Administratorzy - Legenda

Kiedy jeszcze Ohcyrej było małym miasteczkiem, ludzie i stworzenia magiczne, żyły w przekonaniu że, to jest najbezpieczniejsze miejsce we wszechświecie, ponieważ opiekę nad miastem sprawowali Admini. Niestety pomylili się, po niecałych trzydziestu latach Adminka Liu Jo, zbuntowała się przeciwko zasadom jak mają używać mocy, i chciała zniszczyć wszystkich Adminów, aby stać się jedyną oraz najsilniejszą. Na szczęście, wszystkie jej plany zostały udaremnione, dzięki Adminom i ich przyszłych “następcom”, oczywiście ludzie którzy chcieli walczyć dobrowolnie, pomogli.

Podczas ostatniej walki z Liu Jo, najważniejszą rolę odegrała młoda złota Adminka, która w przyszłości, miała zastąpić Sun Crystal Wukonga. Niestety dla dobra wszystkich, Monika Mint Cross, poświęciła się, zamykając siebie i Liu Jo, za pomocą pieczy, w podziemiach Brzoskwiniowych Wzgórz.

Minęło ponad czterysta set lat, i na Brzoskwiniowych Wzgórzach powstała pierwsza w wszechświecie szkoła dla istot magicznych, opiekę nad szkołą sprawowali Admini, i część z nich sama tam się uczyła, aby móc nauczyć się panowania nad mocą, oraz rzeczy praktycznych, jak na przykład prawidłowo posługiwać się technologia w innych wymiarach.

Nikt jednak nie sądził że, niedługo ten spokój zostanie naruszony, przez jeden mały błąd.

 

Ciąg dalszy nastąpi.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • zsrrknight dwa lata temu
    Dosyć koślawo napisane - bez ładu i składu. No i jest trochę błędów interpunkcyjnych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania