30.09.2021
    U nas by abortowali, bo to tylko Polacy. A na granicy ubolwaja, fałszywcy.
    I to jak dra japy.

    A Lukaszenka się cieszy, że takich wariatów mamy. Wpisują się w jego gierki. Ta skala glupoty lewactwa po prostu poraża.
  • Jared 30.09.2021
    laura123 za waszym wstawiennictwem to jest niestety burdel - nie mogliście znieść nawet, że ktoś ma inne zdanie o imigrantach i już szalejecie obelgami, a potem płacz, że chamstwo. Żenujesz mnie, kobietko
  • Jared 30.09.2021
    laura123 wczoraj coś o wyprowadzce z opowi wspominałaś? XD
  • laura123 30.09.2021
    A co to takiego śmiecia moze obchodzic? Pilnuj śmietnika!
  • Jared 30.09.2021
    A co to takiego śmiecia moze obchodzic? Pilnuj śmietnika! xD
  • Szpilka 30.09.2021
    Patriota, zniknął Twój niepochlebny komentarz odnośnie do portalu i moja odpowiedź, czyli admin działa ?
  • laura123 30.09.2021
    Szpilka Admin działa wybiorczo, jak widać.

    Komentarzy tego chama, jareda, nie usunął... może mu się podobają?
  • Patriota 30.09.2021
    Szpilka działa jak stalinowski cenzor usuwając prawdę. Do diabła z takim działaniem. Chamski wpis śmiecia jareda pozostał. Zadowolona byś była gdyby był skierowany do Ciebie, albo do matki admina?
  • Szpilka 30.09.2021
    Laura, mnie zmęczyły te ustawiczne nawalanki, no ileż można napitalać się sztachetami?
  • Szpilka 30.09.2021
    Patriota

    Jeśli tak samo ubliżasz jak wyzywający, to wcale nie jesteś od niego lepszy, bez urazy.
  • Był tu komentarz Rhodsona.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Patriota następne zgłoszonko ma polecieć?
  • Patriota 30.09.2021
    Szpilka prawo do adekwatnej obrony przysługuje zaatakowanemu przez chamawspieranego przez admina, vel Antka. Mnie potrafił banować śmieć za nic, a ludzi swoimi wpisami odbierającymi kobiecie godność sobie facio tu hoduje. WidĆ było z jakimi prymitywami przyjaźnił się na pit.
  • Szpilka 30.09.2021
    Nadleśniczy

    Wycięto ?
  • Szpilka Błyskawicznie.
    Ja do tej pory nie wiem od admina dlaczego Ernest nie może się zalogować, a tu sekunda i chkastu.
  • Szpilka 30.09.2021
    Patriota, nom, ale oko za oko prowadzi do nawalanek na sztachety, jakie prawo? Buszu? ?

    Nie masz dowodów, że Ant to admin, poza tym wszyscy powinni powściągnąć język, czy to tak wypada poetom i literatom, a?
  • Szpilka 30.09.2021
    Nadleśniczy

    Ano, znaczy admin czuwa i dobrze ?
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Patriota Celinka, łap obrazek https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/155/834/plz-stop-post.jpg
  • Patriota 30.09.2021
    Szpilka nie wypada, ale dopóki takie jaredy, czy mirusie będą tu obrażać ludzi to tak będzie.
  • Szpilka 30.09.2021
    Patriota

    Znamy się nie od dziś, ja na przykład próbuję szukać winy też w sobie, nie tylko w adwersarzu, choć łatwo nie jest, ale próbuję ?
  • Pasja 30.09.2021
    Patriota zapomniałeś jak mnie jako Bogumił kazałeś ciągnąć loda adminowi... gdzie była wtedy twoja godność dla kobiety?
  • Patriota 30.09.2021
    Szpilka oczywiście że Antek. Jak go zdemaskowałem to uciekł. A był tu cały czas, dzień i noc. Był to taki człowiek z butami w awatarze. On pierwszy go wskazał, wśród hejterów, po prawicy prymitywny szogun, po lewicy kopnięta onyx. Prawdziwy lew panczsziru???
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    pasja może Celineusz się zakochał w Betti i dlatego jej broni xD
  • Pasja 30.09.2021
    cos_ci_opowiem dla mnie to jest nie ważne. Jeśli stoi na straży kobiet, to sam powinien być w porządku.
  • Shogun 30.09.2021
    Patriota ty sobie mną mordy nie wycieraj bo ci w nią napluć można, więc nie radzę, a swoje urojenia i schizofrenię pozostaw dla siebie :)
  • Szpilka 30.09.2021
    Patriota

    Ale jak go zdemaskowałeś? Przecież to niemożliwe, możesz mieć tylko podejrzenia ?
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Szpilka może doznał objawienia, kiedy wikary go odwiedził w nocy xD
  • Szpilka 30.09.2021
    cos_ci_opowiem

    To niepewne źródło, domorosłego hakera tu trzeba ?
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Szpilka IP nieraz może być takie samo jak u kogoś innego, kiedy ma się zmienne. Mnie na pewnym forum wzięli kiedyś za multikonciarza, bo miałem zmienne IP i akurat trafiło się przy którymś logowaniu takie samo jak u jednego trolla. :) Trochę się z tego musiałem tłumaczyć, choć nie miałem z czego.
  • Szpilka 30.09.2021
    cos_ci_opowiem

    Informatyka to nie mój konik, za późno się urodziłam, wierzę Ci na słowo ?
  • Patriota Przestań pierdolić. Twoja pupila jest w ścisłej czołówce obrażających.
  • Szpilka 30.09.2021
    * za wcześnie
  • Jared 30.09.2021
    Ojej, reset nastąpił :( No szkoda :( Ja tylko zachodzę w głowę, skąd do ciężkiego licha, pomysł że Ant jest adminem? XD ANT NIE jest adminem
  • pansowa 30.09.2021
    Shogun bydlątko już kompletnie odlatuje.
    We właściwym towarzystwie?
  • Patriota 30.09.2021
    pasja nawet by mi w głowie taki wulgarny tekst się nie narodził. Coś sobie uroiłaś.
  • Patriota 30.09.2021
    Szpilka nawet nie zaprzeczył nigdy. Bo jest. I tyle. Paskudny typek.
  • pansowa 30.09.2021
    Ja pierdzielę, kolejny detektyw.
    I niech ktoś powie, że nie pasują do siebie jak ulał :)
  • laura123 30.09.2021
    brudzić - korekta
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Utwór o znieczulicy, a pod nim polit-wysrywy Celineusza i Betki. Jest coś, do czego nie potrafią przykleić polityki?

    A co do samego tematu utworu, znieczulica może nie jest tak duża, jeśli reakcja niewiele kosztuje, gorzej jeśli trzeba narazić własną skórę, nawet tylko potencjalnie. Może stąd niechęć do udzielania azylu Afgańczykom od baćki.
  • Nieprzewidywalne są ścieżki, którymi podąży dyskusja pod utworem.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Nadleśniczy Nuncescu *pod każdym ;)
  • Florian Konrad 30.09.2021
    To nie wiersz...
  • Bo to sonet jest.
  • Cygareta 30.09.2021
    Daję pięć, ponieważ tekst totalnie obnażył odrażające osobowości tutejszych „literatów”.
    Poza tym - jest dużo obojętności, ale jest także dużo dobra w ludziach i na nim warto skupiać uwagę i z niego brać energię.
    Pozdrawiam.
  • Patriota 30.09.2021
    Daję pięć, ponieważ tekst totalnie obnażały odrażające osobowości, dwulicowość i hipokryzję tutejszych "literatów", którzy popierają holocaust polskich dzieci w formie masowej , aborcji, a jednocześnie doznają niesamowitego wzmożenia w ochronie dzieci islamskich.
  • SwanSong 30.09.2021
    Za porównanie Holocaustu do aborcji powinieneś w mordę dostać. Widać, że kpiny z tragedii to domena takich bandziorów jak ty.
  • Patriota 30.09.2021
    SwanSong tak jest powszechnie nazywana aborcja. Twoi kumple porównują śmierć bandziora usiłującego nielegalnie przekroczyć polską granicę do holocaustu.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Patriota Celina zjedz snickersa.
  • SwanSong 30.09.2021
    Patriota
    Więc się mylą, ale w bzdury, że imigranci to sami gwałciciele i terroryści tylko prawaccy idioci uwierzą.
  • pansowa 30.09.2021
    SwanSong No i wierzą jak widać.
    Czytałem jak te badania przeprowadzono.
    Czyste jaja.
  • Patriota 30.09.2021
    SwanSong wystarczy 25 % żeby zrobić rzeź. Znamy to z różnych miast francuskich, hiszpańskich i niemieckich.
  • Patriota 30.09.2021
    A w ogóle to ref, obniżyłeś loty, chyba z nudów zapodałeś tekst godny kigji.
  • Agata Durka 30.10.2021
    Życie i jego nasze wybory. Gdzie sumienie? Nie wiem. Ja staram się je mieć. Zawsze i wszędzie. Dla każdej żywej istoty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania