text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Noico1 ponad rok temu
    Daję pięć na pohybel jedynkowym anonimowym trollom, a przeczytam po powrocie z wyjazdu. Pozdrowienia z Opatowa.😀😀😀
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Ha ha, powinno Ci się spodobać, bo przypadkiem jest to pochwała celibatu. Rzygam tymi ignoranckimi atakami na celibat, który jest najstarszą praktyką religijno-magiczną, patrz szamanizm.
    Jedno łączy Cię z tymi jedynkowiczami: też nie czytałeś przed wystawieniem oceny 😉
    Pozdrawiam również 🙂
  • KawaMelisaPapierosy ponad rok temu
    Świetne.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Ślicznie dziękuję 🙂
  • MartynaM ponad rok temu
    ''po co tak żyć bez sensu włócząc się bez sensu po wrzosowiskach'' - w tym zdaniu trzeba pierwszy sens usunąć, wtedy będzie ok.

    A dlaczego tak mało wyborów?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Masz oczywiście rację w obu przypadkach, ale nie potrafię nic zmienić 😅
    Dzięki, pozdrawiam 🙂
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor, czyli te skrajności są zamierzone... albo, albo i nic poza tym.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM, może w tym zaznaczonym świecie właśnie tak jest, zresztą tak było, małżeństwo obowiązkiem albo klasztor itd... Tylko, że u mnie wyraźnie sympatja jest po tej drugiej stronie, nie wiem, czy to jest konsekwentne, bo to pierwsze życie jest ze współczesności, gdzie atakowani jesteśmy od dziecka pornografią niejawną, a to drugie świątynne z przeszłości... Ale może tytuł jednak ma jakiś sens.
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor, ale to raczej w średniowieczu dziewczyny nie miały wyboru, dlatego małżeństwo nawet z jakimś starym ramolem albo klasztor... dlatego pewnie i zakonnic było kiedyś więcej.
  • Kariyash ponad rok temu
    Pobóg Welebor Wybacz, że wtrącę, ale chyba nie jesteś na czasie z socjologią, ten problem globalnie jeśli chodzi o zachód (Polskę też) przestał istnieć, pojawiły się nowe wręcz odwrotne (skrajny przykład to Japonia). Problem owszem może istnieć ale już tylko na prowincji i to nie wiem jak konserwatywnej i odległej, bo internet skrócił odległości, nawet mentalne. Owszem może dotyczyć jednostek, to jasne, ale jako zjawisko społeczne zanika. Jeżeli dotyczy Ciebie konkretnie to życzę wytrwałości w boju.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM, tak, tak...
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Kariyash, przecież to nie dzieje się w naszym świecie...
    Zresztą, w szkołach co się odbywa? Dokładnie to, o czym piszę. Terror. Mnie nie dotyczy, za stary jestem, dzięki.
    Pozdrawiam 🙂
  • gorzki_cukier_ ponad rok temu
    Ja tam lubię się bez sensu włóczyć, a jakby miała blisko wrzosowiska to już tym bardziej :)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    No i bardzo dobrze. Dzięki,
    Pozdrawiam 🙂
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Kilka Twoich najnowszych utworów jest różnorodnych pod względem emocjonalnym. Wzmacnia emocje. Zachęca do rozmyślań nad różnymi motywami, które we współczesnym, dziwnym, dzikim, szalonym świecie można znaleźć.

    5, pozdrawiam 🙂
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    No to bardzo się cieszę. Tak, dziwny jest ten świat 😉
    Pozdrawiam również 🙂
  • Rok ponad rok temu
    Tytuł jakby z dziela Sorena. Treść też poniekąd nawiązuje do oceny związków. A niech tam każdy sam wybiera wg estetyki i etyki.
    Kordelio, Ofelio, idźcie do klasztoru! XD
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Tak, tytuł się kojarzy... Niech wybiera zgodnie ze sobą, a nie z innymi, tak. Dzisiaj do klasztoru tak łatwo nie przyjmują niestety, trzeba być wierzącym 😅
    Pozdrawiam 🙂
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Pierwsze dualizm, drugie outsiderstwo, a z komentów że szamanizm. Tak, czy siak, inność, pomijając balans.
    Jestem dziwny i to drugie też praktykuję.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki za komentarz, trudno mi się odnieść, żeby nie interpretować własnego textu za bardzo, w żaden celibat współcześnie w Kościele nie wierzę, w żadnych zakonach, przecież oni mają internet, sami mnisi mówią, że zakonów kontemplacyjnych już nie ma... Atakowani jesteśmy pornografią jawną i w przebraniu od dziecka, chłopcy zamiast uczyć się polować czy coś oglądają porno, ha ha, szczęśliwa Korea Północna.
    Jednocześnie zabrania się współżycia i źle się na nie patrzy, gdy dotyczy "zbyt" młodych. Co za fałsz!
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 ponad rok temu
    W sumie obydwie drogi ciekawe i interesujące, życie konsekrowane bardziej pociągające i urocze, a najgorsze, takie jest moje zdanie, świadome singielstwo.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Rodzina to sprawa święta, bo dzięki temu w ogóle tu jesteśmy... Ale się nie opłaca !
    Pozdrawiam 🙂
  • Patix97 ponad rok temu
    Idealny opis aktualnych czasow
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Nie wiem, po części tylko, bo nie widać tych miejsc schronienia przed społeczeństwem... Ale będą 😃
    Pozdrawiam 🙂

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania