Aby do przodu! ;)

Idzie duża paczka Nadziei. Oby się Każdemu z osobna i Wszystkim Nam, choć w części, jej zawartość spodobała i spowodowała uśmiech, którego nigdy za wiele.

Opowijki i Opowijcy! Zdrowia, Szczęścia, Pomyślności, a na katza najlepiej nie pić ostatniego. ;))

Do Siego Roku

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • oldakowski2013 31.12.2018
    Pozdrowienia i świąteczne życzenia, - wszystkiego najlepszego a przede wszystkim zdrowia.
  • Karawan 31.12.2018
    Dziękuję i nawzajem. Oby jak najwolniej do ostatniej furtki ;)
  • Pan Buczybór 31.12.2018
    opowijcy - nadal niepoprawnie, ale fajnie brzmi.
    Nie jestem dobry w życzeniach, więc klasycznie:
    Nawzajem :)
  • Karawan 31.12.2018
    No wiesz, mogliby być opowijcowie ( to brzmi nobliwiej ), albo opowijczycy ( to brzmi partyzancko ), lub opowijce ( to z kolei aktorsko ), ewentualnie klerykalnie; opowijarze ;)
    Pozostaje jeszcze co najmniej kilkanaście możliwości co zawsze jest dobrą gimnastyką ;) Dziękuję .
  • Pasja 31.12.2018
    Wszystkiego najlepszego, szczodrego Nowego Roku 2019 i wesołego. Najlepiej kaca leczyć na jedną nóżkę, na drugą, a potem na klina. Tylko trzeba być w rajstopach.
    Do siego Karawanie. :))
  • Karawan 31.12.2018
    Najlepszego Pasyjko! Co by Górów nie zdeptali, syrków nie zezarli, dutków dostatek mieli i w zdrowiu byli My Wsyćcy!
  • Canulas 31.12.2018
    Spokson.
    Dziena
  • Karawan 31.12.2018
    Z serducha ;)
  • Ozar 31.12.2018
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym roku. Veny dobrych pomysłów, zdrowia spokoju i duuuzo kasy!
  • Karawan 31.12.2018
    Dziękuję za życzenia. Nawzajem Wszystkiego Dobrego czego pragniesz dla siebie i innych, czyli, by wszystkim pasowało i nikomu nie szkodziło.
  • Neurotyk 01.01.2019
    Wszystkiego najlepszego Karawan!
  • Karawan 01.01.2019
    Nawzajem Panie Neuro, oby Ci wreszcie wypaliło ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania