Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

................

....................

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Kiedy widzę napisy "aborcja jest OK" to rozumiem co czuje peel, jednak nazywanie ich śmieciami jest dokładnie tym samym, co oni robią, jak dla mnie. Aborcja na życzenie to morderstwo, i do tego wniosku dojdzie każdy, kto myśli. Ty piszesz "zabójstwo" co jest łagodniejszym określeniem. Jednak nie znaczy to, że prawo ma być takie lub inne, bo będzie państwo wyznaniowe z płonącymi stosami, to już było.
    Z Panem Bogiem ?
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Prawo powinno chronić bezbronnych, a w inne rzeczy się nie wtrącać.

    A obecnie tendencja do regulacji wszystkiego, poza obroną niewinnych i bezbronnych.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Domenico Perché to oznacza dzieci odbierane rodzicom i zakaz posiadania zwierząt. Można i tak, ja się nie opowiadam.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Popraw "zabujstwo" na "ó"
    Pozdr
  • MKP dwa lata temu
    "Zabiją dziecko z uśmiechem na twarzy, bo im aborcja się ciągle marzy" - czy naprawdę ludzie myślą, że zwolennikom aborcji chodzi o usuwanie w pełni rozwiniętych dzieci?

    Ja jakoś potrafię zrozumieć kobietę, która zaszła w ciążę po gwałcie, albo po prostu parę, która wpadła i nie jest gotowa na dzieci. Oczywiście powinny być obostrzenia, ale nie można zmuszać ludzi do rodzenia dzieci jeżeli od początku tego nie chcą.
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Niektórym tak. Część walczy o aborcję na życzenie.

    Zresztą tak było za PRL. Aborcja z przyczyn społecznych. Zabijamy dziecko, bo mamusia chce mieć więcej miejsca w mieszkaniu...
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Para, która wpadła? Niech myśli. Zawsze mogą oddać do okna życia.

    Jestem za tym, aby dorosły ponosił odpowiedzialność za swoje czyny.
  • MKP dwa lata temu
    Domenico Perché
    A oddanie do okna życia to jest poniesienie odpowiedzialności?
  • MKP dwa lata temu
    Domenico Perché

    Jakoś nie sądzę, że gdyby aborcja była legalna i dostępna to do lekarza ustawiałyby się kolejki kobiet w zaawansowanej ciąży.

    Nie dzieje się tak w krajach, w których jest legalna, więc czemu u nas mialoby?

    Przecież to nie jest wyciskanie pryszcza tylko poważna decyzja dla każdej kobiety i to trudna decyzja.

    Oczywiście jakaś kontrola powinna być, bo jeśli trafiłby się przypadek, że ktoś korzysta z tej możliwości "regularnie" to coś tu się dzieje niedobrego. Albo sama kobieta ma problemy psychiczne, albo jest gwałcona i zmuszana do tego przez męża, kochanka itp...

    Nic nigdy nie jest czarno-białe
  • Domenico Perché dwa lata temu
    MKP To spójrz na statystyki, ile jest aborcji tam gdzie jest na życzenie i przestań wypisywać bzdury.
  • MKP dwa lata temu
    Domenico Perché
    Podeślij link do statystyk z liczbą aborcji zaawansowanej ciąży, to się do edukuję:)
  • Kavita dwa lata temu
    Według mnie aborcja powinna być dostępna. Nie na życzenie, ale w przypadku gwałtu, ciężkiej choroby płodu lub gdy zagraża życiu matki. To powinno być dostępne, bo nie każda z nas ma siłę wychowywać dziecko z gwałtu lub ciężko chore, bądź zwyczajnie godzić się z tym, że umrze.
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Przecież jest dostępna w powodu gwałtu czy zagrożenia życia matki.

    A choroby? Choroby się leczy, a nie zabija pacjenta. Albo pomaga godnie odejść, gdy nie umiemy leczyć
  • Szpilka dwa lata temu
    Kavita, nie ma takiego pojęcia aborcja na życzenie, żadna normalna kobita nie życzy sobie usuwać ciąży, najczęściej zmusza ją sytuacja - kochaś, który zrobił, podciągnął porcięta i poszedł w długą. W normalnym kraju porzucona kobita zostaje otoczona opieką socjalną, ten czynnik ekonomiczny w dużej mierze zapobiega aborcji, a w Polsce? Kartofel powiedział, że każdy może sobie zorganizować aborcję za granicą!
  • Szpilka dwa lata temu
    Domenico Perché

    Doprawdy, a jak udowodnić gwałt w rodzinie, gdy pijany mąż zgwałci? No i ten wstyd na całą wieś, przecież o tym się nie mówi, to się znosi w pokorze. Domenico, Ty chyba młodziak jesteś, bo Twoje myślenie na młodziaka wskazuje właśnie ?
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Szpilka Może pora, aby za myślenie wzięli się młodziaki, nie staruszki o tętnicach zarośniętych cholesterolem, bo wasze myślenie na to wskazuje.
  • Szpilka dwa lata temu
    Domenico

    No baaaaaaaaa, zoomerzy górą, cała mądrość w Wikipedii wypisana, tylko czytać i świat zdobywać ?
    Młodziak to żaden przytyk, znamionuje go infantylne albo życzeniowe myślenie. No, no, taki niby ułożony, a jaki arogancki potrafi być i odpowiedzi nie udzielił, ten z tętnicami wolnymi od cholesterolu. Wszystko przed tobą, Mcdonald's zaprasza.
  • Grain dwa lata temu
    Domenico Perché. kiedyś napisałem /bodajże za Potockim/ Pieśń o spustoszeniu jajowodów, używając min. frazy kocham cię rowie wielojajowy
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Szpilka Odkąd pojechałaś / pojechałeś / pojechał_ś personalnie, zapomnij o odpowiedzi. Kończę dyskusję. Choć założyć bym się mógł, że ten młodziak ma lepsze wykształcenie biologiczne od ciebie.
    Ale to inna sprawa. Teraz poszukam, czy na tym badziewnym w sensie technicznym portalu jest opcja wyciszania rozmówcy.
  • Szpilka dwa lata temu
    Domenico Perché

    Chyba coś ci się w głowinie posupełkowało, do niczego nie jesteś mi potrzebny, drugim Niziurskim nie będziesz i "Jutro klasówki' nie przebijesz. Dyskutnat z ciebie mierny, także idź z Bogiem, będzie ci raźniej ?
  • Szpilka dwa lata temu
    *dyskutant
  • Kavita dwa lata temu
    Domenico Perché To nie jest takie proste jak piszesz. Nie każda choroba jest uleczalna i nie każda kobieta będzie wstanie godnie pochować swoje dziecko. Niezależnie od wybranej decyzji, to decyzja trudna i taka do której każda kobieta powinna mieć prawo.
  • Kavita dwa lata temu
    Szpilka Ja nie twierdzę, że normalnie myśląca kobieta idzie na aborcje jak po nowe szpilki. Chodzi mi o panie, które uważają, że aborcja to antykoncepcja. Według mnie fakt, że facet się zwinął nie jest jeszcze powodem do tego aby decydować się na zakończenie ciąży. Jest multum sposobów aby zabezpieczyć się przed ciążą, wiadomo że nie stu procentowych, ale jednak. Plus w takiej sytuacji chyba jednak wolałabym urodzić i oddać dziecko, najlepiej biorąc pod uwagę adopcje ze wskazaniem. A zakładając, że przytoczony przez ciebie przykład dotyczy kobiety która świadomie decydowała się na ciąże, a nie wpadła, to wątpliwym jest aby aborcję brała pod uwagę.
  • Szpilka dwa lata temu
    Kavita

    Aha, ja bym wolała nie oddawać, to nie paczka do przechowania, wiele kobiet się potem gryzie, mają wyrzuty sumienia, czy dobrze postąpiły, czy się krzywda dziecku nie dzieje jak w głośnym skandalu z udziałem siostry Bernadetty.

    Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie

    http://justynakopinska.pl/instalator/wordpress/?page_id=33
  • krajew34 dwa lata temu
    Aborcja to ciężki temat i powinien być tak traktowany. Jednak dzisiejsze lansowanie mody na totalne życie bez odpowiedzialności prowadzi do sytuacji, gdzie chce się uczynić z człowieka przedmiot, który można łatwo usunąć i się pozbyć. Najpierw są ci mniejsi, starsi, a następnie? Ty nie możesz żyć, bo jesteś niepotrzebny, ty bo nie masz żadnych umiejętności... Dlatego zgodzę się, że każda ekstrema, niezależnie od danej strony to zło świata, prowadzące do tego, że szara masa słucha kilku, wykorzystujących odpowiednie, wpadające w ucho hasła, aż mi się przypomina pewien koleś z wąsikiem.
    Jednak wracając do tematu, temat aborcji powinien zostać tam, gdzie jest, czyli ani nie zluzowany, ani nie zaostrzony. Wspaniale jest mówić, że powinna urodzić i oddać na przykład do adopcji, czy też choroby bywają uleczalne, ale dla mniej silnych kobiet to dziecko, poczęte w wyniku gwałtu będzie stale przypominać o tamtej sytuacji, a z powodu nadszarpniętej psychiki, czy też wręcz zniszczonej będzie pasożytem, chociażby mogłoby być aniołkiem, a jego jedynym przewinieniem było to, że jego ojcem był potwór. Z punktu widzenia osoby trzeciej łatwo jest oceniać takie osoby, nie będąc nawet w ich butach. To samo tyczy się choroby, górnolotne hasła w teorii bywają wspaniałe, mimo to należy podziwiać osoby, które się ich podjęły, jednakże zrozumienie należy się również osobom, które nie są w stanie podjąć takiej walki. To nie jest chwilowe, to nie są miesiące, lata, a co jeśli jeden z rodziców nie będzie mógł kontynuować opieki, albo tak się stanie z jedynym opiekunem? Bywają sytuacje, gdzie takie dziecko jest skazane na innych, to podwójnie niszczące dla rodzica, zmożonego własną chorobą.
    Niestety według mnie nie powinno się jej luzować i wprowadzać ogólnie dostępną, trzeba się liczyć z tym, że seks może owocować dzieckiem i to powinno się wbijać młodzieży, która nie oszukujmy się ma o wiele większy dostęp do odpowiednich materiałów, a swoją inicjacje seksualną przeżywa w dość wczesnym etapie. Trzeba uświadamiać, że wraz z przyjemnością, idą też skutki. Usunięcie ciąży tylko dlatego, że się wpadło jest kuriozalne, to tak jakby bawić się ogniem i nagle podpalić dom, dodatkowo po fakcie myśląc, że usunięcie całego domu powstrzyma ogień.. Nie oszukujmy się to nadal pozbawianie życia, czy nazywa się to aborcją, czy przerywaniem... Państwo zamiast trzymać tylu darmozjadów na wysokich stołkach, powinno zadbać o dzieci, przyszłość tego narodu. Wole jednak żyć w ciemnogrodzie, niż być w tak postępowym świecie, gdzie ludzie to rzeczy, bezosobowe, bezpłciowe, z którymi można zrobić absolutnie wszystko, a otoczenie jest nijakie i miałkie, rozmyte. Granice niebezpiecznie przesuwają się w stronę urwiska podpisanego "niczym nieskrępowana wolność". Świat powinien balansować, a nie przechylać się w daną stronę, ziemski gigant ma kruche nogi, a przechył prowadzi do upadku, głośnego upadku, bez różnicy, czy z prawa, czy z lewa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania