...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Kapelusznik 25.04.2019
    Dobre
    ALE ZA DŁUGIE!!
    Tnij tnij i jeszcze raz tnij - tak długich opowiadań mało kto czyta
    5-7 stron 12 w doc to już dużo
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • aldanari 25.04.2019
    Dzięki za podzielenie się opinią!
    W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak publikować pół rozdziału. Może faktycznie przesadziłem nieco :)
    Jeszcze raz dziękuję i miłego dnia życzę!
  • Nefer 10.05.2019
    Opowieść tworzy szeroką wizję swiata, przedstawianą głównie w dialogach oraz dziłaniach bohaterów, co uważam za duży plus. Spodziewam się, że posiadasz zamysł fabularnego rozwinięcia tej historii i oczekuję go z ciekawością. Dobry język, czasami zdarzają się powtórzenia, ale niezbyt często. Co do długości rozdziałów. Kapelusznik ma pewnie rację odnośnie "upodobań" obecnych czytelników - dłuższe partie tekstu rzeczywiście raczej ich odstraszają. Ja osobiście lubię opowieści rozbudowane i objętość mi nie przeszkadza, przeciwnie, okazuje się zaletą, gdy tekst wciąga.Twoja opowieść intryguje i zaciekawia. W ostatnim rozdziale pojawiło się jednak trochę "dłużyzn": rozbudowane opisy kraju, sceny nie wnoszące nowych elementów do przebiegu akcji, przydługie, niezbyt dynamiczne dialogi. Może zamiast ciąć rozdziały na części, trochę je odchudzić? Koncentrując się na kwestiach istotnych dla rozwoju opowieści?
    Czekam na ciąg dalszy.
  • aldanari 11.05.2019
    Hmm, dziękuję za opinię. Widzę, że faktycznie trochę przesadzam. Będę musiała dostosować się do Twoich rad.
    Wszystko co piszę, ma zwykle ogromną objętość, chyba dlatego, iż po prostu sama wolę czytać dłuższe opowiadania. A jednak postaram się nie wprowadzać zbyt wielu "śmieci", które zanudzą potencjalnego czytelnika. Dzięki za komentarz, Nefer! Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania