...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Tjeri 25.06.2021
    Biedne włochate bombowce.
    Choć fakt, w garażu bym gromady nie chciała.
  • Nuria 25.06.2021
    No właśnie, ta gromada była przerażająca...bo jednego byłam wstanie pokochać :)
  • Unikat 25.06.2021
    Hej Nuria, napisz mi na maila, albo daj znać tu, gdzie są miejsca w internecie z poezją, niezainfekowane bogami, takie dla zwykłch owadów ;-) To nie żart - prośba.
  • Nuria 25.06.2021
    Chyba wszędzie jest tak samo, a teraz totalny zastój. ...no, może "Ogród Ciszy".........
  • Unikat 25.06.2021
    "ogród ciszy" już sama nazwa mówi za siebie. Gdybym wiedział gdzie jest takie miejsce- poszedłbym tam i dał wam spokój.
  • Nuria 25.06.2021
    Unikat Pytasz gdzie jest...można wygooglować w internecie.
  • Unikat 25.06.2021
    Nuria byłem w bardzo wielu miejscach, i ja takich nie znam niestety. bogowie są teraz wszędzie.
  • Tjeri 25.06.2021
    Nuria, Unikat, wybaczta, że się tak między wódkę a zakąskę...
    Ogród Ciszy to to podkolorowane Zacisze, gdzie wszyscy sobie cichutko (jak to w ogródku) słodzą? :))
    Ale to fakt, że ni ma za bardzo z czego wybierać. Albo popadały portale, albo się zmieniły na gorsze.

    Unikat, opowi jest fajne! :D Gdzie Ty chcesz uciekać?
  • Unikat 25.06.2021
    Tjeri Jestem tu, żeby się czegoś nauczyć.. Nie chcę uciekać, ale rozumiem jeszcze co czytam, i to mój problem chyba. Na poezj-polskiej dawno temu czytałem o "hodowli zwierzątek" więc się zawinąłem. Nie chcę być niczyim zwierzątkiem, czy pogardzanym za to, że nie piszę odpowiednio dobrze. Ot i tyle.
  • pansowa 25.06.2021
    Unikat Dobry bajer lepszy niż stówa w kieszeni.
  • Unikat 25.06.2021
    pansowa nie rozumiem.
  • JamCi 26.06.2021
    Uwielbiam trzmiele. Wzruszają mnie ich grube dupki i zachwyty na lawendzie. I futerko. I nieszkodliwość.
    Jakoś mi pokrewne. Szkoda mi.
    Ale nie mam garażu. Może jakbym miała...
  • Nuria 26.06.2021
    Tak jak pisałam : jednego byłam wstanie pokochać, ale cała gromada mnie przerażała.
  • JamCi 26.06.2021
    Nuria wierzę :-) gupio se miejsce wybrał.
  • Bajkopisarz 26.06.2021
    Fajnie opisane ;) Z owadami to generalnie jest ciężko, ostatnio przekarmiłem pająka. Ustawił sieć przy oknie ale nic nie wpadało, więc chciałem mu pomóc. Postawiłem koszyczek z truskawkami, a do tego jak wiadomo pełno muszek się zlatuje. No to wystarczyło po chwili szturchnąć koszykiem, by muszki się zerwały do ucieczki, akurat w sieci pająka. Tyle ich miał, ze nie nadążał zawijać. A teraz siedzi taki napuchnięty i się ledwo rusza...
  • JamCi 26.06.2021
    Spasiony znaczy :-)
  • Bajkopisarz 26.06.2021
    JamCi - zyzuś tłuścioch

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania