AKTY WIARY

Nie mogę się zdobyć na kolejny akt wiary,

Gdy żartem okazały się przeczucia dary.

Banalny napis nad wyraz odczytany,

Jakiś tekst w piosence usłyszany,

Czy w książce właśnie przeczytany.

Starszy pan w pociągu Intercity poznany,

Malutki losik na loterii wygrany.

Wszystkie te „znaki” sobie hołubiłem,

Jakby były tym, co sobie wyśniłem.

Zwykłe przypadki znadinterpretowane

Przez racjonalistów już dawno wyśmiane.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • MartynaM ponad rok temu
    Musisz popracować nad rymem, w tej chwili jest tragedia. Poczytaj, na litość boską, jakim pisać a jakich unikać, bo czytać się tego nie da.
    Bez oceny.
  • Materazzone ponad rok temu
    Rymy czasownikowe są spoko :D finalnie są ynynynynyny te rymy. Ja lubię, szanuje i doceniam. Srać na poprawności! Tylko bunt może nas uratować!

    Nie, no tak poważnie to nie. Lepiej bez rymów, lepiej karkołomne, słabe lub bezsensowne niż czasownikowe :D
  • MartynaM ponad rok temu
    W sumie, jak komuś zależy na częstochowskim pisaniu, to niech zaśmieca portale, bo nigdzie więcej z tym nie pójdzie...
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM No ale wyleje co w duszy siedzi, dostanie kilka komentarzy, może się poprawi, a może nie. No nie każdy musi pisać jak wieszcz ale nikomu nie można tego bronić i zakazać wrzucać do sieci.
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, pokaż w którym miejscu tego zabraniam?
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM pokaż w którym miejscu napisałem, że to robisz :D
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone pisze:
    ''No nie każdy musi pisać jak wieszcz ale nikomu nie można tego bronić i zakazać wrzucać do sieci.''

    To napisałeś w odp na mój komentarz.

    Nie każdy musi pisać jak wieszcz, ale każdy będąc na portalu literackim musi liczyć się z negatywną opinią, kiedy tekst jest do bani.
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM stwierdziłem tylko ogólny fakt czy tam wyraziłem oponie. Nie zarzucam Ci zachowań hitlerowskich. Moje wiersze też nie raz odjechałaś, także co do krytyki też się zgodzę bo na tym to chyba polega, prawda?
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, czasami odnoszę wrażenie, że niektórzy chcą być tylko na portalach literackich, bo nie wiem, chwalą się tym koleżankom, kolegom i dostają piany gdy na błędy zwraca się uwagę... ja weszłam na portale, kiedy one czegoś uczyły i siłą rzeczy uczyć się musiałam... tego akurat nie żałuję. Jedyne czego żałuję to że często trafiałam na osoby toksyczne... one niczego nie uczyły, choć uchodziły za autorytety, jedynie co opanowały do perfekcji, to sztukę pogardy. Nie, ta pogarda była podawana w białych rękawiczkach i z uśmiechem, ale najbardziej bolała.

    Dlatego nie silę się na bycie kimś takim. Konkretnie piszę, co moim zdaniem jest źle. Nikt nie musi się ze mną zgadzać.
    A sumienie mam czyste, bo nie kłamię.
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM każdy ma jakiś powód żeby pisać i to publikować na portalach. Osobiście robie to żeby poznać zdanie innych, rzadko się doczekuje choćby oceny, a już nie mówię o komentarzu ale jakoś tak mam wrażenie, że praca poszła w świat. Nie mam ambicji, ani talentu by wyjść w formie papierowej ale chociaż w szufladzie to nie siedzi. Czy dobre czy złe to nie ma większego znaczenia. Gdyby wszystko zawsze było udane to nigdy nic by nie było dobre :)
  • MartynaM ponad rok temu
    Talent, to tylko połowa sukcesu, reszta to praca nad sobą.
  • oboj ponad rok temu
    MartynaM
    Jednak praca na nic jak talentu brak.
  • MartynaM ponad rok temu
    oboj, dlatego niektórzy tak się na mnie obrażają...
  • o nim pseud ponad rok temu
    Zgadzam się z Martyną — nic tak nie szkodzi, jak chwalenie takich tekstów jak ten powyżej. Ale wydaje mi się, że nie ma sensu komentować takich tekstów, gdy już wiemy, że do autora z różnych powodów to nie dociera.
  • MartynaM ponad rok temu
    Też racja.
  • rymonauta ponad rok temu
    Do autora dociera, dociera
    Jak wydumana wasza maniera
    Brawo Muminki za te docinki!
    Z tekstu drwinki Wasze i kpinki

    Rymonauta się na głos uśmiecha
    Że u Was ma takiego pecha
    Wdzięczny wielce za Wasze Trzy Grosze
    Zlitujcie się nade mną, proszę!
  • sekator ponad rok temu
    żałosna częstochowszczyzna
  • rymonauta ponad rok temu
    za to z ciebie sekator mężczyzna...

    rym - rzecz gustu
    jak wielkość biustu
    co kręci ciebie
    trzymaj dla siebie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania