***

-

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • MrJ 22.01.2016
    Czy mamy zastrzeżenia. Owszem, mam, i to dużo. Po pierwsze ortografia, która w twoim przypadku kiwli na ziemi, o interpunkcji nie wspomnę, bo nie ma sensu, skoro nie potrafisz poprawnie złożyć słowa, to tym bardziej zdania. Co dalej, skoro piszesz fanfica, miej informacje, chociażby o imionach. Imię brzmiało Ashoka, nie Ahsoka, co nie dość, że błędne, to jeszcze sama zapominasz jak pisałaś. Dodatkowo jeszcze Skywalker, a nie Skay. Dalej już nie piszę, bo nie ma sensu. Ode mnie 1 i przychodząc pod publikę, warto chociaż ortografię znać.
  • MrJ 22.01.2016
    A i podkreśl, że to fanfik, bo nowego nic nie zauważyłem. Już nie wnikam, samo SW to nie taki znowu Sci-Fi tylko space opera.
  • Cóż... miło nam Cię powitać w społeczności opowi. Niestety mam kilka uwag, co do Twojego tekstu. Nie będę tutaj wypisywał konkretnych błędów, bo uważam, że powinno się zacząć od początku.

    No więc po pierwsze, primo - Twoja spacja jest chaotyczna... bardzo chaotyczna. Nie ma jej tam, gdzie powinna być, jest tam, gdzie nie jest potrzebna. Przed kropką nie dajemy spacji, dajemy ją po kropce - to tak dla przykładu, bo tego typu błędów jest w Twoim tekście więcej.

    Secundo - gramatyka i ortografia leży i kwiczy. I nie chcę Cię w tym momencie obrażać, bo nie taki jest cel mojego wywodu, ale błagam Cię, popraw się z tym, bo tak podstawowe błędy jakie popełniasz dyskwalifikują Twoją pracę (np.: ,,Dzięki za uwagĘ" a nie ,,uwage").

    Tertio - jeśli piszesz fanfiki, czerpiąc z jakiegoś innego dzieła kultury, to upewnij się, że wiesz jak zapisać nazwiska, czy miejsca. Nie jestem wielkim fanem uniwersum, ale Skaywolker chyba powinno być zapisane raczej jako Skywalker?

    Quatro - pisz, pisz i jeszcze raz pisz, bo widać, że nie jesteś zaprawiona w pisaniu. Brakuje Ci swobody i odpowiedniego warsztatu rzemieślniczego (czyt. słownictwa). Żeby go rozbudować musisz więcej pisać i więcej czytać.

    Quinto - czytaj swój tekst, zanim go tutaj umieścisz. Dzięki temu może skorygujesz chociaż część błędów.

    Sexto - witamy na opowi! :)

    Zostawiam bez oceny, ale będę śledził Twoje poczynania tutaj :D Mam nadzieję, że zobaczę postęp!
  • elenawest 22.01.2016
    "Ahsoka...(bez wielokropka; to bardzo miła szesnastoletnia)Bardzo miła 16-letnia dziewczyna.(spacja)Była szkolana(szkolona) na Jedi w (ich)zakonie.(spacja)Miała wielu przyjaciół, każdy ją lubił za jej energiczniość i
    (bez entera)odważność(co to jest odważność? Odwagę!!!!!).Teraz ma zostać padawanem.
    -(spacja)Off(off? Chyba uff...)..(spacja)Nie moge(mogę) uwierzyć(,) że to już dzisiaj(,) Bariss.(spacja)-(spacja)powiedziała Ahsoka siedząc na łużku(łóżku).
    -(spacja)Uwierz mi(,) ja też nie.(spacja)-(spacja)przytakneła(przytaknęła) jej przyjaciłka(przyjaciółka).
    -(spacja)Boje(boję) się. Nie wiem kogo uczniem zostane(zostanę).(spacja)- Asoka wstała i pokazała ręko(ręką) drzwi(spacja)- Lepiej już chodzmy(chodźmy), nie możemy się spużnić(spóźnić).
    -(spacja)Masz racje(rację), chodzmy(chodźmy).(spacja)- Zgodziął(zgodziła) się Bariss,(bez przecinka a spacja)i wyszła z pomieszczenia. Asoka ruszyła zaraz za nią.
    Kiedy dziewczyny dotarły na miejsce(,) ujrzały wielką sale(salę) wypełniającą się ludzmi(ludźmi).To pomieszczenie było ogromne,(bez przecinka) i to pewnie dlatego to tutaj odbywały się wszystkie obrzędy związane z życiem Jedi. Dziewczyny weszły w głąb sali.(spacja)Staneły(stanęły) na swoich miejscach i czekały.
    Po 20-minutowym(dwudziestominutowym) czekaniu wszyscy się już zebrali i uroczystość mogła się zacząć. Oprucz(oprócz) Briss i Asoki było tam jeszcze 5(pięć) osób(,) które czekały(,) by stać się padawanem(padawanami). Do sali wkroczyli mistrzowie i rycerze Jedi.(spacja)Mistrzami byli np.(na przykład) Obi-wan Kenobi(bez spacji) ,(spacja)Mace Windu(,) czy po prostu mistrz Yoda. Ryczerzem zaś był np.(na przykład) taki Anakin Skaywolker(Skywalker) (czyt.Skajłoker(nie no, my wiemy jak sie czyta po angielsku)).(spacja)Kiedy oni wszyscy weszli(,) Asoke ogarneło(ogarnęło) bardzo dziwne(,) a zarazem przyjemne ciepło.(spacja)Dziewczyna nie wiedziąła(wiedziała) skąd ono pochodzi(,) ale wiedział(wiedziała, że) że jest ono spowodowane przybyciem jakiegoś Jedi.(spacja)Gromadka młodych ludzi czekających na pasowanie(,) stała na środku pomieszczenia. Starsi Jedi koło nich przechodzili(przechodzili koło nich).(spacja)Niektórzy spojrzeli się(bez sie) na nich. Jednym z patrzących był włąśnie(właśnie) Anakin Skaywolker(Skywalker). Kiedy spojrzał na Asokę ciepo(ciepło) przybrało na sile. Więc dziewczyna odrazu domyśliła się z kąd pochodzi ciepło. Ale zastanawiała się dlaczego tak jest i czy mistrz Skaywolker(Skywalker) też to czuje.(spacja)"

    "-----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Cześć Wam wszystkim.(spacja)Powyrzsze(powyższe) opowiadane opieram na animacji "Gwiezdne wojny ;wojny klonów(Gwiezdne wojny: wojny klonów)".
    Będe(będę) je kontynułowąć(kontynuować)(bez spacji) ,(spacja)więc spokojnie ;) Bardzo przepraszam za błędy w pisowni lub w ortografi jeśli jako takie są.
    Jeśli podoba Wam się mój styl pisania to mi napiszcze(napiszcie, że) że moge(mogę) dalej coś pisać. I możecie mi napisać oczym(o czym) chcielibyśćie(chcielibyście, abym) abym pisała swoje opowiadania. Uprzedzam(,) że nie będą(spacja)one wstawiane z dnia na dzień(,) ponieważ jestem traz(teraz) w 3 (trzeciej)klasie gimnazju(gimnazjum) i przdemną(przede mną) egzaminy(,) więc mam bardzo mało wolnego czasu(. Dodając) dodając do tego czas poświęcony dla mioich ukochanych koników(poświęcony moim kochanym konikom) i dla(bez dla) uczeniu sie(się) jazdy konnej(bez spacji) . Ale może jakoś sobie z tym wszystkim poradze(poradzę). DZIĘKI ZA UWAGE(dzięki za uwagę. I bez spacji przed kropką) . Jeśli macie do mnie jakieś zastrzerzenia(zastrzeżenia, to) to piszczie w komentarzach. ;)"

    Ja nawet nie poprawiłam ci całego tekstu, bo mój mózg widząc tę ilość błędów, po prostu odmówił współpracy. Podejrzewam, żeś widziała tylko jeden fil lub serial animowany o Gwiezdnych Wojnach i stwierdziłaś, że to opiszesz. Nie jest to dobry pomysł, bo aby coś takiego pisać, trzeba znać doskonale uniwersum Gwiezdnych Wojen.
    I będę brutalna. Nie, nie kontynuuj tej historii, a najlepiej to naucz się pisać, bo jeśli faktycznie jesteś w trzeciej gimnazjum, to nie zdasz egzaminów nawet. Zostawiam 1
  • 50shadesofblonde 22.01.2016
    Boję się trochę wypowiedzieć co do samego tekstu, bo jest straszny. Jestem rok starsza i trochę mi przykro, że opinia publiczna o osobach w tym wieku opiera się często na powyższej przedstawicielce. Zgadzam się z elenawest - poćwicz lepiej pisanie rozprawki. A wy, ludzie na opowi - serio? Dlaczego wolicie czytać jakieś gówno i je korygować, zamiast zająć się oceną/interpretacją/kurwachociażbyczytaniem porządnych tekstów? Widzę ich tutaj naprawdę sporo czasami, a komentarzy pod nimi, na ogół, brak. Za to pod takim czymś - dwadzieścia minut i wio, shitstorm. Ludzie!
  • Więcej można pomóc osobom, które robią błędy niż tym, które piszą dobrze. Takie jest moje zdanie, dlatego też często oceniam takie teksty.
  • 50shadesofblonde 22.01.2016
    Szymon Szczechowicz, ale dla osób dobrze piszących to jest strasznie demotywujące! I generalnie przez to opowi schodzi trochę na psy. Ale może to kwestia tego, że ludziom po prostu nie chce się wysilać na tyle, żeby przeczytać coś porządnego.
  • elenawest 22.01.2016
    50shadesofblonde opowi to na psy schodzi przez takie za przeproszeniem szmaciarskich tekstów, które nasz admin przepuszcza
  • elenawest 22.01.2016
    50shadesofblonde i ja akurat czytam tutaj dobre teksty, i jeśli są naprawdę dobre, to komentuję je krótko i wstawiam pozytywną ocenę
  • 50shadesofblonde 22.01.2016
    elenawest to też
  • 50shadesofblonde Ja nie czuję się demotywowany z powodu, że ktoś woli przysiąść nad słabszym tekstem, żeby go poprawić, niż nad moim. Szczerze powiedziawszy nie dbam o to kto kogo komentuje, to nie moja sprawa. Jak dostanę komentarz to się cieszę, jak nie to nie. Szkoda życia na analizowanie czy ktoś inny dostał zamiast mnie. Poza tym uważam, że opowi jest też po to, żeby nauczyć kogoś czegoś. Dlatego będę nadal czytał kiepskie teksty, szczególnie, że skoro opowi ,,schodzi na psy", to trzeba pomóc utrzymać poziom. :)
  • 50shadesofblonde 22.01.2016
    Szymon Szczechowicz, ale nie o to chodzi - chodzi o to, że nowi użytkownicy, którzy wstawiają naprawdę dobre teksty by dostać jakąś opinię, ewentualnie poprawić kilka rzeczy i tak dalej, uciekają, ponieważ nie dostają ŻADNEGO odzewu lub bardzo znikomy.
  • 50shadesofblonde Nowych staram się zawsze wyłapywać, jeśli tego nie robię, to tylko dlatego, że przeoczyłem przez własną nieuwagę. :)
  • elenawest 22.01.2016
    50shadesofblonde ja podobnie do Szymona staram się wyłapywać nowicjuszy i pomagać im z ewentualnymi błędami. Nobale jeśli nie dostają komów, to już nie moja w tym wina...
  • lea07 22.01.2016
    Dziękuję bardzo za uwagi. Wiem, że popełniłam sporo błędów ale to mój pierwszy tekst pisany w takiej formie, ponieważ parcuje nad książką pisaną ręcznie. Owszem moja spacja jest chaotyczna i owszem musze się poprawić z ortografią. Ale musicie wiedzieć, że przeczytałam tu kilka opowiadań które miom zdaniem są troszke w gorszym stanie niż moje a dostały wyższe noty a co za tym idzie wcale nie były lepsze treścią. A propo tych ogonków to czasami nie stawiam ich specialnie albo po prostu mi nie zadziała a nie chce żeby mi myśl uciekła. Nie chcę być taka pani że ą ę przez bibułkę . A Ahsoka (bo tak się pisze ) to pisałam specjalnie Asoka żeby ludzie którzy nie oglądali wojen klonów to żeby się nie zastanawiali jak to się czyta.
  • elenawest 22.01.2016
    Weź jak można specjalnie nie pisać ogonków? Serio? Ty w ogóle znasz jakiekolwiek zasady pisowni języka polskiego? Co do tego, jak się tam daną nazwę czyta, to ludzie nie są debilami i raczej znają angielski i wiedzą jak to czytać.
  • Uważasz, że widziałaś teksty gorsze niż Twój (treściowo), które dostały wyższe noty. Weź pod uwagę dwie rzeczy: jesteś nieobiektywna i każdy ma swój gust. Kolejną sprawą są ogonki - popraw mnie, jeśli źle zrozumiałem: czasami nie stawiasz ich specjalnie, bo nie chcesz być ,,pani że ą ę przez bibułkę?"... To jest błąd ortograficzny, moja droga. To tak, jakbyś powiedziała: ,,Czasem nie piszę kościół przez ó, żeby nie wyjść na palanta". Nie przekonało mnie to. Ostatnia kwestia - piszemy tak, jak się pisze. Możesz dodać adnotację, jak powinno się czytać, a nie robić takie rzeczy. Skaywalker też napisałaś, żeby wiadomo było jak czytać?
  • lea07 22.01.2016
    Każdy ma swoje zdanie ja swoje wyraziłam na temat innych tekstów. I jeśli tak Was wkurzam swoim pisaniem to po prostu usune konto.PRZEPRASZAM!
  • Znów to samo... NIKT CIĘ NIE WYPRASZA STĄD! Piszemy Ci tylko co zrobiłaś źle i co należy poprawić. Wypisujemy Twoje błędy z dobrej woli, więc przyjmij, że rzeczywiście nimi są i staraj się je poprawić. Nie idź w zaparte, że to, co zrobiłaś nie jest błędem. Na tym polega nauka, żeby wykazać trochę pokory i pojąć coś przydatnego.
  • elenawest 22.01.2016
    Ehhh, kolejna, która nie potrafi przyjąć na klatę fakty, że popełnia błędy. Bo jak sama napisała, ja tak robię specjalnie, by nie wyjść na sztywniarę. No to powiem ci, że jeśli tak piszesz tę swoją "książkę" to nikt ci jej nie wyda... Życzę powodzenia w tym twoim upartym podejściu do naszej pomocy
  • Ichigo-chan 22.01.2016
    Wy nie rozumiecie, że to jest Yody mistrza styl?
  • elenawest 22.01.2016
    Nie, nie rozumiemy my... Postacią kultową mistrz Yoda jest. I nie popełnia błędów on ;-)
  • Ichigo-chan 22.01.2016
    Yoda mistrz błędów popełnia nie gdyż jego poprawność obowiązuje własna jego
  • elenawest 22.01.2016
    Ichigo-chan no to też :-D
  • Beznadzieja 22.01.2016
    Nie chodzi o to, abyś usuwała konto! Musisz pisać, pisać i jeszcze raz pisać! Po jakimś czasie, naprawdę zobaczysz postępy! Błędów jest dużo- tak. Interpunkcja leży- tak. Musisz popracować- TAK. Opowi jest dla ludzi, którzy chcą się nauczyć. Tylko proszę- pisz nazwiska i imiona poprawnie, bo moje fanowskie serce krwawi! Nie oceniam.
  • lea07 22.01.2016
    Dobra przepraszam. Dziękuje za to że mnie poprawiacie. Mam nadzieje że będe robiła postępy.
  • Ichigo-chan 22.01.2016
    Technicznie leży, ale jeśli o mnie chodzi, to jestem w stanie poświęcić oczy, bo jestem ciekawa ciągu dalszego.
    Pozdrawiam, senator Ichi.
  • No, świetnie, że się dogadaliśmy wszyscy tutaj :) Powodzenia lea07! :D
  • lea07 22.01.2016
    DZIĘKUJE
  • PadawankaWybrańca 08.04.2016
    1. Ortografia leży na podłodze i nie wstaje.
    2. Interpunkcja poszła za koleżanką i też nie wstaje.
    3. AHsoka, a nie Asoka.
    4. Skywalker, a nie Skaywalker.
    5. Wzrokowcy (tacy jak ja) wyczuleni na w/w ortografię nie dają zapewne rady tego przeczytać.
    6. Sam/a nie wiesz o czym piszesz. Nie rozumiesz tego.
    Dziękuję, mam nadzieję, że weźmiesz sobie moje rady do serca.
  • Hoho, widzę fana gwiezdnych wojen ,to zupełnie tak jak ja : ) Daję 5 podoba mi się.
    Jednak wykonanie jest średnie, popełniasz dużo błędów np literówki, błędy ortograficzne, postaraj się je wyeliminować
  • patunia 13.07.2016
    masz wprawde do tego naprawde podoba mi się twoje opowiadanie
  • lea07 13.07.2016
    Dziękuję, ze zajrzałaś, ale to opowiadanie jest masakryczne. Zapraszam Cię bardziej do późniejszych opowiadań " Piękne istoty"
  • patunia 13.07.2016
    Napewno przeczytam bardzo masz ciekawe te opowiadania
  • lea07 13.07.2016
    Dziękuję Ci bardzo
  • Upadły(D.F) 01.09.2016
    Ni znam się bardzo na pisaniu opowiadań (robię błędy jak ty choć pomysły mam też dobre ) ale cholera z błędami podobało mi się opowiadanie i koniec (lubie star wars ) Daje ci pięć i powiększam do pisania chęć :)
  • lea07 01.09.2016
    Haha dzięki ale to opowiadanie jest straszne. Nie usuwam go tylko dlatego, że czasami chce się pośmiać z własnej głupoty, więc zaglądam tutaj hahaha :D. Jeśli chcesz zobaczyć trochę lepsze, a na pewno z mniejszą ilością błędów opowiadanie w moim wykonaniu to zapraszam do Pięknych istot :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania