***

-

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • elenawest 24.01.2016
    "-(spacja)Witaj(,) mój nowy uczniu.- przywitał się Skywalker.
    -(spacja)Witaj(,) mój mistrzu(spacja)- odpowiedziała Ahsoka z entuzjazmem.
    Anakin był wysokim dwudziesto jedno latkiem. Brązowe włosy sięgały mu do uszu i lekko przykrywały czoło. Jego niebieskie przenikliwe oczy świdrowały wszystko do okoła(dookoła).
    - Nazywam się Anakin Skywolker(Skywalker) i jestem rycerzem Jedi.
    - Ja jestem Ahsoka Tano. - przedstawiła się dziewczyna.
    Padawan Tano była niską togrutanką o brązowej karnacji i biało - niebieskich włosach. Oczy, również niebieskie były duże i okrągłe.
    - A ja jestem Obi-wan Kenobi, dawny mistrz Anakina.(bez kropki i spacja)- przedstawił się Jedi(,) podchodząc do nich.
    - Miło cię poznać(,) mistrzu Kenobi.
    - Ciebie również.(bez kropki) - odpowiedział uprzejmie.
    - Anakinie(,) mamy nową misje(misję) do wypełnienia(bez kropki). – oświadczył Kenobi.
    - Jaką(,) mistrzu?
    - Musimy lecieć na zewnętrzne rubieże(Zewnętrzne Rubieże-to nazwa własna, więc z wielkiej litery), złapać łowców nagród.
    - No to lecimy! – powiedział entuzjastycznie Skywalker.
    - Ahsoko, ty polecisz z nami. – oznajmił Obi-wan.
    - C-co ? – zapytał zdezorientowany Skywalker(powtórzenie, tu możesz wstawić np młody Jedi).
    - To(,) co słyszałeś Anakinie, twój padwan leci z nami.
    - Ale mistrzu(,) to zbyt niebezpieczne, ci łowcy nagród są(bez spacji) …
    - Mistrzu, poradzę sobie. – wtrąciła Tano.
    - Ty się nie odzywaj … Smarku(smarku, to nie nazwa własna)! – powiedział ostro – Ja wiem lepiej co możesz, a co nie.
    - Słucham!(wtf?) – krzyknęła dziewczyna tak(głośno), że przechodzące klony spojrzały się(bez się) w ich stronę. – Tak łatwo mnie nie spławisz(bez spacji) … Rycerzyku(rycerzyku) – oznajmiła z przekąsem(,) a na jej twarzy pojawił się łobuzerski uśmiech.
    Anakin zrobił zdziwioną minę. Do tej pory Ahsoka wydawała mu się bardzo grzeczną i nieśmiałą dziewczyną, a tu proszę, taki naskok na jego osobę. Wbrew pozorom podobało mu się to, a nawet trochę imponowało.
    - No dobrze (smarku) Smarku(,) możesz lecieć, ale obiecaj mi jedno.
    - Co takiego? – zapytała.
    - Masz się trzymać blisko mnie! Rozumiesz(, smarku) Smarku?
    - Ok. Rycerzyku.(ok, rycerzyku)"

    Dam ci radę, poczytaj o uniwersum gwiezdnych wojen. Obawiam się, że nadal nie wiesz o czym piszesz. Żaden początkujący padawan nigdy nie odezwałby się w ten sposób do rycerza Jedi. A już na pewno nie do swojego mistrza i to w obecności Mistrza... Poza tym, no kurczę, wciąż źle zapisujesz nazwisko Anakina...
    Nie oceniam
  • MrJ 24.01.2016
    Nie lubię tego robić, ale przyznaję rację lei, Anakin właściwie nie nosił tytułu Mistrza Jedi, więc nie było nawet obowiązku zwracać się do niego w ten sposób(nadal nie rozumiem, czemu dostał padawana, skoro nie był mistrzem), co do całej reszty zgadzam się z tobą elena.
  • Daakman 30.01.2016
    MrJ, ale był mistrzem Ahsoki, więc to naturalne, że tak się do niego zwracała - ranga Mistrza Jedi nie miała z tym nic wspólnego.
    Padawan miał trochę utemperować Anakina, nauczyć go więcej pokory, cierpliwości i takie tam, dlatego Skywalker go otrzymał. I wcale nie musiał być Mistrzem Jedi, żeby nauczać, do tego wystarczył Rycerz.
  • Daakman 30.01.2016
    Początkujący może nie, ale później rzeczywiście relacje pomiędzy Anakinem i Ahsoką były bardzo luźne. To w dużej mierze zależało od mistrza: jeden mógł się prawie wcale do ucznia nie odzywać, a drugi mógł traktować go jak młodszego brata. A Ahsoka naprawdę nazywała Anakina "Rycerzykiem", tak jak on zwracał się do niej "Smarku". Ona miała już taki buntowniczy charakter.
  • lea07 24.01.2016
    Przepraszam cię elenawest ale ja oglądałam wojny klonów i tam Ahsoka mówiła na swojego mistrza "Rycerzyku', także w jego obecności.
  • elenawest 24.01.2016
    Może
  • Rexsoka 10.11.2016
    Nie trzeba mieć tytułu mistrza by mieć padawana przykład; Obi - Wan który ledwo został pasowany na rycerza Jedi i został mistrzem Anakina

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania