Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Abc

Abc

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (115)

  • Łukaszenko dwa lata temu
    Śmieję się w głos ;)
  • Agnes07 dwa lata temu
    Martynko kto Cię tak zdenerwował?
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja nie jestem zdenerwowana, Agnes.
    Ot, czasami lubię dosadnie popisac...?
  • anat dwa lata temu
    MartynaM
    Biografia Martyny M.
    Ja dziwka, ja szmata je*chana,
    Martynka, co śmierdzi od bram.
    To dno, to szambo otwarte, z większości
    to znam.

    Więc dusi fetorem i wrzeszczy Martynka
    jak kur*a z zarobku obdarta dziewczynka,
    a w oczach już tylko obłęd i wściekłość
    durnota uderza i robi się piekło.

    Zapala się, wystarczy drasnąć, i kont Piot71 jak na zawołanie.
    I wpełza w totalny bród. Kobieta, a taki smród!
  • MartynaM dwa lata temu
    anat jednak zrozumiałaś, gdy zobaczyłaś swoją mordę w rynsztoku? Słusznie!
  • Piotrek71 dwa lata temu
    5/5 dobre, ale bohater wiersza i tak nie zrozumie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Na pewno... wszak to głąb!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Martyno, ktoś nam chyba wróży wspólny seks ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak? To ciekawe... bo ja tam nie spotykam się z uzytkownikami portali. Ja na portalach piszę, a nie szukam wrażeń.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM No ja też nie... Ale jakiś konibijca wyobraża sobie jak się razem kochamy, to jest nawet miłe... ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, za zgniliznę czyichś myśli nie odpowiadam.
    Widocznie tylko to temu komuś we łbie...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ciekawi mnie jak w tych swoich fantazjach nas sobie wyobraża, czy to jest takie prymitwyne i niskich lotów jak jego bzdury, czy może widzi koronki i baldachimy ;)?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Często nawiązuje zauważyłem do agencji towarzyskich, pewnie jeszcze nigdy nie uprawiał seksu z miłości.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, nie wiem... ja go sobie wyobrażam, jako takiego jaskiniowca. Siedzi gdzieś w kącie, patrzy zaszczutym wzrokiem jak inni przy ognisku tańczą. Mords czarna, niedomyta. Śmierdzi jak skuns.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Teraz sobie pomyślałem jak ja ciebie sobie wyobrażam...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Jak siedzimy razem przy tym ognisku i rzucamy w krzaki resztki jedzenia szympionsowi
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, tłuczemy go bananami!

    Piotrek ma rację chyba. To jest ktoś z ogromnymi problemami. Szkoda czasu.
    Jutro zmienię ten "wierszyczek", dzisiaj już mi się nie chce.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Jakiś cwel.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, najwyraźniej. Ciągle pisze to samo, kopiuje i wkleja te swoje durnowate wypowiedzi. No coś nie teges.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Leków zapomniał.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, też to widzisz? Koszmar, żeby tak się ośmieszać na portalach. Tylko że on chyba tego nie widzi. Straszna sprawa.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Widzi, ale inaczej nie potrafi. W realu jakby tak się do kogoś odezwał to dostałby w pysk i tyle a tu bezpiecznie zza monitora może bezkarnie ludziom ubliżać i wie że robi z siebie błazna lecz chęć dowartościowania się jest silniejsza.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, ale ta lazja pisze do niczego. Nie wystarczy chcieć, trzeba jeszcze mieć trochę talentu, a u niego nie widać. No i niedouczony na maksa. Nie wie jakim rymem się pisze, podejrzewam że nawet nie zna jakie są. Ot, myśli że jak Slowackiego czy Szymborską prztoczy, to jest znawcą. A kto dzisiaj jak Slowacki pisze, tylko grafomanstwo, bo rym prosciutki i łatwy. Głąby więcej nie ogarną.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM A czego Ty wymagasz od tego osobnika? Kopiuj-wklej, nic swojego.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, to ktoś ograniczony. Mocno nawet.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Tak i to bardzo mocno.
  • anat dwa lata temu
    MartynaM Piotruś lekcje pętaku odrobiłeś ? Wracaj do piaskownicy.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Martyno, wstawiłem tobie kolejną piosenkę ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    napisz chociaż czy trafiam w gusta
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie. Lubię muzykę poważną.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM wstaw coś co słuchasz proszę
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ja muzyki poważnej słucham w wierszach Bukowskiego ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    https://youtu.be/8KsXPq3nedY
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Bolero znam, to dosyć chyba popularne
  • Łukaszenko dwa lata temu
    a coś innego, nie wierzę że słuchasz tylko muzyki "poważnej"
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko
    https://youtu.be/KPrf-svWUAQ
  • skandal dwa lata temu
    O kim mówicie? Bo nie śledziłem
  • MartynaM dwa lata temu
    Jakiś przymuł chce tu silnie uchodzić za poetę, a my go nie doceniamy i w szał wpadł kilka dni temu i do dzisiaj go telepie.
    Żeby jeszcze dobrze pisał. Był pewnie na portalikach, gdzue za nic się chwalą i palma odbiła.
    Anat się nazywa obecnie.
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM Ach. I teraz kombinacje, kto to.
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, już po kombinacjach. Aż się dziwię, że wcześniej nie zajarzylam. No nic to.
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM a kto to?
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, Halmar.
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM niemożliwe. Nie wierzę
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM ale to na pewno ktoś kto tu bywał i został zbanowany
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, a ja wierzę, widziałam "damę" w akcji nieraz...
  • MartynaM dwa lata temu
    No chyba, że błękitna, bo tylko ona dorównuje tej głupocie...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Niebieska Laguna nie zna ludzi na portalu. Odpada. Ale ta osoba, nosi w sobie wielki żal i wściekłość. Używa słów obelżywych, obraża... Musi się wykrzyczeć, bo w niej jest dużo smutku i gniewu. Czemu podjęła się takich drastycznych środków? Małych dziewczynek na miejskim targu nikt nie dosłyszy. Trzeba się przebić wulgarnością, głośnością i siłą. Tobie się oberwało za znęcanie się nad ludźmi.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, tak. To wściekłość za niedocenienie. Wszak myśli, że jest geniuszem pióra. Zabawne, ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz...?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Obróciłaś kota ogonem. Ale tak lubisz.
  • MartynaM dwa lata temu
    Hal, o co ci do diabła chodzi?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Wszędzie widzisz Hal:) Ktoś napisał utwór na twój temat, nie wiem czy to była Kasia czy Szpilka o tym, że nawet w lodówce widzisz Hal.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, w tobie od początku... i nawet nie reagowałam, bo po co, dopóki grzeczna i miła... mogły pisać, one przecież tak dobrze ciebie nie znają, prawda?
    Ale nie napisałaś o co ci chodzi?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Dlaczego mnie tak okrutnie ignorujesz, zrozum wreszcie że mnie ranisz...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM "Nie napisałeś". Nudzi mnie ta zabawa. Wiadomo, wszyscy grafomani, tylko jeden Mickiewicz, a przepraszam i Słowacki wielkimi pisarzami byli. Oczywiście Ty nie trawisz starych wieszczy...

    Nie dajmy się ogłupić. Jeżeli ktoś jest chory na umyśle, to nie powinien rządzić krajem. Jeżeli ktoś jest niezrównoważony, to nie powinien mieć guzika atomowego. Tylko tyle i aż tyle.
    A piórem można wyrządzić wiele krzywdy, jak się trafi na podatny grunt.

    Nie znam Halmara i nie umiem się do Twojego podejrzenia odnieść. Ale Ty jesteś dłuższa stażem, Lauro.
  • MartynaM dwa lata temu
    Abbie Faria, dlaczego "nie trawie starych wieszczy"?
    Toż kochałam się w Slowackim w podstawówce i może jeszcze z rok po.
    Ja ich trawię, tylko uważam za nie należy dzisiaj brać przykładu z ludzi, którzy setki lat temu pisali. Wszystko się doskonali, rozwija a poezja ma stać w miejscu, bo jakiś grafoman nie wie, co to rym gramatyczny? To niech się dowie - ta raz, a dwa- po co kopiuje Mistrza, kiedy to już było?
    Wiem, łatwe, proste i kusi, ale nie na widok publiczny... bo kto się zna, ten wytknie ignorancję.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    MartynaM Chcesz iść w oryginalność? Wymyśl jakiś język a priori z dziwną gramatyką i wtedy będzie to oryginalne.
    Jesteśmy zakładnikami wzorów, konwencji, mód i tradycji. Dzisiaj jakiś wiersz "cool" jutro będzie śmieszył - pompatycznością, patosem, dosłownością.
    Idziemy w stronę coraz większego wyuzdania i szokowania. Kiedyś pisanie było sztuką, pisanie dosłowne i w przenośni - Kaligrafia i dbałość o szczegóły. Papier kosztował krocie. Dzisiaj każdy z marginesu może kupić zwykły tablet, internet i pisać pierdoły o tyłku Maryny.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Bardzo popieram, ale ten pogląd od dawna.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM https://www.youtube.com/watch?v=TLmQ2vxMbn0
  • MKP dwa lata temu
    "ten żołnierz, co poległ u bram i śmierdzi" - to zdanie jest bardzo fajne: końcówka elegancko przełamuje patetyczności początku.
  • Materazzone dwa lata temu
    Barany mnie nie interesują. Za to ten wiersz już tak. Dosadny, a takie lubię bo czasem nawet kartofla w kostkę obiorę - dla zabawy - Łukaszenko pewnie pochwali ten zabieg artystyczny przy gotowaniu obiadu.

    Wracając do tematu. Ładny, dosadny, pełen treści i wbrew pierwszym myślą- zostawia dużo miejsca na własne interpretacje. Końcówka nieco bardziej "poetycka" co ładnie wygładza całość.

    Dobra robota!
  • MartynaM dwa lata temu
    A co ci ten Łukaszenka tak zalazl za skórę, że takiego pier***ca dostałaś?
  • MartynaM dwa lata temu
    Czy to tylko "zabawy" jak na zaciszu? Tworzysz ileś tam kont i sama ze sobą się kłócisz, uznając to za zabawne?
  • Materazzone dwa lata temu
    MartynaM w ogóle mi nie zalazł. Chodziło o żart z kartoflowej Białorusi. Trochę internetu i skumasz :D
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie mogę pojąć, jak taka nędza portalowa, z tendencją do takich jazd, może pracować tam, gdzie pracuje. Przecież gdyby jej pracodawcy zobaczyli do czego jest zdolna, to wylecialaby z hukiem... no chyba że już wiek emerytalny osiągnęła... bardzo mnie to zastanawia.
  • Materazzone dwa lata temu
    Martyno - ja jestem Materazzone i nikim więcej w życiu nie byłem, a jakiś wysrwy co się pruje do innych jakoś koło jajec mnie lata :D
  • MartynaM dwa lata temu
    Materazzone, ja sobie głośno myślę.
    Przeszkadza ci to?
  • Materazzone dwa lata temu
    MartynaM nie, nie przeszkadza.
  • anat dwa lata temu
    No i Martynka ni chu-chu nic nie zrozumiała. Co za tępa dzida? Martynka przypomnij sobie betti...:-)
  • MartynaM dwa lata temu
    I co, jako betti, mam sobie przypomnieć? Jakieś wyjatkowo debilne stworzonko, które pisać nie umiało, tylko ktoś tam pochwalił i durna uwierzyła w swój geniusz?
    To ci dopiero... wydarzenie!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MARTYNO ZACZNIJ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ, USCHNĘ ZARAZ Z PRAGNIENIA!
  • anat dwa lata temu
    Posłuchaj Łukasza. Pogadaj z nim. Umów się...ostro cię zerżnie i przestaniesz wściekać się.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Masz jednak ludzkie odruchy... ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    anat, mogę ci go odstąpić, w tym zbożnym celu, może ciśnienie ci wróci do jakiejś normy... ludzkiej!

    Bierz go!
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Lepiej żebyś dymał Martynę M - niż poezję. :-))))))))))))))))))))))
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Łatwo tobie tak pisać bo wiesz że tylko ty się liczysz....
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Jak to sobie wyobrażasz?
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko To proste, jak budowa jej wierszy. Podaje ci @, wynajmuje hotel, ty jedziesz i ryćkasz oślice, potem otrzepujesz się i do domciu do mamusi. Tylko, żeby cię nie okradała gamoniu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Ja bym jewszcze napisał, że wycieram fiuta w pościel i do mamusi
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Moja Martyna nie jest taka jak ją opisujesz, one jest piękna, delikatna i wyrafinowana...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Kochałeś kiedyś tak, że telepatycznie dotykałeś drugiej osoby ?
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko skąd wiesz, jak jesteś samotnym grafomanem z nadmiarem wolnego czasu, ciagle siedzącym w domu ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Tak tobie tylko podpowiada twój zwichrowany rozum ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Znalazłem kobietę ze swoich snów i tego się będę trzymał ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Podpuścić trochę przyglupa i się pruje, jak stare gacie...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Martyno, mam nadzieję że to nie o mnie...
  • MartynaM dwa lata temu
    Bo co? Wyjdziesz z roli?

    Strasznie się boję...?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Czujesz to samo, doskonale wiesz że to przeznaczenie ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Czyli jeszcze nie wyjdziesz... za wcześnie?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Nie wyjdę nigdy bo cię KOCHAM ty moja furiatko ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Ojojoj...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Myślałaś że to moja rola?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Dobry wiersz, trochę obok tego, co zazwyczaj nam serwujesz, tomik w tym tonie a nawet z dwa, bardzo bym popierał i kupił.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Yanko tylko spokojnie z tymi pochwałami, nie chcesz chyba wzbudzić mojej zazdrości?
  • MartynaM dwa lata temu
    Yanko, bardzo chętnie Ci napiszę, tylko uwolnij mnie od tego gowna, co za mną łazi...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Na miłość nie znam ja środka gaśniczego:(
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM jak mogłaś tak o mnie napisać... Serio jestem dla ciebie gównem?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukaszenko, Ja dostałem kosza jeszcze od Betti, nie ma masz co się martwić, ale myślę, że też bez szans jesteś: Mięśnie, elegancja, obycie, Harley Dawidson, zadbanie, ogłada i cała litania podobnych wymagań - chyba że spełniasz...
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 a gdzie tu miłość? Robi sobie, znudzony facet, bekę i tyle... tylko już cierpliwości nie mam.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, No może robi, ale musiałaś go gdzieś kiedyś zaintrygować, odnalazł i przyszedł.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Proszę ciebie nie nazywaj mnie tak więcej, serio mnie to rani...
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 ja już na zadnym innym portalu nie jestem od najmniej roku. Kiedyś jeszcze ns postscriptum wchodzilam, ale nawet tam nie zaglądam.
    Tak już wymeczyl tym pisaniem bzdur, że jeszcze trochę i nie wytrzymam.
    Żebym jeszcze kogoś zachęcała do takich zachowań, a ja przecież wręcz przeciwnie...
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Ignoruj to
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Taki żona ma na ciebie sposób?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM No weź się nie wygłupiaj, jesteś mi bardzo bliska...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Niezły Psycholu Daj już sobie w końcu spokój. Ćwiczysz stand-upy? Chyba, że w tym szaleństwie jest metoda.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Abbie Faria Nie jesteście przyzwyczajeni do miłości na tym portalu?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Łukaszenko Czarna spirala bezradności pochłonęła duszę twą
    niczym pająk nocny swą ofiarę bezradną , szamoczącą się w sieci
    kłamstw i złudzeń łaknących przez wnętrze
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Abbie Faria To też nie będzie działać ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Abbie Faria Czy ja tobie czegoś zakazuję? w takim razie ty mi też nie zakazuj...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Łukaszenko Jak widzisz człowieka tłuczącego głową w ścianę, to w końcu po iluś tam dniach zwracasz mu uwagę, że już wystarczy. Ale widocznie chcesz dalej...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Abbie Faria to tylko twoja projekcja, za cienki jesteś w uszach aby to pojąć. Taka miłość zdarza się raz
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Martyno czy to wynika z twojej niskiej samooceny, że tylko taki człowiek by ciebie pokochał?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Serio nie widzisz tego z jakim szacunkiem ciebie traktuję i jak delikatnie się z tobą obchodzę?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    https://www.youtube.com/watch?v=hv_zJrO_ptk
  • Grain dwa lata temu
    Przychodzi baba do lekarz i mówi:
    Nie mam piersi.
    Ajajaj - słyszy w odpowiedzi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania